dieta Kwaśniewskiego ?

1. Data: 2001-12-27 14:45:46

Temat: dieta Kwaśniewskiego ?
Od: "#marian#" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dajcie znac: kto probowal ? jakie wyniki ? czy to zdrowe ?
Osobiscie bardziej jestem za dietami Vege, ale moze ktos mnie przekona.
Pozdro
Maryjan

2. Data: 2001-12-28 09:25:37

Temat: Re: dieta Kwaśniewskiego ?
Od: "ALF" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "#marian#" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dajcie znac: kto probowal ?
ja (M - 35lat)

> jakie wyniki ?
(u mnie bardziej jakosciowe niz ilosciowe - formalnie nadwagi nie mialem
nigdy)
zamiana miesnia piwnego w inne mniej rzucajace sie w oczy :-)
stala waga 82 kg / 192 cm
dobre samopoczucie
mniejsze wydatki na jadlo

> czy to zdrowe ?
brak jakichkolwiek chorob typu grypa, przeziebienie od 1,5 roku (czyli od
poczatku DO)
u zony po miesiacu ustapily dotychczasowe objawy alergiczne (tez na DO)
przejsciowe problemy z zakwaszeniem organizmu ( z braku wiedzy ! )
zatwardzenia (w 3-4 miesiacu)
generalnie uwazam ze jest to b. zdrowa dieta
pod warunkiem utrzymania rezimu wlasciwych proporcji (w sumie oczywiste ale
nie dla wszystkich)

3. Data: 2001-12-28 10:27:40

Temat: Odp: dieta Kwaśniewskiego ?
Od: "Przemyslaw Chmielewski" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ALF <z...@a...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a0hdi3$8lf$...@n...tpi.pl...
> ja (M - 35lat)
[ciach]

przede wszystkim: Pozdrowienia dla ALF-a

na DO jestesmy z zona od maja 2001
spostrzezenia identyczne jak Twoje
z tym ze :
[1] u mnie spadek masy z 86 na 74
przy wzroscie 178 wiek 33
u zony spadek masy z 75 na 68
przy wzroscie 172 wiek 33
po osiagnieciu tej dolnej wartosci
masa ciala sie stabilizuje i nie idzie ani w gore ani w dol
[2] wydatki na jedzenie duuuuuzo nizsze
[3] mniejsze zapotrzebowanie na sen
[4] zmiana upodoban smakowych np. slodka kawa czy herbata nie nadaje sie do
picia
zaczynamy gustowac w naparach mocnych i aromatycznych (kiedys dla nas
gorzkich)
[5] co do zatwardzen - tez to przerabialem - nie mozna z dzienna dawka
weglowodanow zjezdzac do zera,
nie traktowac ich jak trucizny, troche tego trzeba wciagac
[6] wyniki badan krwi i moczu - b.dobre np. OB = 2/1
[7] i taka niby drobna ciekawostka - wzmocnienie blon sluzowych jamy ustnej
i tutaj krotka historyjka:
bardzo lubimy pikantne potrawy i gdzies tak w polowie 2000r
w Oliwie w knajpie meksykanskiej jedlismy (ja i moja zona)
Papryczki Jalapeno w Sosie Smietanowym
jak do tej pory jest to jedyne ostre danie, ktorego zjesc sie nie dalo
mimo wypitych do tego 4 duzych piw i odczekaniu za kazdym kesem 10 minut
no ni cholery...
w tym diabelnym zestawie papryczek podaja sztuk 4 a zostawilismy 1.5
i ze lzami w oczach oraz na policzkach opuscilismy lokal
te lzy to z powodu ognia piekielnego w naszych gebach
natomiast rok pozniej (bedac juz na DiecieOptymalnej)
znow jestesmy w tej samej knajpie i ta sama potrawa
nie robi zadnego na nas wrazenia (no prawie zadnego)
natomiast jestesmy pod wrazeniem wzrostu wytrzymalosci
naszych jam gebowych
i aby sie jeszcze upewnic
kilka dni pozniej sprobowalem wypic 50g spirytusu rektyfikowanego Polmos
no i efekt ten sam - czyli takie emocje jak niegdys kieliszeczek czystej
wyborowej 45%
czyli nic specjalnego...

