roll-on do usuwania wloskow z twarzy?

1. Data: 2004-06-13 20:52:26

Temat: roll-on do usuwania wloskow z twarzy?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7014533-7010001.htm

czy ktoras z was uzywala tego moze - czy po tym odrasta wiecej wlosow?:(

co sadzicie wogole o kosmetykach sally hansen?

1. Data: 2004-06-14 05:33:53

Temat: Re: roll-on do usuwania wloskow z twarzy?
Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
> http://www.pedet.com.pl/x_C_I__P_7014533-7010001.htm
>
> czy ktoras z was uzywala tego moze - czy po tym odrasta wiecej wlosow?:(
ja mam z SH taki w pedzlu (brush-on hair remover). odrasta tyle ile bylo.
nie sa mocniejsze. nie sa ciemniejsze. wreszcie nie mam ran na twarzy po
wosku, uff.

> co sadzicie wogole o kosmetykach sally hansen?
kosmetyki lubie, ale lakierami nie umiem sie pomalowac (od czasu do czasu
chodze na manicure do Galerii Cantrum, tam maluja lakierami SH - nie
trzymaja sie na mnie zbyt dlugo).
z kosmetykow sprawdzilam doswiadczalnie:
- rozjasniacz do wasow ;) (creme hair bleach for face), sprawdzal sie, nie
podraznial, przyjaciolka mi go skradla ;)
- takie cos a la peeling do rak (no heat paraffine hand smoother) - bardzo
fajne, dlonie sa po tym takie gladkie, ze az chce sie glaskac ;)
- preparat do "trudnych" skorek (problem cuticule remover) - efekty
przynosi, nie zjada palcow
k.

1. Data: 2004-06-14 15:37:49

Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kragmel" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> ja mam z SH taki w pedzlu (brush-on hair remover). odrasta tyle ile bylo.
> nie sa mocniejsze. nie sa ciemniejsze. wreszcie nie mam ran na twarzy po
> wosku, uff.

lejesz miod na moje serce:))) bardzo sie balam tego, ze bedzie ich odrastac
wiecej, bo tak kiedys pisali o chemicznych srodkach do depilacji....

1. Data: 2004-06-14 16:26:11

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> lejesz miod na moje serce:))) bardzo sie balam tego, ze bedzie ich
odrastac
> wiecej, bo tak kiedys pisali o chemicznych srodkach do depilacji....

heheh, a ja tak z kolei czytalam o depilatorze, ze jak ciagnie skore, to
pobudza do rosniecia :)
k.

1. Data: 2004-06-15 19:13:04

Od: "anna hel" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

> odrastac

A jak jest w przypadku, brunetek itp, u nich są ciemniejsze włoski (bardziej
widoczne) to tez ten preparat skutkuje???

1. Data: 2004-06-15 19:57:41

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "anna hel" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> A jak jest w przypadku, brunetek itp, u nich są ciemniejsze włoski
(bardziej
> widoczne) to tez ten preparat skutkuje???

no na mnie dziala (ten pedzlowy), a ja to jestem naturalna brunetka, choc na
glowie nieco zrudziala (przez timotei z henna ble ble ;)
k.

Pędzle do makijażu (3miasto)
maść na zmiany skórne
orzezwiajacy tonik do buzki?