Re: jaki krem do stop

Data: 2004-06-13 20:51:33
Temat: Re: jaki krem do stop
Od: Barbara Anna <b...@o...pl>

Joanna Górska:

> Poradzcie mi prosze jeszcze w spraiw kremu do stop.
> Stosowalam juz z oriflame i scierajacy z mikrogranulkami ale jest do
> bani i taki nawilzajacy i tez do kitu.
> mam brzydka i wysyszona skore i popekane piety.

Na przyklad lawendowy Yves Rocher, koncze juz trzecia tubke:
http://yves-rocher.com.pl/index.php?k=105 (trzeci od gory).
Ten z lnem, o ktorym juz dziewczyny pisaly, tez lubie, tyle ze zapas
mi sie dawno skonczyl, a TZ poproszony o nabycie i przywiezienie dostarczyl,
owszem, lniany, tyle ze do rak ;)

Pozdrawiam,

BA