OT. beczki dla trunkowych ogrodnikow

1. Data: 2003-10-21 12:55:15

Temat: OT. beczki dla trunkowych ogrodnikow
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

Ogrodnicy pijacy miast i wsi,

mam dwie firmy produkujace beczki debowe do trunkow ogrodowych. Moze
zamawiajac hurtem, dostaniemy jakas rozsadniejsza cene? Zainteresowani
proszeni sa o kontakt prywatny. Ja sam chcialbym zamowic 5l beczki z
kranikiem i bez do starzenia Starki i podobnych. Jak kto ma podobne pasje to
slucham.

Irek

2. Data: 2003-10-21 15:32:56

Temat: Re: OT. beczki dla trunkowych ogrodnikow
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> proszeni sa o kontakt prywatny. Ja sam chcialbym zamowic 5l beczki z
> kranikiem i bez do starzenia Starki i podobnych. Jak kto ma podobne pasje
:)
a w jakiej cenie
bo tak ze 20 km ode mnie mieszka Pan
ktory rowniez zajmuje sie bednarstwem
kolodziejstwem
ze jest bardzo solidny a przy tym tani
i powinienem miec gdzies telefon do niego
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

3. Data: 2003-10-21 18:22:48

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kolodziejstwem
> ze jest bardzo solidny a przy tym tani
> i powinienem miec gdzies telefon do niego

A ja w to nie wierze:-(((
Jezeli jest solidny nie moze
byc jednoczesnie tani.
Nie w tym fachu stary brachu.

Pozdrawia boletus

4. Data: 2003-10-21 20:13:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

> A ja w to nie wierze:-(((
> Jezeli jest solidny nie moze
> byc jednoczesnie tani.
> Nie w tym fachu stary brachu.

:)
pare lat temu robil mi kilka stojakow
okute duze kola od 'wozu' na solidnej nodze
i gdy bylem u niego akurat skladal beczke
:)
aby uscislic za ile mozna by u niego cos takiego obstalowac
zadzwonilem przed chwila do niego
i okazalo sie
ze sprawa jest nieaktualna
mial wypadek i juz nie moze pracowac
:(

5. Data: 2003-10-22 08:24:58

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Stanislaw Midera" <m...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag
> W pazdziernikowym numerze "Dzialkowca" reklamuje sie firma
> wytwarzajaca sprzet do wyrobu wina - maja sklep internetowy
> Mieszcza sie w Lodzi na ul. Nawrot.
> W ofercie rowniez beczki od 10 do 300 l - z kranikiem, wykonane
> z debu czerwonego, uszczelniane trawa morska. Np cena 10 l
> beczki 200zl + Vat.
> Nie robilem u nich jeszcze zakupow, tak wiec nic wiecej powiedziec
> nie moge.
>
> Pozdrawiam,
> Stanley.

Dzieki. Mozesz podac adres? Dla porownania cen. Moze ktos juz tam cos
zamawial i podzieli sie wrazeniami? Powiem Ci szczerze, ze to drogo. Moj
Wloch za 50 Euro tez mi moze zalatwic taka beczke. Nie wiem czy to aktualne.
Nie wiem tez czy go dobrze zrozumialem: Eee, bardzo drogo... eee duzo
pieniedzy.... eee.... duzo miejsca eee... itd a przy kazdym eee tak sie
namacha rekami, ze zapomina czlowiek co chcial powiedziec.

Irek

7. Data: 2003-10-22 09:06:48

Od: "Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki <i...@w...de> napisał(a):

> [...]
> proszeni sa o kontakt prywatny. Ja sam chcialbym zamowic 5l beczki z
> kranikiem i bez do starzenia Starki i podobnych. Jak kto ma podobne pasje to

NOWE beczki do STARZENIA Starki powiadasz!
NIE PROSZĘ o przepis bo nie lubię pić pasty do butów.
;-)))

pozdr. Jerzy

8. Data: 2003-10-22 09:32:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Jerzy Nowak" <w...@g...WYTNIJ.pl> schrieb im Newsbeitrag

> NOWE beczki do STARZENIA Starki powiadasz!
> NIE PROSZĘ o przepis bo nie lubię pić pasty do butów.
> ;-)))
>
> pozdr. Jerzy

A gdzie dostaniesz stare? Ostatecznie "unowoczesnione" przepisy na Starke
zalecaja dodawanie m.in. wior debowych. Starke starzono w beczkach po winie
Tokay lub po winach poludniowych np. Malaga. A skad wezmiesz dzisiaj taka
beczke? Zreszta nowe beczki nalezy uprzednio przygotowac a robi sie to np.
przy pomocy sody. Np. pewien niemiecki bednarz wysyla instrukcje jak to sie
robi. Potem, zapewnia mozna juz zalewac alkoholem. Mozna tez zaraz potem
zalac jakims tanim winem, zeby sie jeszcze przegryzlo pare miesiecy, wylac i
dopiero potem zalac Starke.
A jeszcze powazniej, to ja Cie poprosze o przepis jak najdawniejszy, zeby
pasty do butow nie bylo. Jak dotad trafialem tylko na wiory, herbate czy
lupiny orzecha. Bede wdzieczny, bo koledze corka sie urodzila. Mam juz ponad
10 litrow zytniowki kolo 70% i ciagle szukam.

Irek

9. Data: 2003-10-22 11:32:41

Od: "Stanisław Midera" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pieniedzy.... eee.... duzo miejsca eee... itd a przy kazdym eee tak sie
> namacha rekami, ze zapomina czlowiek co chcial powiedziec.

www.biowin.pl
Widzialem ich produkty w Praktikerze (w Lodzi), ale zdaje sie drozsze niz
w sklepie internetowym.

Pozdrawiam,
Stanley

10. Data: 2003-10-22 12:21:37

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Stanisław Midera" <m...@p...pl> schrieb im Newsbeitrag

> www.biowin.pl
> Widzialem ich produkty w Praktikerze (w Lodzi), ale zdaje sie drozsze niz
> [...]
Dziekuje. Jest w czym wybrac. Te duze butelki, to cos dla nalewkowiczow.
Poogladam sobie we wroclawskim w listopadzie. Przydalby sie mi taki
"hiszpan". Sloikow tez juz nie mam a tarniny jeszcze nie zbieralem.

Irek

Deren kontra forsycja
drewno ogrodowe , gdzie Warszawa i okolice
iglaki
Uważam, że...
Lilium candidum