ochrona stop na plazy?

1. Data: 2004-06-13 12:48:21

Temat: ochrona stop na plazy?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

zawsze bylam na piaszczystych plazach, a w tym roku bede miec do dyspozycji
zwirowe i kamieniste na sycylii. mam pytanie, czy bez specjalnego obuwia do
plywania sie nie obedzie? czy da sie paradowac boso po plazy i morzu? czy
podloze nie jest wtedy ostre i zbyt nagrzane od slonca?

1. Data: 2004-06-13 12:51:48

Temat: Re: ochrona stop na plazy?
Od: "Ruua" <r...@W...nat.pl> szukaj wiadomości tego autora

dodam jeszcze, ze moj maz 2 lata temu przywiozl z piaszczystej plazy
"pamiatke" - kurzajke, ktorej do dzis sie nie moze pozbyc, wiec chyba jednak
jakies obuwie musi byc...

1. Data: 2004-06-13 13:54:47

Od: "Lady Huncwot" <l...@W...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ruua" <r...@W...nat.pl> napisał w wiadomości
> dodam jeszcze, ze moj maz 2 lata temu przywiozl z piaszczystej plazy
> "pamiatke" - kurzajke, ktorej do dzis sie nie moze pozbyc, wiec chyba
jednak
> jakies obuwie musi byc...

Na kurzajkach się nie znam, ale jakieś sandały albo klapki przydadzą Ci się
napewno - kamienie czy żwir nagrzewają się tak, że z gołymi stopami biega
się po nich szybciej niż bohaterowie kreskówek.
No i jeśli dno będzie nieprzyjazne (albo z jeżowcami) - mogą przydać się
sandały do wody właśnie (w miejscach turystycznych można kupić je na
miejscu - w zeszłym roku na Krecie kosztowały ok. 7 Euro). Chciaż mnie te
buty denerwowały i szybko przestawiłam się na snorkeling w płetach.
LH

1. Data: 2004-06-13 15:52:00

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ruua wrote:
> [...]
> specjalnego obuwia do plywania sie nie obedzie? czy da sie paradowac
> boso po plazy i morzu? czy podloze nie jest wtedy ostre i zbyt

Raczej będzie ciężko. Myślę, że jakieś buty pownnaś mieć na pewno. W morzu
(nie wiem, jak jest na Sycylii) można sobie nieźle pokaleczyć stopy. Chyba,
że szybko robi się głębiej i można od razu zacząć płynąć. :-) Tak czy siak,
kamieniste plaże to prawdziwe wyzwanie. :>

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-14 07:50:17

Od: Krzysztof Wróblewski <k...@a...wbc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam - na kuzajki najlepsze jest tzw. jaskolcze ziele, ktore jak sie zerwie to
cieknie zoltym sokiem - smarowac i po paru dniach kuzajka znika - plaze na
Sycyli sa w wiekszosci dosc ochydne (wszedzie leza jakies brudy) i jest to
pomieszany gruby piach z kamieniami - w sklepach sportowych lub np. Makro sa
takie specjalne buty silikonowe do chodzenia po takich plazach i m.n. plywania i
surfingu. PS. zanim sie polozysz na takiej plazy to zbadaj czy nie ma tam jais
strzykawek i igiel - mozna je spotkac po nocnych libacjach - bylem i widzialem

1. Data: 2004-06-14 13:49:36

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Wróblewski napisał/a w

> plaze na Sycyli sa w wiekszosci dosc ochydne

Ohydne.

mips

--
Zofia Rakowska
> Czy NAPRAWDE uwazasz ze TEGO rodzaju dylematy stanowia PROBLEM
> spoleczny ktorego elementem jest aborcja??
Nie rozumiem tego zdania. Ktoś z nas nie uważał na lekcjach polskiego
w szkole i coś mam wrażenie, że to nie byłam ja. (c) JoP

vichy do opalania?
depilacja okolic bikini,
estreva żel
jaki krem do stop