środek na zaburzenia snu

1. Data: 2002-09-05 09:45:41

Temat: środek na zaburzenia snu
Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam ziołowy preparat z melatonina na zaburzenia snu. Skład podany na
zdjęciu etykiety pod adresem:
http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7161799
Nie uważam aby takie ogłoszenie było spamem, spamem jest ględzenie na tej
liście bez pożytku dla czytających. A z ogłoszenia może ktoś skorzysta...
Kiedyś poprzez taki "spam" napotkałem glucosamine i dzięki niej funkcjonuję:
w polskich aptekach pojawiła się dopiero teraz pod nazwą arthril -
oczywiście cena porażająca...
Pozdrawiam optymalnych, szczególnie z Australii :-)
JFK

2. Data: 2002-09-05 11:04:36

Temat: [OT] do P. Kasztelowicza, Re: środek na zaburzenia snu
Od: "Agata Bau-Wittmann" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7161799
> Nie uważam aby takie ogłoszenie było spamem, spamem jest ględzenie na tej

A że adresik jest linkiem do aukcji, to już insza inszość...
Ta grupa nie jest słupem z ogłoszeniami.

Piotrze, kiedy rusza grupa moderowana? To, co się tutaj ostatnio dzieje, to
już niemal sam śmietnik. Albo znachorzy, albo sprzedawcy, albo inny chwast.
Niech sobie tu zostaną, we własnym sosie, mam nadzieję, że na
p.s.m.moderowana będzie wyłącznie merytoryka. Kiedy więc?

ABW

3. Data: 2002-09-06 04:05:35

Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 5 Sep 2002 13:04:36 +0200 w artykule <al7dfi$hpm$1@news.tpi.pl>
Agata Bau-Wittmann <a...@p...onet.pl> napisano co następuje:
> [...]
> Niech sobie tu zostaną, we własnym sosie, mam nadzieję, że na
> p.s.m.moderowana będzie wyłącznie merytoryka. Kiedy więc?

To nie jest niestety prosta sprawa. Wkrótce zostanie wysłany formalny,
poprawny i dopieszczony wniosek o założenie ww. grupy, ale praktyka jest
niestety taka, że na samo głosowanie nad założeniem grupy czeka się zwykle
minimum 3 miesiące. Radzę więc uzbroić się w cierpliwość i w żadnym
wypadku (jakby komuś przyszło do głowy) NIE pikietować na
pl.news.nowe-grupy bo to do niczego dobrego nie doprowadzi. Cierpliwość
cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość. Serio. Co można było zrobić zostało
już praktycznie zrobione.

--
Marcin

4. Data: 2002-09-06 07:29:05

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 6 Sep 2002, Marcin Debowski wrote:

> [...]
> niestety taka, że na samo głosowanie nad założeniem grupy czeka się zwykle

Moge potwierdzic to, co napisal Marcin i dodac, ze wlasnie Marcin
ma znaczacy udzial w dzialaniach na rzecz utworzenia grupy
- ja osobiscie nie
zdawalem sobie sprawy jak wiele formalnych rzeczy trzeba
przejsc aby grupa mogla byc utworzona.

Pozdrawiam

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2002-09-06 13:47:16

Temat: Re: środek na zaburzenia snu
Od: Lech Trzeciak <l...@i...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan F. Kurkiewicz" wrote:

> Polecam ziołowy preparat z melatonina

A to jest typowe robienie wody z mózgu. Już kiedyś pisałem, jak oszukuje się
zwolenników "naturalnych" metod terapeutycznych poprzez uzupełnianie preparatów
ziołowych o substancje syntezowane chemicznie i będące czynnymi składnikami
klasycznych leków w tabletkach. Tu mamy taki preparat, i co z tego, że
manipulacja nie jest skrywana?

Innymi słowy: to nie jest ziołowy preparat z melatoniną, tylko melatonina z
dodatkiem ziółek.

Leszek

PS: a może zamiast potępiać, zabrać się za to samo? Mógłbym przecież opracować:
- ziołowy preparat z aspiryną (na katar)
- ziołowy preparat z encortonem (na astmę)
- ziołowy preparat z enalaprilem (na serce)
- ziołowy preparat z omeprazolem (na wrzody)
etc.

6. Data: 2002-09-06 17:02:10

Od: "Jan F. Kurkiewicz" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lech Trzeciak" <l...@i...gov.pl> napisał w
wiadomości news:3D78B1E4.2E028DA7@iimcb.gov.pl...

> [...]
preparatów
> ziołowych o substancje syntezowane chemicznie i będące czynnymi

Ale ja nie jestem lekarzem ani dealerem, zatem nie mam wbudowanego na
studiach mechanizmu oszukiwania....
Poza tym melatonina należy do naturalnych regulatorów zaburzeń snu, a w
dodatku, ta w preparacie otrzymywana jest drogą naturalną. Tak przynajmniej
twierdzi producent, a jest nim renomowana firma Puritan's Pride.
Co do "zwyczajnych" ziółek to radzę uważniej przeczytać skład...
JFK

7. Data: 2002-09-07 09:54:02

Od: Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@n...spam.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marcin Debowski <a...@n...net> nakibordził(a):

>To nie jest niestety prosta sprawa. Wkrótce zostanie wysłany formalny,
>poprawny i dopieszczony wniosek o założenie ww. grupy
[...]

A można prosić o ostateczną wersję RFD, ew. link do tegoż RFD ? I kiedy
będzie wysłane CFV?

--
Raczek Kaskader von Blitzen
"Irc nie tylko uczy ale i pomaga w rozwoju intelektualnym" /lootec/

8. Data: 2002-09-24 08:25:27

Od: Marcin Debowski <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 07 Sep 2002 11:54:02 +0200 w artykule <a...@r...dom.pl>
Kamil 'Raczek' Raczyński <r...@n...spam.poczta.onet.pl> napisano co
następuje:
> Marcin Debowski <a...@n...net> nakibordził(a):

> [...]
>
> A można prosić o ostateczną wersję RFD, ew. link do tegoż RFD ? I kiedy
> będzie wysłane CFV?

Niestety, nie udało mi się tego przeredagować i wysłać do Piotra w czasie
mojego urlopu. Przesłałem dopiero dzisiaj. Wersja ostateczna jezst bardzo
zbliżona (merytorycznie identyczna) do tej:

<s...@l...localdomain>

Marcin

opryszczka
Ciąża pytanie