Odp: Jak juz sie rozkreciliscie ;-)

From: "Gosia S." <g...@s...lub.pl>
Newsgroups: pl.misc.dieta
Subject: Odp: Jak juz sie rozkreciliscie ;-)
Date: Mon, 24 Dec 2001 11:04:42 +0100

moja znajoma miała diete poleconą jej przez lekarza:,
zasada prosta , jemy co 2-3 godziny
- od rana: herbata (lub niekoniecznie)
- jajko na twardo
- serek ziarnisty lub kosteczka topionego (trójkącik)
- 20 dkg gotowanego mięsa lub ryba (najlepiej dorsz bo mało tłusty)
- 30 dkg owoców lub warzyw
- barszczyk lub bulionik Knorra (taki mały goracy kubek bez makaronów)
ona schudła w 2mies. 10 kg , ja stosoawałam przez miesiac i schudłam 4kg,
jestem oporna na chudniecie i nie mam dość silnej woli,
mozna troche modyfikować kolejność ale trzymac sie reguły 2-3 godz. przerwy,
mineralna bez ograniczeń oczywiscie
gosia
Użytkownik Michal Wyka <m...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a06e9g$hku$...@g...uci.agh.edu.pl...