[OT - Sylwester] Co robicie?

1. Data: 2004-12-31 19:48:04

Temat: Re: [OT - Sylwester] Co robicie?
Od: "KasiaKC" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale pierwszy komplet dziurek to grzecznie z mamusia u kosmetyczki. Mialam
> jakies 6 czy 7 lat. *sigh* :))

Moje maleństwo ma dopiero 5 lat i w jednej godzinie chciałaby się malować i
nosić kolczyki a za chwilę podkrada siostrze pampersa i udaje że jest małym
dzidziusiem. Pozwolić jej czy kupić naklejki na uszy?
Kasia

1. Data: 2004-12-31 19:54:47

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:

> Hihi, ja tam nigdy nikogo nie pytalam o zdanie, jak chcialam miec druga
> dziurke, to wzielam agrafke i przebilam. Krzywa, bo krzywa [i od kilku juz
> lat pusta], ale jest do dzis :).

Wooo, jak Ty madra bylas... Ja, nie dosc, ze sie glupio pytalam, to
jeszcze nie pomyslalm o agrafce, wiec sie strasznie nameczylam, dziura
tez krzywa i do tego podwojna (pierwsza czesc nie dochodzi do konca ucha ;))

> Ale pierwszy komplet dziurek to grzecznie z mamusia u kosmetyczki. Mialam
> jakies 6 czy 7 lat. *sigh* :))

Kiedy to bylo, nie? A teraz to juz nie tylko nie z mamusia do
kosmetyczki, ale tez nie z menrzem, bo jojczy, ze drogo i ze i tak jestm
piekna, wiec po co mi ;)

Kot z kolczykiem w tej drugiej dziurce oraz ze smiesznym menrzem

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-31 20:02:49

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:
> ..mniam...
> U nas skromnie - bigos, paluszki slone, herbatniki... chyba paczka piernikow
> jeszcze gdzies jest :))
> W zeszlym roku mocno sie obkupilismy na Sylwestra, a potem trzeba to bylo
> jesc przez tydzien. No to w tym roku, nauczeni doswiadczeniem, kupilismy
> ledwo co.

Aaaa, to mi przypomina, ze jeszcze mam rafaello, ale chwilo jestem pelna
po brzegi...

> ..my tez mamy kilka filmow w opcji na potem. "Prosta Historie" na przyklad,
> kilka komedii francuskich... Zobaczymy. Na razie moj mezowski bawi sie w
> potentata kolejowego, a ja szyje.

Ouiii, komedie francuskie to jest to ;) A menrzowski nie rozlozyl
jeszcze laptopa, wiec sie nudzi i lezy na lozku i komentuje moj wyglad:
a to ze mam taki sliczny, malutki brzuszek (w osmym miesiacu, jasssne),
a to ze takie ladne wlosy i wogle ;) Fajnego mam menrza.

> Hihihi, my sie wybieramy... winda na 10 pietro naszego bloku, popatrzec na
> fajerwerki z okna klatki schodowej w przytulnym ciepelku :DD

U nas i tak cieplo ;)

> O, wyobrazam sobie. A na jaka czekasz? Elne moze? =D

A nie, bo na Brothera XL3050, ach ach, jaka jestem podniecona ;) W
bardzo korzystnej promocji byl, no to po prostu musialam go kupic (a
konkretnie to Mikolaj kupil, tylko sie lekko spoznil z dostawa ;))

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-31 20:03:31

Od: "Ola" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja tez w domu:-) Zycze wszystkim Wam wszystkiegiego najlepszego!!!

Ola/W-wa

1. Data: 2004-12-31 20:04:10

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC wrote:

> Moje maleństwo ma dopiero 5 lat i w jednej godzinie chciałaby się malować i
> nosić kolczyki a za chwilę podkrada siostrze pampersa i udaje że jest małym
> dzidziusiem. Pozwolić jej czy kupić naklejki na uszy?

No jak bardzo chce, to czemu nie? Nie jest to spolecznie bulwersujace,
nie jest bardzo drogie, a dzidzia sie bedzie cieszyc ;) Ja bym chyba
pozwolila.

--
Kot
m...@p...onet.pl

1. Data: 2004-12-31 20:25:34

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasiaKC <k...@i...pl> napisał(a):

> Moje maleństwo ma dopiero 5 lat i w jednej godzinie chciałaby się malować i
> nosić kolczyki a za chwilę podkrada siostrze pampersa i udaje że jest małym
> dzidziusiem. Pozwolić jej czy kupić naklejki na uszy?

.uuh, tu to się poddaję, bo sama dzieci nie mam, więc moje doświadczenie
jest zerowe.

