Żywienie optymalne

11. Data: 2002-01-07 15:56:06

Temat: Re: Żywienie optymalne
Od: "fasolka" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

To naprawdę zabawne podsumowanie ale szkoda się uprzedzać do diety, która
naprawdę działa tylko dlatego, że p. Kwaśniewski ma delikatnie mówiąc dużą
wyobraźnię...
Warto oddzielić wiedzę p. Kwaśniewskiego od jego poglądów na życie.
Pozdrawiam, Fasolka

12. Data: 2002-01-07 20:06:12

Od: Bezurazuary <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"fasolka" <f...@p...com> wrote:

> [...]
>wyobraźnię...
>Warto oddzielić wiedzę p. Kwaśniewskiego od jego poglądów na życie.

Pytanie czy aby p. Kwaśniewski na pewno oddziela wiedzę od swych
poglądów na życie? Sposób reklamowania i argumentacji diety optymalnej
sugeruje, że to drugie może u niego zabarwiać to pierwsze, a to już
oznacza że z najwyższą ostrożnością należy podchodzić do wypowiadanych
przez niego twierdzeń o charakterze naukowym.

--
Bezz

13. Data: 2002-01-07 20:19:48

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Tomaszewska <b...@s...waw.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1cg0l$rq3$...@a...sgh.waw.pl...

> Martin
Mark

> Adolf Hitler też był.

nieprawda, na ile mi wiadomo

tomek

14. Data: 2002-01-07 21:42:29

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik fasolka <f...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1cg6l$95n$...@o...ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
> wyobraźnię...
> Warto oddzielić wiedzę p. Kwaśniewskiego od jego poglądów na życie.

nie do końca się zgodzę, wytykano niejednokrotnie panu Kwaśniewskiemu błędy,
zazwyczaj wynikały one z wzięcia jakiegoś zjawiska w oranizmie, całkowitego
wykluczenia go z kontekstu i zbudowaniu na tej podstawie teorii. tak było z
pamiętnym ATP. widziałem też raz odwrotne podejście, z faktu że samochód
dłużej jedzie zasilany wodorem wywnioskowal iż należy spożywać wodór, czy
jakoś tak to było....

tomek

15. Data: 2002-01-08 13:58:09

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezurazuary"
> [...]
> oznacza że z najwyższą ostrożnością należy podchodzić do wypowiadanych
> przez niego twierdzeń o charakterze naukowym.

Równanie DO = dr Kwaśniewski może i było aktualne 30 lat temu, ale
od tej pory DO jest rozwijana i stosowana przez wiele innych osób,
w tym wielu lekarzy.

Wojtek
--
, Wojciech "Voqo" Gołąbowski
. / ,'. ,'| ,'. http://www.golabowski.art.pl/

16. Data: 2002-01-08 21:28:51

Od: Bezurazuary <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> wrote:

>Równanie DO = dr Kwaśniewski może i było aktualne 30 lat temu, ale
>od tej pory DO jest rozwijana i stosowana przez wiele innych osób,
>w tym wielu lekarzy.

Aha. A tych lekarzy to gdzie można poczytać?

--
Bezz

17. Data: 2002-01-09 09:16:22

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nieprawda, na ile mi wiadomo

Kucharzyłeś mu?

Pozdrawiam
Leszek

18. Data: 2002-01-09 12:56:35

Od: Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezurazuary"
> Wojciech Gołąbowski
> Aha. A tych lekarzy to gdzie można poczytać?

W Arkadiach. Najlepiej (podobno) w Jastrzębiej Górze.

Wojtek

19. Data: 2002-01-09 13:58:47

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a1h2oe$t5f$...@n...tpi.pl...

> Kucharzyłeś mu?

nie, byłem doradcą politycznym......

eh, ten humor...

tomek

20. Data: 2002-01-09 15:38:03

Od: "fasolka" <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezurazuary" <x...@y...com> napisał w wiadomości

>..Kwaśniewski..<

> oznacza że z najwyższą ostrożnością należy podchodzić do wypowiadanych
> przez niego twierdzeń o charakterze naukowym.

to chyba tak jak zawsze

być może gdybyśmy znali prywatne poglądy osób, które piszą tego typu książki
też byśmy się zdziwili

kiedy trafiłam na tą dietę początkowo pomyślałam, że komuś coś znowu odbiło,
chyba najbardziej trudno było mi przekonać się do swojego obrazu jako osoby
która wsuwa te wszystkie golony i inne tłuste mięcha
nigdy nie stosowałam żadnych diet wegetariańskich ale zawsze wydawało mi się
to takie... "ładne" i dobrze czułam się myśląc o sobie że żyłabym owocami,
warzywkami
i tak łatwo się do diety tłuszczowej nie przekonałam
rzuciłam się do czytania różnych medycznych książek, w tym biochemii Harpera
i odkryłam, że ich autorzy właściwie piszą to samo tylko na końcu wyciągają
różne od Kwaśniewskiego wnioski
np. autorzy książki dla chorych na raka, piszą że nowotwory żywią się
węglowodanami a później w jadłospisie i tak każą je jeść (to oczywiście
najprostszy przykład ale ta lektura miała już jakiś czas temu miejsce)

i myśle, że można jeść wegetariańsko i być optymalnym ponieważ ja osobiście
trzymam te wszystkie proporcje jajkami, masłem, śmietaną i tłustymi zupami i
warzywkami a tylko od czasu do czasu jadam mięso

> z faktu że samochód
> dłużej jedzie zasilany wodorem wywnioskowal iż należy spożywać wodór, czy
> jakoś tak to było....

myślę, że on próbuje w drugą stronę tzn. stwierdza że coś jest ok albo nie i
dobudowuje do tego pewnie zbyt daleko idące teorie

tak czy inaczej myślę, że szkoda tak łatwo się zrażać
dzisiaj usłyszałam zdanie, że naukowiec, to ktoś, kto wie o rzeczach nie
znanych innym
a nie wie o rzeczach o których wiedzą wszyscy - i pewnie tak jest. Myślę, że
najrozsądniej dla samego siebie jest brać z każdej takiej teorii tyle ile
się da - nie muszę przecież wierzyć np. w jego reaktor do kaszy mannej - ale
wydaje mi się fascynujące ze są ludzie którzy potrafią nie przejmować się
tym, że taki pomysł dla większości ludzi jest totalnie idiotyczny i mimo
wszystko nic sobie z tego nie robic. Prawda jest taka, że świat kręci się
(co prawda w różne strony) dzięki takim właśnie ludziom. Pozdrawiam, Fasolka

"Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?
HEHEH
pytanie?
dieta kliniki Mayo