[OT - Sylwester] Co robicie?

1. Data: 2005-01-01 07:49:39

Temat: Re: [OT - Sylwester] Co robicie?
Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaKC" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cr4af0$bpo$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
Mialam

> Moje maleństwo ma dopiero 5 lat i w jednej godzinie chciałaby się malować
> nosić kolczyki a za chwilę podkrada siostrze pampersa i udaje że jest
małym
> dzidziusiem. Pozwolić jej czy kupić naklejki na uszy?
> Kasia

moja ma 5 lat i to samo, maluje sie, nosi moje staniki i chorobliwie nie
znosi ogrodniczek. Jęczy o przekłucie uszu od października i jest na tyle
wytrwała, że jęczy do dziś. Obiecałam, że jak tylko przestanie nosic czapkę
na wiosne to przekłujemy u kosmetyczki. Dziewczyny z urody nie polecja
strzelania w uszy bo podobno się dłużej goją.
Ja sama sie przekłułam (buuu tylko 2 dziurki) igłą groszówką i gumką myszką.
Ale była jazda hihihi....
Joanna, co jej przeszedł smutek jeszcze przed północą.

1. Data: 2005-01-01 10:08:43

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja ze swoim kochanym menrzem :) również spędzaliśmy sylwka w domciu we
dwójkę. ja wyszywałam (uwielbiam to) on coś tam klikał na kompie, a w
międzyczasie graliśmy w scrabble, jedliśmy pychotki upieczone w trakcie i
słuchaliśmy dobrej muzyki. O 24 pooglądaliśmy fajerwerki - mimo iż mieszkamy
na 2 piętrze to witok mamy przedni na kawał nieba nad miastem i było pięknie
i wystrzałowo :) potem poczytaliśmy i grzecznie hihihihi polulaliśmy się :).

Dziewczyny oby ten rok był sto razy lepszy od poprzedniego :)

--
******** Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2005-01-01 12:04:34

Od: "Dziunia" <h...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ha, a ja wróciłam od znajomych o 2.30 i do 4 haftowalam :)

--
Dziunia
holecka1 maupa gazeta.pl

> robić...Pa:)))