Pozdr,

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-31 20:35:50

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl (Kot) napisał(a):

> Wooo, jak Ty madra bylas... Ja, nie dosc, ze sie glupio pytalam, to
> jeszcze nie pomyslalm o agrafce, wiec sie strasznie nameczylam, dziura
> tez krzywa i do tego podwojna (pierwsza czesc nie dochodzi do konca ucha ;))

.czekaj, czekaj... cos mi swita, ze chyba jednak poinformowalam mame, ze mam
zamiar przekluc sobie ucho, wiec nie do konca bylo tak, ze nie spytalam. Tak
cos skojarzylam, ze moja wlasna matka mi mowila, ze ona sobie tez przekluwala
uszy i ze pomocne przy tym byly zamrozone kartofle. Niby ze dwie polowki
kartofla sie przyklada z dwoch stron ucha i to ma znieczulac.
No wiec sprobowalam na wlasnym uchu - nie dzialalo. Albo dzialalo, ale
kiepsko, w kazdym razie uznalam, ze nie warto.
Ale koncowke przekluwania to pamietam do dzis, bo tez mi sie ta agrafka
przebic nie chciala z drugiej strony :).

Dzizas! jak dzis to wspominam, to dziwie sie ile mialam masochistycznej
pasji, teraz bym sie absolutnie na to nie zdecydowala.

> Kiedy to bylo, nie?

..nooo.. bedzie ze dwie dekady... :)))
Damn! moja mama jak byla w moim wieku to juz miala dziecko z przeklutymi
uszami! :D

> A teraz to juz nie tylko nie z mamusia do
> kosmetyczki, ale tez nie z menrzem, bo jojczy, ze drogo i ze i tak jestm
> piekna, wiec po co mi ;)

..ooo, moj nie jojczy...! Pewnie dlatego, ze za swoje wlasne piniendze
chadzam do kosmetyczki i nic mu do tego ile to kosztuje.
A moze jednak nie jestem piekna... :-< musze go zapytac.. ;-)))

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-31 20:56:45

Od: "Ula Płosarek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@p...onet.pl (Kot) napisał(a):

> Ouiii, komedie francuskie to jest to ;) A menrzowski nie rozlozyl
> jeszcze laptopa, wiec sie nudzi i lezy na lozku i komentuje moj wyglad:

..moj rozlozyl juz wczoraj, wiec byl przygotowany do zajec od rana.
Tymczasem zonka [znaczy ja] mu zarzadzila, ze wybieramy sie po lustro i ze on
_musi_ pomoc, bo ja sama malutka takiego wielkiego lustra nie przytargam, a w
ogole to musimy szybciutko, bo dzis sylwester i pewnie ten sklep bedzie
otwarty tylko do pierwszej, a juz jest poludnie! :)))
Plan sie powiodl, lustro wisi. :))

> a to ze mam taki sliczny, malutki brzuszek (w osmym miesiacu, jasssne),
> a to ze takie ladne wlosy i wogle ;) Fajnego mam menrza.

Eeee, ja mam fajniejszego :D
Moj po nieudanym farbowaniu herow mowi do mnie "Slomko" [jeszcze dwa dni temu
bylam szatynka i mowil "SloNko"...] i jak chcialam szkatulke na bizuterie, to
dostalam skrzynie na klejnoty :)).

> A nie, bo na Brothera XL3050, ach ach, jaka jestem podniecona ;)

No wcale sie nie dziwie. Ja to w pracy nie moglam usiedziec, bo mi sie tu
maszyna w domu marnuje w szafie! :))))

Pozdr :)

--
Uka P.

1. Data: 2004-12-31 21:20:27

Od: "Gerbil" <m...@N...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <o...@a...pl> napisał w wiadomości
> Ja tez w domu:-) Zycze wszystkim Wam wszystkiegiego najlepszego!!!
>
> Ola/W-wa

Ja tez w domu letko upita na smutno :(((

1. Data: 2004-12-31 22:04:55

Od: m...@p...onet.pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Ula Płosarek wrote:
> Dzizas! jak dzis to wspominam, to dziwie sie ile mialam masochistycznej
> pasji, teraz bym sie absolutnie na to nie zdecydowala.

Ja bym sie zdecydowala na przeklucie, ale w bardziej humanitarnych
warunkach ;)

> ..nooo.. bedzie ze dwie dekady... :)))
> Damn! moja mama jak byla w moim wieku to juz miala dziecko z przeklutymi
> uszami! :D

No, moja miala dopiero dziecko swiezo wyszle z niemowlectwa ;)

> ..ooo, moj nie jojczy...! Pewnie dlatego, ze za swoje wlasne piniendze
> chadzam do kosmetyczki i nic mu do tego ile to kosztuje.
> A moze jednak nie jestem piekna... :-< musze go zapytac.. ;-)))

Jak pracowalam i mialam wlasne, to tez jojczyl, ze mi to ZUPELNIE
niepotrzebne, bo nie da rady byc piekniejsza.

A o te sprawy to trzeba koniecznie pytac, bo oni (faceci) widza, zes
piekna, wiedza, zes piekna i uwazaja to za cos TAK oczywistego, ze nie
ma o czym gadac, bo Ty napewno tez wiesz ;) No i pewnie wiesz, ale
czasami milo uslyszec taka oczywista prawde i banal ;)

--
Kot
m...@p...onet.pl

koronki teneryfowe