[xxx] Co tesciowej na prezent

1. Data: 2004-05-25 11:42:27

Temat: [xxx] Co tesciowej na prezent
Od: "Bea" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobietki kochane podpowiedzcie prosze obrazek o jakiej tematyce(oprocz
kwiatow i pejzażu),niezbyt duzy i pracochłonny mozna wyhaftowac przyszłej
tesciowej,jadac do niej pierwszy raz z wizyta w dodatku bez
narzeczonego,ktory przebywa za oceanem,gdzie sie poznalismy a jestem teraz
czasowo w Polsce i stad ta "samotna" wizyta u pzryszlych tesciow.Nie znam
Jej upodoban ani charakteru,no moze odrobinke tylko z opowiadan>
Pozdrawiam
Bea-Białowieża

1. Data: 2004-05-25 12:06:40

Temat: Re: [xxx] Co tesciowej na prezent
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

proponuje wyszycie zegara....
osobiscie wyszylam kuchenny swoim tesciom i bardzo sie ucieszyli....nikt
takiego nie ma....
uprzedzam jednak ze oprawa nie wyszla najtaniej.
chyba ze kupisz zegar (z tych niedrogich) i dorobisz tarcze.

Jesli chcesz jakies wzory zegarow, napisz na priva
pozdrawiam
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-05-25 12:32:14

Od: "Monika Biermann" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

"Bea" <b...@o...pl> schrieb im Newsbeitrag news:c8vbam$af9$1@news.onet.pl...
> [...]
> czasowo w Polsce i stad ta "samotna" wizyta u pzryszlych tesciow.Nie znam
> Jej upodoban ani charakteru,no moze odrobinke tylko z opowiadan>

No nie wiem czy na pierwszy raz od razu obrazy darowac. Jak piszesz nie
znasz dobrze ich upodoban. Moim zdaniem... raczej ja to tak sprawe
rozwiazalam: tesciowej zrobilam reczniki do kuchni do lazienki. Wydaje mi
sie, ze taki prezent jest "bezpieczniejszy". Zobaczysz ich reakcje, ich
mieszkanie i moze niedlugo bedzie okazja im cos wiekszego sprezentowac.
Jesli bys jakich wzorow potrzebowala to chetnie sluze.

Monika (Hannover)

[OT] ksiazka na allegro
[Za usmiech...] poduszki-przytulanki cd
moze ktos ma ten numer?