[OT] nie bic :-) [piany takze] :-)))

1. Data: 2003-07-21 20:01:43

Temat: [OT] nie bic :-) [piany takze] :-)))
Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

"Wpiszcie sobie w google haslo dupa, i kliknijcie szczesliwy traf. Ciekawe co
za strona Wam wyskoczy:PPPP"
Barbara

---

1. Data: 2003-07-21 20:16:23

Temat: Re: [OT] nie bic :-) [piany takze] :-)))
Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Barbara Czaplicka napisał:
> "Wpiszcie sobie w google haslo dupa, i kliknijcie szczesliwy traf. Ciekawe co
> za strona Wam wyskoczy:PPPP"
> Barbara

strona Leszka Millera

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-07-21 21:16:11

Od: b...@i...com.pl (Barbara Czaplicka) szukaj wiadomości tego autora

From: "walkie!" <w...@w...net.pl>

Użytkownik Barbara Czaplicka napisał:
> "Wpiszcie sobie w google haslo dupa, i kliknijcie szczesliwy traf. Ciekawe co
> za strona Wam wyskoczy:PPPP"
> Barbara

strona Leszka Millera
--
ooo walkie!

:-) zdolna dziewczynka :-)

---

1. Data: 2003-07-22 06:46:37

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> strona Leszka Millera

Te google inteligentne sa ;). Bo search site nie znajduje slowa "dupa" na tej
stronie... :). Czy google ma swoj slownik synonimow? :P

Basiu, a skad ten pomysl, by szukac tego slowa? :D

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-22 07:02:40

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

<a...@p...onet.pl> wrote:

> co

> Te google inteligentne sa ;). Bo search site nie znajduje slowa "dupa" na tej
> stronie... :). Czy google ma swoj slownik synonimow? :P

Po prostu ktos zarejestrowal domene dupa.com i zrobil na niej odsylacz
do stron Millera.

Wladyslaw

1. Data: 2003-07-22 07:10:22

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> Po prostu ktos zarejestrowal domene dupa.com i zrobil na niej odsylacz
> do stron Millera.

Rzeczywiscie. A czy to legalne?

A ten szczesliwy traf - rozumiem, ze to losowo wybrana strona sposrod
odnalezionych przez google, prawda? Wiec dlaczego zawsze wybiera Leszka M.?

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-22 07:18:43

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 22 Jul 2003 09:02:40 +0200, w...@t...com.pl (Wladyslaw
Los) wrote:

>Po prostu ktos zarejestrowal domene dupa.com i zrobil na niej odsylacz
>do stron Millera.
>
>Wladyslaw

ja tam jestem ciekawa dlaczego.com.....to mi bardziej na .org
pasuje...

van pe

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-07-22 07:38:27

Od: a...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> ja tam jestem ciekawa dlaczego.com.....to mi bardziej na .org
> pasuje...

Fakt ;)
Moze .org trudniej zarejestrowac?
Zauwazcie, ze to strona "Tylko dla doroslych" ;)

Pozdrawiam,
Ania

1. Data: 2003-07-22 09:04:43

Od: Sabinka <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Jul 2003 09:10:22 +0200, a...@o...pl wrote:

>A ten szczesliwy traf - rozumiem, ze to losowo wybrana strona sposrod
>odnalezionych przez google, prawda?

Tak chyba powinno byc ale tak chyba nie jest. Albo tam sa jakies
przekrety (koniczynka za piniazki) albo losowanie maja walniete ze
ciagle to samo wypada. Nie tylko co do d***.
BTW calkiem ladna ta stronka i swojego czasu stawiana za wzror
webmasterom.

--
Pozdrawiam, Sabina

1. Data: 2003-07-22 15:18:09

Od: "Tomasz 'Merlin' Kolinko" <t...@p...qs.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tak chyba powinno byc ale tak chyba nie jest. Albo tam sa jakies
> przekrety (koniczynka za piniazki) albo losowanie maja walniete ze
> ciagle to samo wypada. Nie tylko co do d***.

Wcale nie powinno tak byc - szczesliwy traf, to pierwsza znaleziona witryna
(ta najlepiej dopasowana), a nie losowa.

pozdrawiam
Merlin

--
Tomasz 'Merlin' Kolinko
They build too low who build beneath the skies

Sernik królewski
Muffiny z malinami
ogórki po cygańsku
"Chrupki" z orzechów włoskich (jak zrobić ?)
Agrest