[OT?] niechciany mieszkaniec

1. Data: 2004-06-16 09:08:05

Temat: Re: [OT?] niechciany mieszkaniec
Od: Logan <f...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 16 Jun 2004 11:02:41 +0200, na pl.rec.uroda, vika napisal(a):

> Z tego co slyszlam , to przedluzajace sie swedzenie i pieczenie (ponad
> norme- tzn. standardowe zadrapanie) + zaczerwienienie, moga oznaczac
> pierwsze symptomy boreliozy

Może tak, może nie.
Mnie swędzi skóra po wszelkich ugryzieniach, obtarciach i zadrapaniach.

--
Logan http://www.logan.31337.pl/ [GG: 3507735]
"Logan nie bierze jeńców ;-)" Rumcajs(TM) - apa 15.05.2004

1. Data: 2004-06-16 13:47:23

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Logan napisał/a w news:1ekzbnblt1j3o.cbzackz5zop4$.dlg@40tude.net:

> Mnie swędzi skóra po wszelkich ugryzieniach, obtarciach i
> zadrapaniach.

Po zmasowanym ataku komarów ratuje mnie maść Hydrokortyzon (ale ja to
alergiczka od stóp do głów). Likwiduje zaczerwienienia i upiorne
swędzenie.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,13-06-2004r.

Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-06-14)
zarost , baki , brwi
kawa rulez ;-)
pilna sprawa!!
roll-on do usuwania wloskow z twarzy?