Jak juz sie rozkreciliscie ;-)

1. Data: 2001-12-24 05:28:00

Temat: Jak juz sie rozkreciliscie ;-)
Od: "Michal Wyka" <m...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szyukam jakiejs prostej diety, ktora przynosi efekty. Dieta ta powinna
skladac sie z ujednoliconych produktow spozywczych.

--
Michal Wyka
michal.w(at)skrzynka.pl

2. Data: 2001-12-24 10:04:42

Temat: Odp: Jak juz sie rozkreciliscie ;-)
Od: "Gosia S." <g...@s...lub.pl> szukaj wiadomości tego autora

moja znajoma miała diete poleconą jej przez lekarza:,
zasada prosta , jemy co 2-3 godziny
- od rana: herbata (lub niekoniecznie)
- jajko na twardo
- serek ziarnisty lub kosteczka topionego (trójkącik)
- 20 dkg gotowanego mięsa lub ryba (najlepiej dorsz bo mało tłusty)
- 30 dkg owoców lub warzyw
- barszczyk lub bulionik Knorra (taki mały goracy kubek bez makaronów)
ona schudła w 2mies. 10 kg , ja stosoawałam przez miesiac i schudłam 4kg,
jestem oporna na chudniecie i nie mam dość silnej woli,
mozna troche modyfikować kolejność ale trzymac sie reguły 2-3 godz. przerwy,
mineralna bez ograniczeń oczywiscie
gosia
Użytkownik Michal Wyka <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a06e9g$hku$...@g...uci.agh.edu.pl...