nietypowe... (szklane malowane)

1. Data: 2003-08-22 12:40:16

Temat: nietypowe... (szklane malowane)
Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

bardzo zadko sie tu pojawiam niemniej to moja ulubiona grupa :)
a teraz potrzebuje pomocy bo nijak nie mam pomyslu na moj problem
maluje na szkle obrazki stylizowane na witrazyki
i mam maly klopot ze zrobieniem zawieszenia do takiego okraglego szkielka
probowalam juz uzywac kleju ktory mial byc super extra do szkla itp. ale
przyklejony kawalek lancuszka zwyczajnie po niedlugim czasie odpadl...
wiercenie otworow w szklanej okraglej szklanej plytce tez nie daje efektow
bo plytki pekaja
czy ktos mialby jakis pomysl jak zrobic zawieszke ?
plytki sa okragle o srednicy okolo 15 cm o grubosci szkla 3 mm

pozdrawiam cieplutko
kasiatoya (otwock)
http://www.kasiatoya.republika.pl/

1. Data: 2003-08-22 12:56:50

Temat: Re: nietypowe... (szklane malowane)
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik kasiatoya napisał:

> [...]
> czy ktos mialby jakis pomysl jak zrobic zawieszke ?
> plytki sa okragle o srednicy okolo 15 cm o grubosci szkla 3 mm

Ja mam szklarza bod bokiem - poszłabym i zapytała. jakbym nie miała pod
bokiem pewnie bym zadzwoniła :-)

Eulalka

1. Data: 2003-08-22 12:59:48

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja mam szklarza bod bokiem - poszłabym i zapytała. jakbym nie miała pod
> bokiem pewnie bym zadzwoniła :-)
>
> Eulalka

heh
bylam juz u szklarza i delikatnie mowiac nie zrobil na mnie dobrego wrazenia
o jakiejs rozsadnej rozmowie nie wspominajac...
ogolnie to pan szklarz powiedzial ze otwory to on owszem wierci tylko ze nie
w takich plytkach (bo sie nie da podobno)
a na innych rozwiazaniach to on sie nie zna i uciol rozmowe... (chyba jako
potencjalny klient wypadlam marnie...)

kasiatoya

1. Data: 2003-08-22 13:26:14

Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> w takich plytkach (bo sie nie da podobno)
> a na innych rozwiazaniach to on sie nie zna i uciol rozmowe... (chyba jako

No to faktycznie, d... nie szklarz. Jak nie zapomnę zaytam "swojego" -
jak cienkie te płytki, i czy to szkło?

Eulalka

ps. Może coś będzie wiedział o tym jak to zrobić

1. Data: 2003-08-22 13:27:28

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak cienkie te płytki, i czy to szkło?
>
> Eulalka
>
> ps. Może coś będzie wiedział o tym jak to zrobić

okragle szklane plytki o srednicy okolo 15 cm i grubosci 3 mm

z gory dziekuje :)
kasiatoya

1. Data: 2003-08-22 18:57:01

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Roos) szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 2003-08-22 at 14:40, kasiatoya wrote:

Poszukaj sklepu artystycznego, mozna tam dostac listewki olowiane
samoprzylepne, ktorymi obramowujesz plytke szklana i mocujesz lancuszek.
W Warszawie napewno dostaniesz w sklepie szklanym na Kaliskiego, nie
pamietam ile.

Kot

1. Data: 2003-08-22 20:54:21

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agnieszka Roos" <a...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:1061578382.2138.3.camel@cosmos...
> [...]
> samoprzylepne, ktorymi obramowujesz plytke szklana i mocujesz lancuszek.
> W Warszawie napewno dostaniesz w sklepie szklanym na Kaliskiego, nie

dzieki :)
chyba sie tam pojawie w tym sklepie niedlugo :)
kasiatoya

1. Data: 2003-08-24 08:28:23

Temat: Odp: nietypowe... (szklane malowane)
Od: "Ewa20" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

owszem aby zamocować łańcuszek do takiej listewki nie można obyć się bez
lutownicy
ja od dawna robię zawieszki i używam taśmy miedzianej samoprzylepnej jest
ona tańsza od ołowianej
30 m 12,00 a ołowiana kosztuje 15 m 30,00
a moje zawieszki wyglądają tak
http://republika.pl/kwiatkowska77/zawi1.html
http://republika.pl/kwiatkowska77/zawi4.html
tak czy inaczej lutownica

1. Data: 2003-08-24 17:32:40

Od: "kasiatoya" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ewa20" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> ona tańsza od ołowianej
> 30 m 12,00 a ołowiana kosztuje 15 m 30,00

jak dla mnie bomba :))))
bardzo dziekuje za podpowiedzi :)
kasiatoya

Odliczanie