[szydełko] prostokątny kwadrat

1. Data: 2004-08-18 07:02:11

Temat: [szydełko] prostokątny kwadrat
Od: "Meresanch " <m...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

wg wzoru obrus powinin wyjsc jako kwadrat a wyszedł jako porstokąt (robiłam
sciegiem siatkowym) a najdziwniejsze jest to ze kratki wyszły kwadratowe co
ja nie tak zrobiłam??????????

1. Data: 2004-08-18 07:08:20

Temat: Re: [szydełko] prostokątny kwadrat
Od: m...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Policz czy 15 kratek x 15 kratek to też kwadrat, bo różnice mogły być
niewidoczne(ułamek milimetra) i sie zsumowały.
Małgorzata

1. Data: 2004-08-18 09:57:55

Od: "Meresanch " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@o...pl napisał(a):

> Policz czy 15 kratek x 15 kratek to też kwadrat, bo różnice mogły być
> niewidoczne(ułamek milimetra) i sie zsumowały.
> Małgorzata

no dobrze ale jak robic by to sie nie pojwiało gdzie robie bład

1. Data: 2004-08-18 10:32:36

Od: "agpat" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Meresanch " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> no dobrze ale jak robic by to sie nie pojwiało gdzie robie bład

Zdaje się, że to nie błąd tylko niektóre typy tak mają ;-)
Już kiedyś była na ten temat dyskusja:
http://glinki.com/?l=qpu7gm
Polecam, dziewczyny doszły do konstruktywnych wniosków. :-)
Agnieszka (Poznań)

1. Data: 2004-08-18 21:50:00

Od: "Katmarie" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wg wzoru obrus powinin wyjsc jako kwadrat a wyszedł jako porstokąt (robiłam
> sciegiem siatkowym) a najdziwniejsze jest to ze kratki wyszły kwadratowe co
> ja nie tak zrobiłam??????????

Wzory siatkowe najrówniej wychodzą kiedy są wykonane słupkami patentowymi, są
to słupki raz nawijane, jak zwykłe, kiedy się szydełkiem wkłujemy będziemy
mieli trzy pętelki na szydełku, przeciągamy nitkę przez jedną pętelkę, później
przez dwie i znów przez dwie. To jest coś pomiędzy słupkiem zwykłym a słupkiem
podwójnym. Sorry, jeśli nie zdołałam wytłumaczyć jak się należy, jestem kiepska
z gadania, lepiej mi to by wyszło gdybym miała możliwość pokazania.

Kto lubi aniołki?
i jeszcze kwiaty
czy macie schemat do alfabetu z kubusiem?
Frywolitki
Witraże