[OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek

1. Data: 2005-10-31 12:30:04

Temat: Re: [OT] dobra wiadomosc dla rzeszowianek
Od: "Zazula" <z...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> dzieki!
> to jeszcze napisz, jaki masz z Bourjois :) ja mam te tak zwana
> "minimaskarke", ale nie jest ona zbyt wygodna.

Aqua Volune Nascara Waterproof kolor Vert Tropical 12

Zazula

1. Data: 2005-11-02 09:02:03

Od: "sq4ty" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Zazula" <z...@W...pl> napisał w wiadomości

> Juz jest wszystko otwarte. Dzisiaj przypadkiem tam trafilam [tydzien temu
> bylo w budowie]. Boze, jakie tlumy. Cokolwiek w Rzeszowie otworza to
tlumy.

W Olsztynie to samo :). Otworzyli u nas to C.H. Alfa w środę, 19. 10. Miałam
tam nie iść, ale akurat wracałam z mężem ze Starówki, i mówimy: a co,
zajdziemy. I to był błąd. Do żadnego sklepu nie weszliśmy, bo się nawet nie
dało wyjść z tłumu, zresztą i tak nie mieliśmy zamiaru nic kupować, tylko
popatrzeć co gdzie jest :). Generalnie szło się z tłumem.

Uroki życia na "prowincji". Ale ja i tak lubię Olsztyn, przynajmniej miasto
wojewódzkie...

M.

[SPAM]esentieles de chanel
AA Oceanic dla mezczyzn