[OT] do wrocławianek

1. Data: 2004-08-18 07:33:06

Temat: [OT] do wrocławianek
Od: "stynka" <justyna WYTNIJTO @stynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześćdziewczyny!

Od wczoraj siedzę w okolicach Wrocławia, bo uciekłam radośnie z Warszawy.
Korci mnie, żeby zostać tu na dłużej i w związku z tym szukam pracy.
Najchętniej czegoś w charakterze kierownika biura, administracyjnego czy
operacyjnego (różnie różni to zwą), ale nawet w charakterze asystentki.
Wiem, że ciężko o pracę wszędzie, ale może ktoś gdzieś komuś coś
powiedział... Tak ostatnio mi się udawało...

Bardzo będę wdzięczna za wszelkie informacje.

Pozdrawiam,
stynka

PS A może zamierzacie zorganizować jakieś spotkanko przed końcem sierpnia?
Mam ze sobą całą torbę robótek :-)

1. Data: 2004-08-18 12:27:38

Temat: Re: [OT] do wrocławianek
Od: "Mira Zmysłowska" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stynka
>
> PS A może zamierzacie zorganizować jakieś spotkanko przed końcem sierpnia?

Na temat pracy truno mi cokolwiek powiedzieć. Ale o spotkaniu mozemy
pomysleć. Z tym że jesli o mnie chodzi, to najlepiej pasuje mi sobota.
Pozdrawiam.
Mira Z. (Wrocław)

1. Data: 2004-08-20 00:03:54

Od: "stynka" <justyna WYTNIJTO @stynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale o spotkaniu mozemy
> pomysleć. Z tym że jesli o mnie chodzi, to najlepiej pasuje mi sobota.
> Pozdrawiam.
> Mira Z. (Wrocław)

Sobota najbliższa zapewne?
Obawiam się, że ja nie dam rady. W tygodniu mi łatwiej. Jestem w gościach u
przyjaciół i nie wypada mi uciec w weekend. Ale gdyby tak na trochę... A o
której ewentualnie?

Pozdrawiam,
stynka

PS A może mieszkanko jakieś na parterze domku lub mały domek z ogródkiem do
wynajęcia znacie? Bo ja szukam...

1. Data: 2004-08-20 19:56:58

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stynka" <justyna WYTNIJTO @stynka.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Pozdrawiam,
> stynka
>
> PS A może mieszkanko jakieś na parterze domku lub mały domek z ogródkiem

ja pracuje w soboty do konca sierpnia.

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

1. Data: 2004-08-20 20:00:46

Od: "Ula Głuszek" <u...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

odezwij sie do mnie na priv, bo nie wiem czy dostals wiadomosc ode mnie

--
Pozdrawiam Ula Wrocław

[szydełko] prostokątny kwadrat
Kto lubi aniołki?
i jeszcze kwiaty
czy macie schemat do alfabetu z kubusiem?
Frywolitki