(OT) czerwona herbata

1. Data: 2003-11-07 13:38:17

Temat: Re: (OT) czerwona herbata
Od: "Faraonka" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
news:bog63i$69a$1@inews.gazeta.pl...
> =======
> Ależ te reklamy potrafią robić wodę z mózgu...
nie reklamy, kolezanka mi dala, kupila dla siebie ale sama nie moze jej pic
... bo jest karmiaca mama ...

> Mamy już odchudzające jogurty, wody mineralne i kupę innych bzdetów, a
teraz
> herbatkę. Trzeba przyznać, że producenci potrafią robić kasę na naiwnych i
> leniwych, którym nie chce się spacerkiem chodzić do pracy i zrezygnować z
> pączków.
co do spacerow to masz racje, chcetnie bym poszla, gdyby maz to zrozumial,
ale on niestety twierdzi ze obiad ma byc na czas, a jak bede szla na pieszo
to bedzie zdecydowanie za pozno na obiad ...
co do paczkow to tez masz racje, ale osobiscie wole batonika lub wafelka niz
poczka ...

> Może czas zażyć coś, co oczyszcza ciało, a zwłaszcza umysł.
jesli ktos to wymysli ... to pewnie tez znajdzie sie kilku amatorow ...

> waldek
> =======

Krysia

--
Z pozdrowieniami
Krystyna P. - Faronka

1. Data: 2003-11-07 13:46:13

Od: "Adamo Il." <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> troche o pu-erh.
> Nie twierdze jednak, ze sprzedawane u nas wiory maja cos z nia wspolnego.
> Aczkolwiek oryginalna herbata pu-erh przyspiesza spalanie tluszczu.

Oczywiście przyśpiesza spalanie tłuszczu, tak jak l-karnityna, kilka witamin
itp itd...
i co z tego?
To "przyśpieszanie" to jest dobry chwyt marketingowy, ja uwielbiam dobre
herbaty i sądzę że bez problemu można kupić u nas dobrej jakości herbatę,
także pu-erh, ale ONA MA OKROPNY SMAK;)

Ja raczej nie zostanę jej smakoszem, a na zgubienie nadmiaru kilogramów to
ona ma taki sam wpływ jak zjedzenie o pół ziemniaka mniej co dziennie;)
a napewno mniejszy niż choćby 15 minutowy wieczorny spacerek:)

Pozdrawiam,
Adam Il.

1. Data: 2003-11-07 15:43:20

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Waldku, zanim sie zaczniesz wypowiadac autorytatywnie na ten temat,
poczytaj
> troche o pu-erh.
======
Anno, czytałem już wypociny producentów margaryny, że masło jest szkodliwe i
producentów masła, że to margaryna szkodzi. Wszystko poparte badaniami
znakomitych instytutów naukowych i opiniami lekarzy o światowej sławie.
Potem wydrukowane na dobrym papierze w wielu wysokonakładowych czasopismach.
Po to są zamawiane takie teksty, aby ktoś je przeczytał.
A najłatwiej jest sprzedać coś, co nikomu nie jest potrzebne, choćby gumę do
żucia, wystarczy wmówić ludziskom, że chroni zęby; albo niesmaczną czerwoną
herbatę - trzeba tylko naukowo przekonać grubasów, że ich wyszczupli. Co
miesiąc pojawia się dużo nowości, które uratują Ci życie - tylko musisz je
kupić i wierzyć, że tak będzie.
Ale wiara czyni cuda. Może Faraonka rzeczywiście wyszczupleje?

waldek
======

1. Data: 2003-11-07 15:47:26

Od: wiku <s...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek wrote:

> albo niesmaczną czerwoną
> herbatę

a dlaczego piszesz, ze niesmaczna ? piles ?
ja tam pu-erha lubie od czasu do czasu wypic i imho ma on bardzo
ciekawy, niepowtarzalny smak (zgodze sie jedynie z tym, ze zapaszek po
zaparzeniu nie jest ciekawy)
i nikt mi niczego nie wmawial, a to czy odchudza czy nie mam akurat
gleboko w ... :)
wiku

--

http://www.breakbeat.pl/
MAY THE BREAKZ BE WITH YOU

1. Data: 2003-11-07 15:59:32

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a dlaczego piszesz, ze niesmaczna ? piles ?
======
Zacytuję Annę:
> Nie twierdze jednak, ze sprzedawane u nas wiory maja cos z nia wspolnego.
> Aczkolwiek oryginalna herbata pu-erh przyspiesza spalanie tluszczu.
Może piłem te wióry.

