Mieszkanie Warszawa świetne na gabinet lekarski sprzedam

1. Data: 2002-09-04 17:21:30

Temat: Mieszkanie Warszawa świetne na gabinet lekarski sprzedam
Od: "Pani Bożena" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mieszkanie Warszawa świetne na gabinet lekarski sprzedam
- 70 nowe,Tarchomin
2 pokoje (możliwość przerobienia na 3)
ładna okolica, nowe,kompleksowo urządzone.
stałe miejsce garażowe, dużo zieleni,
telefon, TV kablowa, internet -(stałe łącze)
Cena do negocjacji PILNIE

więcej informacji

Bożena Z.

tel. +(22) 889-33-65 (Warszawa),
lub 604-242-502
szczegóły i zdjęcia mieszkania-
kliknij na link poniżej

www.republika.pl\ryszard38\index.htm

2. Data: 2002-09-04 20:09:52

Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ludzie, weźcie stąd tę babę!
Babo, zmiataj na pl.ogloszenia.sprzedam!!!

PS. wprowadzić moderowanie natychmiast!

3. Data: 2002-09-04 20:40:28

Od: "Pani Bożena" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tylko nie babę - badziewiaczko jedna !!!
jestem dystyngowaną osobom i rzondam
pszeprosin.

4. Data: 2002-09-04 20:52:50

Od: "Ijon Tichy" <t...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko nie babę - badziewiaczko jedna !!!
> jestem dystyngowaną osobom i rzondam
> pszeprosin.

przepraszam...a teraz idz juz

Tichy

5. Data: 2002-09-05 05:59:40

Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pani Bożena" <i...@o...pl> napisał w wiadomości
> Tylko nie babę - badziewiaczko jedna !!!
> jestem dystyngowaną osobom i rzondam
> pszeprosin.

Porozmawiamy o tym, Pani Bożeno Dystyngowana, kiedy zaopatrzy się Pani w
słownik ortograficzny. Nie wcześniej.

EOT.

ABW

PS. Przepraszam grupę za mój offtopic. Jednak ewidentne zaśmiecanie p.s.m.
takim szlamem po prostu mnie wkurza. Kiedy w końcu moderowanie?

6. Data: 2002-09-05 08:02:43

Od: "Adam" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Bau-Wittmann <a...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:al6rjs$7k3$...@n...tpi.pl...

> PS. Przepraszam grupę za mój offtopic. Jednak ewidentne zaśmiecanie p.s.m.
> takim szlamem po prostu mnie wkurza. Kiedy w końcu moderowanie?

no, i do tego to mieszkanie nie bardzo nadaje sie na gabinet lekarski,
biorac pod uwage przepisy san-epid... :)

Adam

7. Data: 2002-09-05 08:39:37

Od: "Pani Bożena" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> PS. Przepraszam grupę za mój offtopic. Jednak ewidentne zaśmiecanie p.s.m.
> takim szlamem po prostu mnie wkurza. Kiedy w końcu moderowanie?

A co to jest te modernowanie, bo też bym kciała troszkę
zmodernizować swoje mieszkanko.

P.s. Słowniki ortograficzne za 300 zł stoją na moich pięknych meblach.

8. Data: 2002-09-05 09:56:56

Od: "Jolanta Pers" <j...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Bożena <i...@o...pl> napisał(a):
> A co to jest te modernowanie, bo też bym kciała troszkę
> zmodernizować swoje mieszkanko.

Działanie, dzięki któremu takie śmieci jak Twoje nie będą się pojawiały na
tej grupie.

> P.s. Słowniki ortograficzne za 300 zł stoją na moich pięknych meblach.

To ich używaj.

I bądź łaskawa wynieść się z tej grupy zanim wylądujesz w abuse.

JoP

9. Data: 2002-09-05 11:05:33

Od: suzuki nakai <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie karmijcie trolow to zgina z glodu !

--
Krzysiek, EBP
Jezeli nie wiesz co robic rob to dobrze.

10. Data: 2002-09-05 11:07:55

Od: Mała Mi <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pani Bożena" napisała ...

> Mieszkanie Warszawa świetne na gabinet lekarski sprzedam

Proszę nie karmić trolla !

Mała Mi

dna moczanowa.
To znowu ja- PILNE