pozdrawiam
Przemek

4. Data: 2001-12-28 10:37:03

Od: "Przemyslaw Chmielewski" <m...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

jeszcze jedna wazna (b.wazna) sprawa:
[8] od pol roku brak uczucia silnego glodu
a jesli ktos nie wie o co chodzi to dla przypomnienia
polecam reklame batonikow snikers: Glodny? - Na co czekasz!?

pozdrawiam
Przemek

5. Data: 2001-12-28 11:30:20

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"#marian#" <b...@p...onet.pl> wrote in

> Dajcie znac: kto probowal ? jakie wyniki ? czy to zdrowe ?
> Osobiscie bardziej jestem za dietami Vege, ale moze ktos mnie przekona.

Chcesz wyrywkowe archiwum postów z grup o DO (tendencyjne i pod
kątem) odnośnie szkodliwości DO? Zapraszam na priv.

--
/**** Nachyl się nad wanną, wskocz do niej po szyję ****\
***** Wszyscy umarliście - ja jedyny żyję *****

6. Data: 2001-12-29 14:52:27

Temat: Dieta optymalna
Od: "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli ktoś chce poznać bliżej dietę optymalną
nie tylko "tendencyjnie" i nie tylko "pod kątem odnośnie szkodliwości DO"

[tu : ) dla Pawła 'Róży' Różańskiego]

proponuję subskrypcję grupy: < dieta.optymalna > na serwerze
< slawin.lublin.pl > - uprzedzam, jest co poczytać ; )

Pozdrawiam
Krystyna *Opty*

7. Data: 2001-12-30 01:43:47

Od: <b...@o...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> wrote in message
> "#marian#" <b...@p...onet.pl> wrote in

4 lata na DO. Wyniki wiecej niz wspaniale , w koncu cholesterol,
trojglicerydy itd ... na wlasciwym poziomie. Samopoczucie zdecydowanie
lepsze. Jedzenie jest bardzo proste , latwe i niezwykle smaczne.
Czy zdrowe ...? Bez watpienia. Jesli chcesz miec autorytatywna odpowiedz
zapytaj lekarzy z Centrum Zywienia Optymalnego w Jastrzebiej Gorze.

Jesli jestes angielsko jezyczny i chcesz poczytac troche powazniejszych
artykulow popatrz rowniez na :

www.members.optushome.com.au/bartim

> Chcesz wyrywkowe archiwum postów z grup o DO (tendencyjne i pod
> kątem) odnośnie szkodliwości DO? Zapraszam na priv.

Pawel ( Roza Rozanski ) jest znany z torpedowania wszystkiego co laczy sie z
Zywieniem Optymalnym poniewaz sam jest wegetarianinem.
Podglada dyskusje na grupie optymalnych, gdzie czesto pisza
ludzie, ktorzy rzeczywiscie maja takie czy inne problemy szczegolnie
na poczatku , wyciaga wyrwane z kontekstu fragmenty z ich wypowiedzi i
publikuje to gdzie tylko moze.

Na grupach tych pisza rowniez byli wegetarianie, ktorzy
zniszczyli sobie zdrowie i dopiero odzywiajac sie jak czlowiek, a nie jak
krowa, odzyskali zdrowie. Tego jednak Pawelek juz nie publikuje.... bo, jak
sam napisal jest tendencyjny. To juz raz na zawsze powinno Ci sprawe wyjasnic.

Jurek

8. Data: 2001-12-30 22:39:52

Temat: Re: Dieta optymalna
Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> wrote in

> [...]
>
> proponuję subskrypcję grupy: < dieta.optymalna > na serwerze
> < slawin.lublin.pl > - uprzedzam, jest co poczytać ; )

A myślisz, że z czego ja mam te archiwum? Z tej grupy właśnie i z
poprzedniej (a i z innych grup, gdzie się udzielaliście).

ps. Zrób coś z cytowaniem u siebie, bo masakrujesz cytaty (patrz: '...
szkodliwości DO...' w moim poście.). Brakuje '>' na początku linii.

