OT WWW.robotki.reczne.pl

1. Data: 2003-08-22 21:59:51

Temat: OT WWW.robotki.reczne.pl
Od: "iza sz" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
melduje poslusznie gotowosc budowy stronki www.robotki.reczne.pl
od Pusi dowiedzialam sie ze juz ktos kiedy zaczął był...
bardzo prosze o kontakt osobe, która ma choc kawalek zrobiony jak rowniez
wszystkich z sugestiami
pozdraiwam
izasz Skierniewice

i...@p...onet.pl
t...@g...pl

1. Data: 2003-08-22 22:14:59

Temat: Re: OT WWW.robotki.reczne.pl
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

...adresik był chyba troszke inny...

www.robotki-reczne.art.pl

Pusia

1. Data: 2003-08-23 06:05:39

Od: "Kaja z Bydgoszczy" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pusia"
> ...adresik był chyba troszke inny...
>
> www.robotki-reczne.art.pl

Nie rozbijajmy sie o adres, czy byl taki, czy inny.
Najwazniejsze:
1. Czy ktos juz cos robil, bo kazdy wklad czasu i pracy
nalezy starac sie wykorzystac.
2. Czy wszystko "zrzucamy" na jedna osobe, czy dzielimy sie praca?
3. Jezeli dzielimy sie, to opracowujemy kto, co robi.
Bo robienie i prowadzenie strony, to jak wydawanie gazety:
moze byc jedna kartka czarnego tekstu,
a moze byc magazyn ilustrowany.
Kaja z Bydgoszczy

P.S. Proponuje, aby w postach dotyczacych tworzenia
i powstawania nasze strony, nie pisac OT, bo sprawa
jest jak najbardziej w temacie grupy (tak mysle).

1. Data: 2003-08-23 22:07:45

Od: "Skrzacik" <M...@T...de> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy moge zabrac glos ,ale chyba moge skoro ktos zareklamowal mi to
forum na adres prywatny,co mnie zaskoczylo.Przygladam sie mu od jakiegos czasu
i czegos nie rozumie, mialo byc fajnie ,super i wogule a sa jakies
odliczania,klotnie,oskarzenia cos na podobe babienca ktory przezylam przed
laty w szkole pielegniarskiej,czy baby musza tak zawsze?Forum jest forum kazdy
pisze co mysli i jak mysli to nie komunizm-wszystcy wg sznurka i na komende-to
bylo minelo milo jest spotkac ludzi w interku ale uszanujmy tez innych.Jeszcze
troche tu poszperam ale jak tak bedzie dalej to dziekuje ide do domu i zadnych
reklam bitte
archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

1. Data: 2003-08-23 23:00:24

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
innych.Jeszcze
> troche tu poszperam ale jak tak bedzie dalej to dziekuje ide do domu

Widzisz,hmmm,jesli przygladasz sie od dluzszego czasu to pewnie zauwazylas
,ze u nas klotni niet...a ta ostatnia ,nazwijmy to,konstruktywna wymiana
pogladow to wlasnie nic innego jak to co napisalas......kazdy pisze co
mysli i jak myslina forum...wiec?
...a zreszta wszyscy watek juz skonczyli a Ty znowu zaczelas?I dlaczego
akurat pod postem o wykanczaniu naszej stronki?

Niemniej witam Cie sedecznie w naszej grupce,mam nadzieje,ze wkrotce
dostrzezesz to jak tu jest:)))))))))

,Niemniej nikt nikogo nie tRZyma na siŁe i jak sama wspomnialas,to nie
komunizm i zawsze możesz zwinac swoje mulinki i pomaszerowac do domku aby
juz w calkowitej izolacji i samotnosci oddac sie rozkoszy robotkowej.
Pozdrawiam
Pusia(z zielonego jak palma w Maroku Białegostoku)

1. Data: 2003-08-24 07:18:29

Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pusia" napisała:
> Widzisz,hmmm,jesli przygladasz sie od dluzszego czasu to pewnie zauwazylas
> ,ze u nas klotni niet...

Zgadzam sie z Pusia w zupelnosci! Ostatnio zaczelam zagladac na inne grupy,
a tam atmosfera napieta, klotnia za klotnia - nie ma to jak nasza kochana
grupka, gdzie jest naprawde cieplo i przyjemnie :o)) Zawsze tu chetnie
wracam :o))

Pozdrawiam wszystkich serdecznie,
Connie (W-wa)

1. Data: 2003-08-25 13:51:37

Temat: Re: OT WWW.robotki.reczne.pl - [druty]
Od: "justyna" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Od razu mówię: nie znam się na html'u, ale:

Jeśli na stronie robótkowej mają być podstrony o tematyce druciarskiej, to ja
jestem chętna do opracowania. Z tym że ktoś za mnie musiałby to wklepać do
edytora html. Ale merytorycznie się przyłożę, łacznie z opracowaniem technik i
zdjęciami, (i bez powielania materiałów chronionych prawem autorskim ;-)))

Jeśli ktoś to koordynuje to proszę o kontakt.
justyna

OT wirus
nietypowe... (szklane malowane)
Odliczanie