[OT] kotki do oddania

1. Data: 2005-07-04 16:06:37

Temat: [OT] kotki do oddania
Od: "Tajfun" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam za posta nie związanego z tematyką grupy, ale może ktoś bylby
zainteresowany.

do oddania kilka młodziutkich kotków (mają nie więcej niż miesiąc) w różnych
barwach, oraz jeden kot troszkę starszy - mający około roku, udomowiony
(prawdopodobnie porzucony przez właściciela który bardziej sobie cenił
wakacje). Do oddania w DOBRE RĘCE.
Dysponuje zdjęciami

1. Data: 2005-07-04 16:12:55

Temat: Re: [OT] kotki do oddania
Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości <news:dabn1p$hia$1@nemesis.news.tpi.pl>
Tajfun <r...@w...pl> pisze:

> Przepraszam za posta nie związanego z tematyką grupy, ale może ktoś
> bylby zainteresowany.

Jeśli już zdecydowałeś się śmiecić, to rób to z głową.
Te kociaki mieszkają w Berlinie czy Miami?

> do oddania kilka młodziutkich kotków (mają nie więcej niż miesiąc)

I takie oseski zamierzasz oderwać od matki??
Sorki, ale puknij się w czajnik.

> jeden kot troszkę starszy - mający około roku,

Faktycznie "troszkę" :->

--
PozdrawiaM

1. Data: 2005-07-04 17:04:32

Od: "Kroofka" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I takie oseski zamierzasz oderwać od matki??
> Sorki, ale puknij się w czajnik.

Masz rację - koteczków nie powinno się oddzielać od matki przed skończeniem
8. tygodnia. Wiem, co mówię, bo mam właśnei w domu takie 5-tygodniowe
nieszczęście, ciągle płacze i próbuje mnie ssać:/ Siedze z nim prawie non
stop w domu bo przecież zapłakałbys ię na śmierć gdybym go zostawiła
samego... Nie polecam odoptowac takich maluchów, szkoda ich zdrowia i
psychiki.
Ale kochane to jest niemozliwie:))))
Pozdrawiam
Kamila

1. Data: 2005-07-04 22:41:25

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kroofka wrote:

> Masz rację - koteczków nie powinno się oddzielać od matki przed skończeniem
> 8. tygodnia.

nie 8., tylko 12., wczesniej tylko w razie absolutnej koniecznosci.
i zapraszam na pl.rec.zwierzaki.koty :)

-- kasica

1. Data: 2005-07-05 13:04:26

Temat: [SPAM] [OT] Fajny skaner do wygrania
Od: Edyta <e...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, chciałam tylko powiedzieć, że błąkając po necie pod adresem
http://www.wswmir.pl/index.php?art=logo znalazłam coś w rodzaju ankiety.
Zagłosujecie, to weźmiecie udział w losowaniu nagród książkowych oraz
nagrody głównej skanera Epson Perfection 2480 Photo.
Niby nic, ale zawsze warto.
Losowanie po 4 sierpnia. Wyniki będą zamieszczone w
aktualnościach. Podajcie tylko dokładny swój adres pocztowy.

Pozdrawiam
E.G.

second handy-poleccie cos!
filtr UV do mieszania z innym kremem
co na blizne po zdartej skórze?
Sprzedam czerwona Alfa Romeo 146
poszukuje sprawdzonego wodoodpornego olejku do opalania