wolniejszy rozwoj fizyczny-czy takze fizyczny?

1. Data: 2007-01-06 17:31:44

Temat: wolniejszy rozwoj fizyczny-czy takze fizyczny?
Od: "news.tpi.pl" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja 17 letnia kolezanka od zawsze byla bardzo drobniutka i malutka. Mimo ze
ma teraz 17 lat wyglada tak naprawde na 13-14 szczegolnie patrzac na jej
buzie. Czego powodem moze byc taki wolniejszy rozwoj fizyczny?Jak to sie ma
z medycznego punktu widzenia?i czy idzie to w parze takze z wolniejszym
dojrzewaniem emocjonalnym? Znamy sie od paru lat, ona jest osobom raczej
zywiolowom jednak malo mowi o sobie i raczej nie potrafi mowic o uczuciach,
sprawia wrazenie wrecz "ozieblej".

2. Data: 2007-01-06 21:20:02

Od: "zenek" <...@z...zz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" < > napisał w wiadomości
> [...]
> osobom raczej zywiolowom jednak malo mowi o sobie i raczej nie potrafi
> mowic o uczuciach, sprawia wrazenie wrecz "ozieblej".

Zdecydowanie powinieneś zainwestować w słownik ortograficzny , ewentualnie
porozmawiać o tym z koleżanką , zamiast zajmować się jej oziębłością .

Pozdro
zenek

3. Data: 2007-01-06 21:30:12

Od: "Olga" <ola@bla-bla_.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ma teraz 17 lat wyglada tak naprawde na 13-14 szczegolnie patrzac na jej
> buzie. Czego powodem moze byc taki wolniejszy rozwoj fizyczny?

Jeśli jej rodzina nie jest drobna i malutka, to może warto poprosić o
skierowanie do endokrynologa .

4. Data: 2007-01-06 22:58:06

Od: "Feromon" <f...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "news.tpi.pl" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> Znamy sie od paru lat, ona jest osobom raczej zywiolowom jednak malo mowi o
> sobie i raczej nie potrafi mowic o uczuciach...[ciach]

No i dobrze.
Naprzód trzeba zdać maturę :))))

Feromon

Wszystko na temat sieci neuronowych w medycynie pytanie / prośba
Cisnienomierz
uraz kolana
Co to moze byc? Krostka? foto
lecytyna - jaka?