Re: jaki krem do stop

From: "JENNYfair" <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: jaki krem do stop
Date: Sun, 13 Jun 2004 12:57:01 +0200

> Poradzcie mi prosze jeszcze w spraiw kremu do stop.
> mam brzydka i wysyszona skore i popekane piety.

> Niestety nalozenie grubej ilosci kremu na noc w skarpecie nie przynosi
> rezultatow.Duze paluchy u nog sa az biale tak wysuszone jak i zreszta
piety.
> slyszalam ze sa z shola ale nie wiem czy dobry.

Ja uzywam SCHOLLA deep moisturiser krem odzywczo- nawilzajacy. Stopy sa po
nim nawilzone i super gladziutkie. Przy wysuszonej skórze radzilabym
stosowac go 2 razy dziennie i regularnie. Ma jeszce jeden plus- doskonale
nawilza skóre na dloniach- wchlania sie szybko- bo juz w trakcie smarownia
stóp :))) No i slicznie pachnie. Polecam :))
Pozdrawiam, Ewelina