[OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek

1. Data: 2005-10-14 13:56:16

Temat: Re: [OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek
Od: "Justyna Bargielska" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia":

> Na pewno chcesz poznać wersje oficjalną? ;>

yych, chyba faktycznie nie bylam gotowa:>
["odwazna i inteligentna dziewczyna" - nie powiem,
zeby adekwatnosc ktoregokolwiek z tych _trzech_
okreslen rzucala sie w przypadku Mlynarskiej jakos
mocno w oczy].

J.

1. Data: 2005-10-14 14:12:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Justyna Bargielska wrote:

> otoz, sluchaj, jest. kupilam sobie u nich wczoraj bluzke, ktorej
> jedynym defektem jest fakt, ze w ich oswietleniu wyglada
> na rudopomaranczowa, a w reszcie oswietlen - na czerwona
> strazacko. _ale_: po raz pierwszy od miesiaca poczulam sie
> w czyms jak kobieta a nie kombajn bizon.

a. to maja plusa.
ja sobie kiedys u nich kupilam kubrak mojego ulubionego kroju
(nie wiedziec czemu rzadko spotykanego, bo twarzowy jest
ogromnie), czyli z przodu od gory do dolu marszczenie w pionie -
fason ow ma te zalete, ze umozliwia zmieszczenie biustu
wewnatrz ubioru _nawet_ po jego zapieciu. imaginuj sobie.

> przy okazji: jak sobie lezalam, to ogladalam na TVN Style
> taki program "Miasto kobiet". czy ktoras z Was to oglada?
> czy ktoras z Was domysla sie, wg jakiego klucza (yntelygencja,
> urok&czar jednostki, profesjonalizm?) wzieli do tego programu
> Mlynarska? musze to wiedziec!

myslalam, ze chodzi o Agate Mlynarska, a tu z linka Lii widze,
ze to jakas Paulina? wnuczka, znaczy?

-- kasica

1. Data: 2005-10-14 14:20:59

Od: "agulka77" <a...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> myslalam, ze chodzi o Agate Mlynarska, a tu z linka Lii widze,
> ze to jakas Paulina? wnuczka, znaczy?
>
> -- kasica

Siostra Agaty

Pozdrawiam
agulka77 z podkarpackiego

1. Data: 2005-10-14 14:24:54

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> [...]
> wewnatrz ubioru _nawet_ po jego zapieciu. imaginuj sobie.

> myslalam, ze chodzi o Agate Mlynarska, a tu z linka Lii widze,

Siostra.
Szczerze mowiac Miasto Kobiet podobalo mi sie bardziej w poprzedniej wersji.
Nie podoba mi sie gdybanie prowadzacych przed wejsciem gosci. W poprzedniej
wersji w ogole rozmowy lepiej byly prowadzone. Teraz przeskasuja dodatkowo
po tych fotelach :)

Zazula

1. Data: 2005-10-14 17:20:23

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Fri, 14 Oct 2005 15:56:16 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@g...pl> i powiedziała:

> ["odwazna i inteligentna dziewczyna" - nie powiem,
> zeby adekwatnosc ktoregokolwiek z tych _trzech_
> okreslen rzucala sie w przypadku Mlynarskiej jakos
> mocno w oczy].

Jest mądra, inteligentna, wyważona. W zestawieniu z siostrą.

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2005-10-14 20:38:03

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dio8um$c0r$1@inews.gazeta.pl>
sq4ty <a...@W...onet.pl> pisze:

> Niestety, życie na "prowincji", jak to niektórzy mówią o miastach,
> nawet wojewódzkich, poniżej 400.000 mieszkańców, jest ciężkie.

Bez przesady. Gdynia ma "tylko" niecałe 300 tys. a da się tu żyć i to
naprawdę przyzwoicie.

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-10-30 19:58:33

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:
> Witam
>
> Dopiero od niedawna pojawiaja sie u nas sklepy typu Douglas i
> Reserved. No i niedlugo otwieraja Sephore i Deichmanna.
>
> Wg www.sephora.pl
> C.C. Plaza Rzeszów - otwarcie wkrótce
> Rzeszów
> ul. Rejtana 65
> Pon-Sob 10.00-21.00
> Niedz 10.00-19.00

Juz jest wszystko otwarte. Dzisiaj przypadkiem tam trafilam [tydzien temu
bylo w budowie]. Boze, jakie tlumy. Cokolwiek w Rzeszowie otworza to tlumy.
W Deichmannie to nie bylo jak buta przymierzyc bo sie siadalo na kims. Ale
szczerze mowiac to juz CCC ma ladniejsze obuwie.

Jak mina tlumy, w srodku tygodnia i w godzinach kiedy wszyscy pracuja
ogladne co jest ciekawego w Sephorze. Juz uparzylam ich tusz do rzes za 29
zl w cudnie intensywnym kolorze zielonym.

Zazula

1. Data: 2005-10-31 09:50:51

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Jak mina tlumy, w srodku tygodnia i w godzinach kiedy wszyscy pracuja
> ogladne co jest ciekawego w Sephorze. Juz uparzylam ich tusz do rzes za 29
> zl w cudnie intensywnym kolorze zielonym.

oo, a jaki odcien tego zielonego?

przy okazji pochwale turkusowy Art Deco - kolor piekny i ladnie
widoczny, tusz niezlej jakosci, nie osypuje sie, nie skleja
nadmiernie.

-- kasica

1. Data: 2005-10-31 10:37:02

Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> oo, a jaki odcien tego zielonego?

Jak sie z turkusu przechodzi w butelkowa zielen to taki wlasnie odcien
chlodny ale intensywny ale napewno nie w strone oliwki. Mam podobny Bourjois
ale ten z Sephory jasniejszy jest.

Zazula

1. Data: 2005-10-31 10:44:06

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazula wrote:

> Jak sie z turkusu przechodzi w butelkowa zielen to taki wlasnie odcien
> chlodny ale intensywny ale napewno nie w strone oliwki. Mam podobny Bourjois
> ale ten z Sephory jasniejszy jest.

dzieki!
to jeszcze napisz, jaki masz z Bourjois :) ja mam te tak zwana
"minimaskarke", ale nie jest ona zbyt wygodna.

-- kasica, zainteresowana zielonymi tuszami

[SPAM]esentieles de chanel
AA Oceanic dla mezczyzn
Calzedeonia- zakup rajstop. Warto??
a co by się stało, gdybym...(włosy)