[OT] ksiazka na allegro

1. Data: 2004-05-25 10:16:33

Temat: [OT] ksiazka na allegro
Od: "zevi" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Znalazlam na allegro ksiazke, ktora mi sie mocno spodobala (wszystko w jednym)

ale aktualna wartosc licytacji juz troche mniej. Przejrzalam oferte kilku
internetowych antykwariatow i ksiegarni, ale nigdzie nie moge jej znalezc w
tanszej wersji. Moze ktoras z Was gdzies ja widziala?
Druga prosba: jesli ktos ma ta ksiazke, bede wdzieczna za podzielenie sie
opinia.
Pozdrawiam z Lodzi
Ewelina

1. Data: 2004-05-25 15:09:47

Temat: Re: [OT] ksiazka na allegro
Od: Drozdzoweczka <d...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktoras z Was gdzies ja widziala?
> Druga prosba: jesli ktos ma ta ksiazke, bede wdzieczna za podzielenie sie
> opinia.

Mam ja. Kupilam kilka lat temu (tak ze 4) w ksiegarni taniej ksiazki.
Kosztowala 3 zl ;-> Wyglada na to, ze pozbywali sie starych zapasow, bo
wyglada jak nowa.
Popatrz na tego typu ksiegarnie - moze jeszcze tam ja kupisz.

Jest o kilku technikach robotkowych, ale jest bardzo ogolnie (np: jest o
kilku podstawowych splotach szydelkowych - z rysunkami, a potem sa wzory
robotek ze schematami). Jeszcze serwetki i takie drobiazgi na sciane sa
uniwersalne, ale ubrania lekko przedpotopowe (z lat 80-tych). Moze komus
sie takie podobaja, ale ja w nich nie gustuje.

Z racji tego, iz jest tak ogolnie, wydaje mi sie, ze te informacje w
internecie mozna znalezc (przynajmniej dot. popularnych technik; nie wiem
jak z tkactwem, bo nie szukalam). Natomiast fajna jest dla osob
poczatkujacych - jest o kilku technikach w jednej ksiazce.

Drożdżóweczka (Kraków)

1. Data: 2004-05-26 07:57:58

Od: "zevi" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie mnie o to tkactwo miedzy innymi chodzi...:)

Dziekuje za informacje.

Ewelina(Lodz)

1. Data: 2004-05-26 08:29:50

Od: "Bożena" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proponuję poszukać w bibliotekach. "Zręczne ręce" to seria książek, z których
każda zawiera opis kilku technik. I właśnie te opisy technik są w nich
najciekawsze, bo wzory zdecydowanie mniej (przynajmniej jest takie moje
zdanie). Ja do tych książek docierałam poprzez osiedlowe biblioteki, więc Ty
także nie powinaś mieć problemu.

[Za usmiech...] poduszki-przytulanki cd
moze ktos ma ten numer?
xxx - w poszukiwaniu lanarte 29212