--
/**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\
\**** P.K.Dick ****/

9. Data: 2001-12-30 23:00:47

Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@o...com.au> wrote in

> Pawel ( Roza Rozanski ) jest znany z torpedowania wszystkiego co laczy
> sie z Zywieniem Optymalnym poniewaz sam jest wegetarianinem.

Wow! Dorobili mi ideologię. Jak ktoś nie może bez niej żyć, to tak
robi. :-(
A znany nie jestem, bo w przeciwieństwie do 'optymalnych' nie mam w
zwyczaju propagować swoich poglądów na wszystkich grupach (patrz:
wielokrotne przekonywanie do DO na pl.soc.wegetarianizm), nawet gdy jest
to niezgodne z tematyką grupy i wywołuje sprzeciw bywalców grupy. Ta grupa
jest jednak jak najbardziej do dyskusji 'za' i 'przeciw' różnym dietom.

> Podglada dyskusje na grupie optymalnych,

Nie 'podgląda', tylko czytam grupę, w swoim czasie również tam
pisywałem, ale ponieważ niektórzy 'opty' stwierdzili, że wegetarianie są
tam niemile widziani (i byli obrażani), a grupa jest dla optymalnych, więc
przestałem pisywać.

> gdzie czesto pisza
> ludzie, ktorzy rzeczywiscie maja takie czy inne problemy szczegolnie
> na poczatku ,

Piszą różni ludzie, z małym i dużym stażem. Jeśli po kilku
miesiącach DO pewne sprawy się pogarszają, to jest to żywienie
niebezpieczne.

> wyciaga wyrwane z kontekstu fragmenty z ich wypowiedzi

Bzdura. Nie widziałeś tego, inaczej byś nie nazywał tego
fragmentami. Pełne posty, łącznie z nałówkami. Jeśli coś jest przycięte,
to nie przeze mnie, a przez odpowiadającego wcześniej - na to nie mam
wpływu (całych wątków nie zachwuję, tylko ciekawsze posty).

> i publikuje to gdzie tylko moze.

Kolejna bzdura ('opty' tak mają, radzę się przyzwyczajać). Nigdzie
tego nie opublikowałem (dlatego nie mogłeś tego widzieć). Wysłałem na priv
paru osobom, które mnie o to poprosiły (jak się chcesz zapoznać, to się
zgłoś, nie ma niczego, czego nie było na grupie).

> Na grupach tych pisza rowniez byli wegetarianie,

Sztuk jeden. :-)

> ktorzy zniszczyli sobie zdrowie

Kwestia czym zniszczył. :-> Zresztą Leszek, jako czołowy ideolog ŻO
(to właśnie głównie on i Pszemol namawiali do DO na pl.soc.wegetarianizm)
jest mało wiarygodny w kwestii DO. Zawsze, jak ktoś miał problemy z ŻO to
mówi, że 'pewnie złe proporcje'.

> i dopiero odzywiajac sie jak czlowiek, a nie jak krowa

No jeszcze napisz o podludziach...

> odzyskali zdrowie.

Odzyskali, jasssne. :->

> Tego jednak Pawelek juz nie publikuje....

_Niczego_ nie publikuję.

> bo, jak sam napisal jest tendencyjny.

Co uczciwie zaznaczam, a nie piszę tylko, że DO jest wspaniałe.
Czemu mam publikować coś, czego pełno jest w sieci (mi lek. med.
Kwaśniewski nie płaci)? Zresztą pokaż mi stronę o DO, gdzie omówione są
zaburzenia, które się zdarzają.

> To juz raz na zawsze powinno Ci
> sprawe wyjasnic.

Z tym się zgodzę.

10. Data: 2001-12-31 13:28:01

Od: "wilicki tomek" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna *Opty*" <k...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> proponuję subskrypcję grupy: < dieta.optymalna > na serwerze
> < slawin.lublin.pl > - uprzedzam, jest co poczytać ; )

ale tam są tendencyjne artykuły o nieszkodliwości......

tomek

dieta przyszlosci ;)
Nareszcie!
witam