Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

31. Data: 2006-09-22 12:10:56

Temat: [OT] Re: Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?
Od: Monika <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

21.09.06, o godzinie 17.09 napisałam:

> Rany... Dzięki za wszelkiego typu rady ale problem jest bardziej złożony. No nic...
Dziękuję

21.09.06, o godzinie 17.47 napisałam:

> to mi wystarczy więc dziękuję za wszelkiego typu odpowiedzi

Gdybyś przeczytała cały wątek wiedziałabyś dobrze ile razy użyłam słów
wdzięczności. Zawsze staram się dziękować każdej życzliwej mi osobie
jednak weź pod uwagę, że nie śledzę wątku 24h/dobę.

BTW dlaczego zadajesz takie pytanie w takim temacie tej grupy
dyskusyjnej? Czy nie uważasz, że jest to offtopic i NTG?

Korzystając z okazji chciałam po raz kolejny podziękować wszystkim za
podzielenie się swoją wiedzą zarówno tą przydatną na temat jak i mniej
ciekawą ;) i tym samym chciałabym prosić o zakończenie tematu, gdyż
uzyskałam satysfakcjonujące mnie informacje (jak i te mniej przydatne)

Pozdrawiam
- Monika

32. Data: 2006-09-22 13:38:52

Temat: Re: Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@o...pl> wrote in message

> Naprawdę? Ale za to wspominałam, że jestem roztrzepana ;)

nie, nie zapomnialas. napisalas to w pierwszym poscie. nie kazdy jednak
umie jak widac czytac, wiec nie masz za co przepraszac.

iwon(K)a

33. Data: 2006-09-22 13:39:48

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message

> hmmm, a takie słowo jak "dziękuję za pomoc kolezance", to jest znane?

juz w pierwszym poscie napisala " z gory dziekuje". masz jakis zly dzien
czy lubisz sie czepiac??

iwon(k)a

34. Data: 2006-09-22 14:40:03

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a napisał(a):

> juz w pierwszym poscie napisala " z gory dziekuje". masz jakis zly dzien
> czy lubisz sie czepiac??

Mam zły dzien i..lubie sie czepiac.

--

Gosia

35. Data: 2006-09-22 14:50:24

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mam zły dzien i..lubie sie czepiac.

nooo...widac.

iwon(K)a

36. Data: 2006-09-23 08:30:26

Od: "Nixe" <n...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:ef0307$ob3$1@atlantis.news.tpi.pl>
Monika <m...@o...pl> pisze:

> Było to w Matarni (chyba tak się to nazywało) ale nawet nie znam nazwy
> sklepu bo nie zwracam uwagi na takie szczegóły (które okazują się
> istotne)

Jedyny sklep kosmetyczny na Matarni to "Sephora"
Być może chodzi Ci po prostu o cienie tej marki.

--
Nixe

Velform Rotair
depilacja laserem