[OT] jak sobie poradzić ze spamerami lub mailową pornografią??

1. Data: 2003-06-15 17:25:26

Temat: [OT] jak sobie poradzić ze spamerami lub mailową pornografią??
Od: x...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam;
Poradźcie mi jak sobie poradzić ze spamerami (odpada blokowanie w narzedziach w
OE, gdyż są to adresy jednorazowe, nawet odpowiedź wraca :-((( ) lub z
pornagorafią- hardporno przysłanymi bez mojej zgody na skrzynkę mailową. Znacie
jakieś programy free?? albo jakąś stronę gdzie mogę zgłosić kogoś kto
rozpowszechnia pornografię??
-------------
Pozdrawiam
Magdalena

2. Data: 2003-06-15 18:43:13

Od: "careloss." <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poradźcie mi.. [ciach]

Najlepiej zapytaj na pl.comp.mail

--
Carlos

3. Data: 2003-06-15 19:21:20

Od: Snajper <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

x...@o...pl wrote:

> [...]
> jakieś programy free?? albo jakąś stronę gdzie mogę zgłosić kogoś kto

Mimo, ze NTG, polecam przerzucenie sie na np. Mozille - ma wbudowany
bardzo ladny filtr. Defaultowo przepuszcza, na moje oko, ok. 1%
roznych smieci oferty (czyli ok. 99% skutecznosci). Co wiecej - uczy
sie - wiec mozna oczekiwac, ze z czasem bedzie przepuszczac ich
jeszcze mniej. :)

--
### Pozdrawiam
### Rafal SNAJPER Siwinski

4. Data: 2003-06-15 21:13:30

Od: "Habeck" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
Znacie
> jakieś programy free?? albo jakąś stronę gdzie mogę zgłosić kogoś kto
NTG ale co tam.
Wejdź na www.tucows.pl. Tam w wyszukiwarce wpisz: spam killer. Dostaniesz
kilkadziesiąt wyników, z których możesz wybrać co chcesz. Są tam także
freeware'owe programy. A jak nie boli Cię używanie kradzionych (pewnie boli,
bo prosisz o free), to polecam program SpamKiller firmy McAfee.com + serial
oczywiście do znalezienia we własnym zakresie :). Program działa znakomicie.
Pozdrawiam,
Habeck

Spotkanie gliwickie II
Re: Gliwice, spotkanie grupy :-)