jaki krem do stop

1. Data: 2004-06-13 08:48:53

Temat: jaki krem do stop
Od: Joanna Górska <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Poradzcie mi prosze jeszcze w spraiw kremu do stop.
Stosowalam juz z oriflame i scierajacy z mikrogranulkami ale jest do
bani i taki nawilzajacy i tez do kitu.
mam brzydka i wysyszona skore i popekane piety.
Niestety nalozenie grubej ilosci kremu na noc w skarpecie nie przynosi
rezultatow.Duze paluchy u nog sa az biale tak wysuszone jak i zreszta piety.
slyszalam ze sa z shola ale nie wiem czy dobry.

asia

1. Data: 2004-06-13 08:51:29

Temat: Re: jaki krem do stop
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska wrote:

> [...]
> piety.
> slyszalam ze sa z shola ale nie wiem czy dobry.

Rewelacyjny, mam nawilzajacy czy zmiekczajacy i jest swietny :-)
Nie sprawdze dokladnie w tej chwili, bo mam remont i Szafka w Lazience
jest zaklejona Tasma do Zaklejania Szafek Podczas Remontow ;-( Ale
postaram sie i podesle :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-06-13 09:23:30

Od: "Ania" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Górska <k...@g...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:

> [...]
piety.
> slyszalam ze sa z shola ale nie wiem czy dobry.

Ja mam jeden z Bielendy (takie sobie) i drugi z BanDi i jest bardzo dobry,
wystarczy na prawde cieniutko posmarować stopy i jest oki :)

Przy okazji - jaki ścierający krem do stop polecacie? Właśnie jakiś taki z
mikrogranulkami?

Pozdr
Ania

--
"...przecież każdy chyba chce
aby trwało

1. Data: 2004-06-13 10:57:01

Od: "JENNYfair" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

piety.
> slyszalam ze sa z shola ale nie wiem czy dobry.

Ja uzywam SCHOLLA deep moisturiser krem odzywczo- nawilzajacy. Stopy sa po
nim nawilzone i super gladziutkie. Przy wysuszonej skórze radzilabym
stosowac go 2 razy dziennie i regularnie. Ma jeszce jeden plus- doskonale
nawilza skóre na dloniach- wchlania sie szybko- bo juz w trakcie smarownia
stóp :))) No i slicznie pachnie. Polecam :))
Pozdrawiam, Ewelina

1. Data: 2004-06-13 11:36:39

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jestem zadowolona z kremu do stóp (nie balsamu) z serii z lnem Eva Natura-
bardzo solidnie nawilza i troche natluszcza skóre.

1. Data: 2004-06-13 20:38:36

Od: "ISIA" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "justy" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> jestem zadowolona z kremu do stóp (nie balsamu) z serii z lnem Eva Natura-
> bardzo solidnie nawilza i troche natluszcza skóre.

Hmmm, mowisz, ze krem lepszy... bo mam balsam i jest nie najgorszy, ale bez
zachwytow, wiec myslalam, zeby juz dac sobie z ta seria spokoj, ale jak
polecasz, to moze dam mu szanse :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2004-06-13 20:49:57

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm, mowisz, ze krem lepszy... bo mam balsam i jest nie najgorszy

mnie uprzedzano, żebym balsam omijała z daleka i koniecznie kupiła krem. no
i z kremu jestem zadowolona bardzo, a balsamu nie znam osobiście.

1. Data: 2004-06-13 20:51:33

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska:

> Poradzcie mi prosze jeszcze w spraiw kremu do stop.
> Stosowalam juz z oriflame i scierajacy z mikrogranulkami ale jest do
> bani i taki nawilzajacy i tez do kitu.
> mam brzydka i wysyszona skore i popekane piety.

Na przyklad lawendowy Yves Rocher, koncze juz trzecia tubke:
http://yves-rocher.com.pl/index.php?k=105 (trzeci od gory).
Ten z lnem, o ktorym juz dziewczyny pisaly, tez lubie, tyle ze zapas
mi sie dawno skonczyl, a TZ poproszony o nabycie i przywiezienie dostarczyl,
owszem, lniany, tyle ze do rak ;)

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-06-13 20:58:48

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na przyklad lawendowy Yves Rocher, koncze juz trzecia tubke:
> http://yves-rocher.com.pl/index.php?k=105 (trzeci od gory).

bardzo przyjemny, ale jednocześnie lekki- dla mnie słabo odźywczy. Stosuję
go na dzień, gdy np. zakładam sandały, żeby sie w nich nie ślizgać (tak by
było po bardziej tłustym kremie)

1. Data: 2004-06-13 21:08:32

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy:

> bardzo przyjemny, ale jednocześnie lekki- dla mnie słabo odźywczy. Stosuję
> go na dzień, gdy np. zakładam sandały, żeby sie w nich nie ślizgać (tak by
> było po bardziej tłustym kremie)

Ja wcieram go rano i wieczorem i znikly mi zupelnie problemy z pekajacym
naskorkiem na pietach. A na cieply dzien - do sandalow - mam z tej serii
zel chlodzacy, ale ten z kolei nie wydaje mi sie zadna rewelacja.

BA

Przebarwienia
tradzik
[Allegro] chusta do tanca brzucha