[OT - Sylwester] Co robicie?

1. Data: 2004-12-31 18:45:50

Temat: [OT - Sylwester] Co robicie?
Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej :)

Nie wierze, ze tylko ja siedze w domu nad robotkami :))). Akurat zrobilam
sobie chwile przerwy i postanowilam zapytac, czy ktoras z Was tez sie cieszy
domowym Sylwestrem. Bo ja - zatopiona w kolorowych skrawkach na 4
patchworkowe poduszki - bardzo sie ciesze.
Slucham Trojki, z lewej mam zelazko [a kawalek dalej meza grajacego w cos na
kompie], z prawej stos kolorowych kwadratow i trojkatow, a przede mna:
maszyna do szycia :)).

Dzisiaj tez - wreszcie - dorobilismy sie duzego lustra. Czyli od nowego roku
rusza z kopyta szycie ubraniowe.

To bedzie faaaajny roook... :))

Pozdrawiam serdecznie i zycze robotkowego Nowego Roku :)

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-31 19:03:08

Temat: Re: [OT - Sylwester] Co robicie?
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

My także siedzimy w domku z dwójką naszych dzieci. To nasz pierwszy
sylwester w domu i bardzo nam sie to podoba.
Mój mąż jest ciekaw w jaką grę gra Twój mąż ( ha, ha)
Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku

1. Data: 2004-12-31 19:08:35

Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
na
> kompie], z prawej stos kolorowych kwadratow i trojkatow, a przede mna:

Robie właśnie sweterek z grudniowej Burdy i oczywiście czytam grupę. Starsza
pociecha stoi nademną i po raz kolejny molestuje żeby jechać z nią do
kosmetyczki i przebić uszy :-)
Nie ma to jak domowe ciepełko w tą wyjątkową noc :-)
Pozdrowienia sylwestrowe, dużo szczęścia w Nowym Roku
Kasia

1. Data: 2004-12-31 19:14:39

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:
> [...]
> rusza z kopyta szycie ubraniowe.
>
> To bedzie faaaajny roook... :))
>

> Pozdrawiam serdecznie i zycze robotkowego Nowego Roku :)

Ja tez w domu i tez czesciowo robotkowo ;) Ale tylko czesciowo. Wlasnie
skonczylam przod do zosinego sweterka z misiem (zrobilam go juz drugi
raz, poprzednia wersja misie nie podobala ;), jak dobrze pojdzie, to
moze go zszyje? A jak nie, to jutro. Wlasnie skonczylismy pyszna kolacje
(poledwiczki wieprzowe w cydrze, z jablkami i sliwkami suszonymi, na
deser tarta migdalowa z gruszkami), przejrzalam sobie nowa ksiazke
kucharska i przedyskutowalam kilka nieznanych mi okreslen z menrzoskim,
ktory sie kompletnie nie zna na kuchni ;) Jak mi wyciagnie mojego
kochanego larousse gastronomique spod monitora, to sobie sprawdze, a
zaraz pozniej zrobimy sobie sesje filmowa ("Peut etre" Klapischa, tego
od Auberge espagnole i calej masy super filmow), pozniej wyjdziemy na
spacer z aparatem fotograficznym popstrykac fajerwerki, a pozniej pewnie
polozymy sie grzecznie spac ;)

A na maszyne do szycia musze jeszcze tydzien czekac :/ Ale jak juz
dostane, to sie bedzie dzialo !!! ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-31 19:16:39

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC wrote:

> Robie właśnie sweterek z grudniowej Burdy i oczywiście czytam grupę. Starsza
> pociecha stoi nademną i po raz kolejny molestuje żeby jechać z nią do
> kosmetyczki i przebić uszy :-)

To jej nie opowiadaj przypadkiem o takim jendym Kocie, co jak mu Mamusia
zabronila isc do kosmetyczki i zrobic sobie druga dziurke w jednym uchu,
to sobie sam przebil, kolczykiem ;)

Kot, co kiedys odwazny byl ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-31 19:27:01

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rusza z kopyta szycie ubraniowe.
>
> To bedzie faaaajny roook... :))
>

> Pozdrawiam serdecznie i zycze robotkowego Nowego Roku :)

Ja naprawiam blad w Dziewczyne z koniem Lanarte, caly pokoj w niteczkach, z
prawej pilnuje mnie kot, z lewej maz, co chwile wpada corcia. Uwielbiam to

--

Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-12-31 19:27:48

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

=?ISO-8859-2?Q?Justyna__Paw=B3owska?= <j...@g...pl> napisał(a):

> My także siedzimy w domku z dwójką naszych dzieci. To nasz pierwszy
> sylwester w domu i bardzo nam sie to podoba.

Nasz chyba trzeci albo czwarty, ale za to pierwszy po slubie :D. Tym razem
nawet niespecjalnie sie obkupilismy w lakocie - na razie meczymy paczke
paluszkow slonych :))

> Mój mąż jest ciekaw w jaką grę gra Twój mąż ( ha, ha)

Railroad Tycoon :)). Mowi, ze woli budowac niz niszczyc.

Pozdr,

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-31 19:30:39

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl (Kot) napisał(a):

> To jej nie opowiadaj przypadkiem o takim jendym Kocie, co jak mu Mamusia
> zabronila isc do kosmetyczki i zrobic sobie druga dziurke w jednym uchu,
> to sobie sam przebil, kolczykiem ;)

Hihi, ja tam nigdy nikogo nie pytalam o zdanie, jak chcialam miec druga
dziurke, to wzielam agrafke i przebilam. Krzywa, bo krzywa [i od kilku juz
lat pusta], ale jest do dzis :).

Ale pierwszy komplet dziurek to grzecznie z mamusia u kosmetyczki. Mialam
jakies 6 czy 7 lat. *sigh* :))

Pozdr,

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-31 19:35:38

Od: "Krystyna" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja też spędzę wieczór z szydełkiem i ukochanym małżonkiem u boku. Dzieci
się bawią !
Miłego wieczoru !

--
Pozdrawiam Krystyna

1. Data: 2004-12-31 19:36:10

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl (Kot) napisał(a):

> Wlasnie skonczylismy pyszna kolacje
>(poledwiczki wieprzowe w cydrze, z jablkami i sliwkami suszonymi, na
> deser tarta migdalowa z gruszkami),

..mniam...
U nas skromnie - bigos, paluszki slone, herbatniki... chyba paczka piernikow
jeszcze gdzies jest :))
W zeszlym roku mocno sie obkupilismy na Sylwestra, a potem trzeba to bylo
jesc przez tydzien. No to w tym roku, nauczeni doswiadczeniem, kupilismy
ledwo co.

> a zaraz pozniej zrobimy sobie sesje filmowa ("Peut etre" Klapischa, tego
> od Auberge espagnole i calej masy super filmow),

..my tez mamy kilka filmow w opcji na potem. "Prosta Historie" na przyklad,
kilka komedii francuskich... Zobaczymy. Na razie moj mezowski bawi sie w
potentata kolejowego, a ja szyje.

> spacer z aparatem fotograficznym popstrykac fajerwerki, a pozniej pewnie
> polozymy sie grzecznie spac ;)

Hihihi, my sie wybieramy... winda na 10 pietro naszego bloku, popatrzec na
fajerwerki z okna klatki schodowej w przytulnym ciepelku :DD

> A na maszyne do szycia musze jeszcze tydzien czekac :/ Ale jak juz
> dostane, to sie bedzie dzialo !!! ;)

O, wyobrazam sobie. A na jaka czekasz? Elne moze? =D

Pozdr,

--
Uka P.

koronki teneryfowe