Żywienie optymalne

21. Data: 2002-01-09 19:37:46

Temat: Re: Żywienie optymalne
Od: Bezurazuary <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech Gołąbowski <w...@g...art.pl> wrote:

>W Arkadiach. Najlepiej (podobno) w Jastrzębiej Górze.

Aha, to nie można poczytać tylko trzeba osobiście się udawać, i to
pewnie nie za darmo? Boją się zostawiać śladów swoich poglądów w druku?

--
Bezz

22. Data: 2002-01-09 19:54:27

Od: Bezurazuary <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

"fasolka" <f...@p...com> wrote:

>to chyba tak jak zawsze
>
>być może gdybyśmy znali prywatne poglądy osób, które piszą tego typu książki
>też byśmy się zdziwili

Nie chodzi o prywatne poglądy jako takie. Wielu lekarzy i naukowców ma
dziwne prywatne poglądy, jest członkami różnych ruchów przesadnie
religijnych itp. Ale to jest OK dopóki nie dają im wyrazu w swoich
pracach naukowych. Natomiast kiedy ktoś wypowiedzi o charakterze
naukowym stara się uzasadniać bezpodstawnym teoretyzowaniem ("bo tak
żyli ludzie pierwotni, więc to jest najlepsze i dla nas") lub wręcz
przesądami (medycyna chińska i meridiany), to jest to dyskwalifikujące
dla nich jako naukowców.

[...]
>i tak łatwo się do diety tłuszczowej nie przekonałam
>rzuciłam się do czytania różnych medycznych książek, w tym biochemii Harpera
>i odkryłam, że ich autorzy właściwie piszą to samo tylko na końcu wyciągają
>różne od Kwaśniewskiego wnioski
>np. autorzy książki dla chorych na raka, piszą że nowotwory żywią się
>węglowodanami a później w jadłospisie i tak każą je jeść (to oczywiście
>najprostszy przykład ale ta lektura miała już jakiś czas temu miejsce)

Uo jezu...

Wszystkie komorki się żywią weglowodanami, wiec rakowe też...

Zastanów się, czy naprawdę fakt, że lekarze tacy jak Kwaśniewski są
osamotnieni w wyciąganiu swoich wniosków świadczy o ich geniuszu czy
raczej o ich monstrualnej pomyłce. Albo wręcz złej woli.

>i myśle, że można jeść wegetariańsko i być optymalnym ponieważ ja osobiście
>trzymam te wszystkie proporcje jajkami, masłem, śmietaną i tłustymi zupami i
>warzywkami a tylko od czasu do czasu jadam mięso

Podstawowe pytanie które powinna sobie zadać kobieta na długoterminowej
takiej diecie to: gdzie w niej jest jakiś wapń? Kobiety są szczególnie
zagrożone osteoporozą, a dieta wysokobiałkowa i wysokotłuszczowa sprzyja
jego ucieczce z organizmu.

>tak czy inaczej myślę, że szkoda tak łatwo się zrażać
>dzisiaj usłyszałam zdanie, że naukowiec, to ktoś, kto wie o rzeczach nie
>znanych innym
>a nie wie o rzeczach o których wiedzą wszyscy - i pewnie tak jest.

Ten aforyzm fajnie brzmi, ale ja bym się tym nie pocieszał.

>wydaje mi się fascynujące ze są ludzie którzy potrafią nie przejmować się
>tym, że taki pomysł dla większości ludzi jest totalnie idiotyczny i mimo
>wszystko nic sobie z tego nie robic.

Przez parę lat można sobie rzeczywiście z tego nic nie robić, organizm
sporo wytrzyma. Ale w końcu może wystawić rachunek.

Bezz

23. Data: 2002-01-09 20:19:18

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezurazuary" <x...@y...com> napisał w wiadomości

| Aha, to nie można poczytać tylko trzeba osobiście się udawać, i to
| pewnie nie za darmo? Boją się zostawiać śladów swoich poglądów w druku?