waldek
======

1. Data: 2003-11-07 18:28:51

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochana Krysiu, obawiam sie, ze to jest kolejny jak ja to nazywam "mit prasy
kobiecej". Te rewelacje o przyspieszaniu spalania tluszczu w gruncie rzeczy
nie sa poparte zadnymi badaniami, to taki pseudonaukowy belkot. Jezeli ktos
gdzies pisze "jak dowodza badania...."itd, to po prostu klamie, bo na checi
schudniecia sie robi kase. Szybkosc spalania tluszczu to indywidualna
sprawa, kazdy czlowiek ma metabolizm jaki ma. Jezeli jest zaburzony to sie
go leczy, na przyklad hormonalnie, a jezeli z hormonami masz ok, to jedyna
metoda na przyspieszenie go jest zwiekszyc zuzycie energii poprzez ruch. Nie
da sie tego zrobic pijac herbatke lub jedzac jakies preparaty, no chyba ze
sa to leki hormonalne, ale tego nie polecam. Lepiej zmodyfikuj lekko diete,
nie jedz slodyczy i mniej tluszczu, wiecej ruchu. Moze zapiszcie sie z mezem
na kurs salsy, tak jak my i jest to cos rewelacyjnego!

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-11-07 18:35:23

Od: "Agata Solon" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Faraonka" <r...@N...onet.pl> napisał w wiadomości

> GRTULUJE, podziwiam osoby ktorym sie to udalo, ja jakos nie moge, albo
zbyt
> malo uwagi temu poswiecam ... siedze 8 godzin w pracy (doslownie) przed
> komputerem, po zrobieniu obiadu, posprzataniu nic mi sie nie chce, nie
> mowiac o jakiejs gimnastyce (fitness) ... a na cos slotkiego tez czasami
mam
> ochote... ach no dobra juz nie bede sie uzalac, to i tak mi nie pomoze ...
> --
> Z pozdrowieniami
> Krystyna P. - Faronka

Dobrze w tej sytuacji miec sojusznika, ktory Cie przycisnie i nie odpusci
tylko dlatego ze jeczysz, ze Ci sie nie chce. Tak jak ja wczoraj: wrocilam
do domu o 17, rzucilam sie do garow, potem o 18:30 padlam zemdlona na
kanape. A maz dawaj wiercic mi dziure w brzuchu, ze mielismy isc na zajecia
z salsy. Ja na to wydalam dzwiek rozdraznionego bullteriera, ale chlop sie
nie poddal i tak mnie molestowal, ze w koncu dla swietego spokoju zebralam
sie do kupy i pojechalismy. Hasalismy zdrowo ponad godzine, na prawde sie
spocilam, chociaz do domu wrocilismy po 21, bylo fantastycznie. Wrocilam
"zmeczona inaczej", czyli szczesliwa. Na prawde duzo to lepsze niz wyrzuty
sumienia po kolejnym przelezanym przed tv wieczorem. Tylko takiego upartego
meza trzeba miec....;o))

Agata Solon, naturalna

1. Data: 2003-11-07 19:18:18

Od: "Rionka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jesli herbatka ma miec dzialanie odchudzajace zdecydowanie sie jej nie
slodzi. Jedzac wszystko do woli nie wiem czy pomoze. Z pewnoscia nalezy
ograniczyc pewne produkty, a wowczas herbatka wspomaga odchudzanie.
Z pelnym sukcesem "odchudzam" corke, oczywiscie pod kontrola specjalisty - z
zaleceniem picia czerwonej herbatki.
pozdrawiam, rionka

1. Data: 2003-11-07 22:05:23

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Faraonka napisal(a):

> [...]
>komputerem, po zrobieniu obiadu, posprzataniu nic mi sie nie chce, nie
>mowiac o jakiejs gimnastyce (fitness) ...

Nie cwiczylem....

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

1. Data: 2003-11-08 08:16:38

Od: "Faraonka" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agata Solon" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
mezem
> na kurs salsy, tak jak my i jest to cos rewelacyjnego!

ja osobiscie bardzo chetnie bym sie zapisala, niestety malzonek NIE CIERPI
tanczyc, znosi jedynie jazde na rowerze a i to z trudem ... nic na to nie
poradze, a samej to zadna przyjemnosc chodzic ...

z pozdrowieniami
Krysia P. - Faraonka
chcaca troche potanczyc

RE: pytanie do herbaciarzy
Marcińskie rogale
Re: Bigos - dawno nie było relacji na zywo ;-)
Re: Mikrofalówka
Re: "wpisowe" sledz w czekoladzie z owocami