Cambridge

1. Data: 2001-12-24 10:06:00

Temat: Cambridge
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

co sżdzicie o tej diecie?
czy poza portfelem coś odchudza?
gosia

2. Data: 2001-12-24 12:40:34

Temat: Re: Cambridge
Od: "lolo" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Gosia S. <g...@s...lub.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a06uhi$9pr$...@n...lublin.pl...
> co sżdzicie o tej diecie?
> czy poza portfelem coś odchudza?

Mi się wydaje, że jeszcze szare komurki :-)
Zdrowych i wesołych Św.BN

98 kg lolo

3. Data: 2001-12-24 13:32:04

Od: Agata Rabska <u...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 24 Dec 2001 13:40:34 +0100, "lolo" <l...@p...onet.pl>
naskrobałeś/łaś:

>98 kg lolo
Czyzby tutaj do podpisuj, trzeba było dołączać swoją wagę...?
ja przy wzrosie 168 cm, waze 65 kili. Wg BMi to jest w miare w normie,
ale chciałabym zrzucic tak z 10 kilo. Szukałam jakieś w miare
rozsądnej diety, ktora nie obczazylaby za bardzo mojego portfela.
Macie jakies propozucje?

--
Mroczna Przyszłość w czarnych barwach nad którą ciąży Fatum...
Serwis BAKA http://www.baka-y2k1.prv.pl - komentarze, recenzje,

4. Data: 2001-12-27 14:53:52

Temat: Odp: Cambridge
Od: "Jacek B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem jak innych, ale mnie odchudziła, 15 kg w 3 tyg i to raczej czystego
tłuszczu, no ale
1. było z czego
2. ohydna jest w smaku (przynajmniej jak dla mnie)

jacool73

5. Data: 2001-12-27 19:46:52

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez stosowalam diete i schudlam tylko 3 kg. wiec nie byla to rewelacja:)
ania

6. Data: 2001-12-27 20:34:22

Od: "ganaga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja wlasnie chce ja zastosowac od stycznia i waze 88 kilogramow przy wzroscie
164 a ty ile wazylas jak zaczelas????

7. Data: 2001-12-27 20:43:37

Od: "cinas" <c...@k...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

wazylam 75kg przy wzroscie 158 mam 30 kg, nadwagi ania

8. Data: 2001-12-28 08:49:41

Od: "Ja" <6...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stosowalam diete, ale chyba z wlasnej glupoty.
Dzieki tej diecie wpadlam w anorexie i przy wzroscie 170 wazylam 36,800
kg... Dlatego nie polecam juz dzisiaj diet. Jedyne co polecam to zdrowe
odzywianie sie. Jedzenie zawierajace dziennie niezbedne skladniki odzywcze.

Dieta Cambridge? Jedna torebka 128 kcal. Dziennie 3 do 4 torebek (4 torebki
zaleca sie osobom wyzszym niz 180 cm). Totalna glupota! Nie zawiera ona
wszystkich skladnikow mineralnych, waga leci jak oszalala w dol, bo sie
poprostu gloduje - ponizej 800 kcal dziennie
Z mojej strony odradzam!!! Lepiej zmniejszyc nieco kalorycznosc obiadu, niz
przechodzic na wydumane diety!

Pozdrawiam
Ja

9. Data: 2001-12-30 21:30:36

Od: "Obcy" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek B." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> nie wiem jak innych, ale mnie odchudziła, 15 kg w 3 tyg i to raczej
> [...]

nie watpie ze bylo z czego, ale przy takiej intensywnej diecie
straciles 15 kg ale na pewno nie tylko tluszczu. Straciles
przynajmniej z 7 kg miesni przy okazji. Zatem moje szczere wyrazy
wspolczucia :)

Obcy

10. Data: 2002-01-02 12:20:54

Od: "Jacek B." <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Obcy <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0o11v$hjh$...@s...man.poznan.pl...

> [...]
> straciles 15 kg ale na pewno nie tylko tluszczu. Straciles
> przynajmniej z 7 kg miesni przy okazji. Zatem moje szczere wyrazy

wyrazy współczucia przyjmuję, ale jednak dieta była skuteczna. Myślę jednak,
że to nie dieta dla wszystkich. Ja akurat wykonuję pracę umysłową, gdybym
miał fizyczną to pewnie nie dałbym rady, osłabienie jest znaczne. Wszystkie
takie "cud-diety" to jest jednak coś za coś. Przy otyłości, a sam jestem
otyły, może lepiej stracić przy okazji trochę mięśni, które można odbudować,
niż narażać się na te straszne choróbska i wpadać po raz kolejny w doły. Ja
to zresztą dla kobiety robiłem i przez kobietę zaniechałem ;-))) Pewnie, że
są lepsze metody niż wszelkie cud-diety, mniej po prostu jeść, nie jeść bomb
kalorycznych, ruszać się jak najwięcej, ale wszystko i tak ma swoje źródło w
psychice i jak się tam porządku nie zrobi to schudnąć się raczej nie uda

pozdrawiam
Jacek

Jak juz sie rozkreciliscie ;-)
sport + dieta