To są tzw. lekarze optymalni. Z leczenia swoimi metodami czerpią niebylejakie
korzyści.
Jakoś wolałabym źródło, które nie czerpie zysków z przekazywanej wiedzy.
Pomijając list profesorów medycyny wyraźnie ostrzegający przed d.o.
Może ktoś podeśle dla przypomnienia?

siwa

24. Data: 2002-01-09 20:23:39

Od: "Piotr" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bezurazuary" <x...@y...com> napisał w
wiadomości news:g07p3u0j69lilja123jofb5kk71lqn5eus@4ax.com...
> [...]
> takiej diecie to: gdzie w niej jest jakiś wapń? Kobiety są szczególnie
> zagrożone osteoporozą, a dieta wysokobiałkowa i wysokotłuszczowa

W DO problem osteoporozy_nie_istnieje_i_już. No_bo_taaak Kiedy
zaczniesz zdawać sobie wreszcie z tego sprawę, niewierny?
Pzdrw
Piotr

25. Data: 2002-01-09 21:57:47

Od: l.eh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"fasolka" <f...@p...com> skribis:

>chyba najbardziej trudno było mi przekonać się do swojego obrazu jako osoby
>która wsuwa te wszystkie golony i inne tłuste mięcha

a dalej:

>i myśle, że można jeść wegetariańsko i być optymalnym ponieważ ja osobiście
>trzymam te wszystkie proporcje jajkami, masłem, śmietaną i tłustymi zupami i
>warzywkami a tylko od czasu do czasu jadam mięso

No to jak z tym w koncu jest? Trzeb jest duzo tlustego miecha czy nie ?

Pozdrawiam, Leh.
--
- I didn't know you can fly a plane ?
- Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

26. Data: 2002-01-10 08:12:25

Od: Leszek Serdyński <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha. A tych lekarzy to gdzie można poczytać?

W internecie na optymalnej stronie kanadyjskiej:
www.optymalni.com

Jest tam cykl pt."lekarze o chorobach" w którym o różnych chorobach
wypowiadają się lekarz konwencjonalny i optymalny.

Także w miesięczniku "Optymalni" jest wkładka ośrodka z Jastrzębiej Góry, w
której wypowiadają się o leczeniu chorób lekarze optymalni.

Na stronie:
www.optymalni.pl
jest przygotowywana możliwość kupienia elektronicznej wersji "Optymalnych",
a także można zamówić numery "papierowe", oraz różne książki.
Na tej stronie Tomek Trojanowski publikuje po kolei wyszukiwane w
bibliotekach teksty publikacji będących w bibliografii książki "Żywienie
optymalne".

No i jeszcze istnieje zapis seminarium jakie z lekarzem opty Krzysztofem
Krupką organizował Janek Pożerski w Krupskich Młynach. Zamieszczony jest
przez Janusza Żurka do ściągnięcia na jego stronie:
http://www.optymalni.w.pl

Tekst ten może być bardzo przydatny dla osób chorujących na stwardnienie
rozsiane i łuszczycę.

Pozdrawiam
Leszek

27. Data: 2002-01-10 08:34:35

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> To są tzw. lekarze optymalni. Z leczenia swoimi metodami czerpią
niebylejakie
> korzyści.
Dla odróżnienia: pozostali lekarze z leczenia nie czerpią zysków....
Wybacz, ale to niepoważne.
Pokazać Ci parę domów - pałaców wystawionych przez nieoptymalnych lekarzy?

Pozdrawiam
Grzegorz

28. Data: 2002-01-10 08:35:39

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jak z tym w koncu jest? Trzeb jest duzo tlustego miecha czy nie ?
Nie, nie trzeba a nawet nie wolno - nie wolno doprowadzić do przebiałczenia
organizmu.

pozdr
Grzegorz

29. Data: 2002-01-10 08:39:07

Od: "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> takiej diecie to: gdzie w niej jest jakiś wapń? Kobiety są szczególnie
> zagrożone osteoporozą, a dieta wysokobiałkowa i wysokotłuszczowa sprzyja
Dieta opty nie jest dietą wysokobiałkową.

Nie wiem, czy moje 120 g tłuszczu zjadane dziennie można nazwac dietą
wysokotłuszczową ;-)))))))))

pozdr
Grzegorz

30. Data: 2002-01-10 08:40:16

Od: "siwa" <s...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Wasiak" <g...@r...com.pl> napisał

| Dla odróżnienia: pozostali lekarze z leczenia nie czerpią zysków....
| Wybacz, ale to niepoważne.
| Pokazać Ci parę domów - pałaców wystawionych przez nieoptymalnych lekarzy?

Pokaż mi wiarygodne badania diety opty zrobione przez lekarzy nie związanych
z Arkadiami i Kwaśniewskim.

siwa

"Food for life" - kultowa ksiazka o diecie
Pytanie: Ilu uzytkownikow listy dyskusyjnej potrzeba do zmiany żarowki?
HEHEH
pytanie?
dieta kliniki Mayo