[OT] calkiem ale czego to ludzie nie wymysla...

1. Data: 2005-11-07 13:41:24

Temat: [OT] calkiem ale czego to ludzie nie wymysla...
Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://wiadomosci.onet.pl/1257635,2679,kioskart.html ha ha ha ...
Pozdrawiam
Pusia

2. Data: 2005-11-07 13:51:51

Temat: Re: [OT] calkiem ale czego to ludzie nie wymysla...
Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe i być może trochę ekscentryczne, ale jak dla mnie bomba. I dla moich
dwóch psiurków pewnie też. Muszę ich zapytać co one na to ? :)
Aga

3. Data: 2005-11-07 14:00:04

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe i być może trochę ekscentryczne, ale jak dla mnie bomba. I dla
moich
> dwóch psiurków pewnie też. Muszę ich zapytać co one na to ? :)

Niech posluchaja i sie wypowiedza hihihi...
http://dogcatradio.com
A moje papugi znowu poszkodowane heh.....
Pusia

4. Data: 2005-11-07 14:39:42

Od: "Aga z Tychów" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A moje papugi znowu poszkodowane heh.....

Ale w artykule piszą że m.in dla papug to radio robią, więc spróbuj im
puścić :)
Qrcze, to trochę jakbym przeprowadzała doświadczenia na moich zwierzakach :/
Mam nadzieję że one tak tego nie odbiorą :)
Pozdrawiam Grupowiczki i wszystkie ich pupile: od patyczaków począwszy,
kończąc na koniach ...
Aga

xxx-korale
[szydełko] czapka i szalik
[szydelko] szal - do kroowki i nie tylko :)
[szydelko] szopka
(szydelko) a moze sukienka z serwety...