tradzik

1. Data: 2004-06-12 19:55:08

Temat: tradzik
Od: "klee" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy jezeli pryszcze występują głównie na określonej części twarzy to czy
może to o czymś świadczyć (np. zła dieta, czy coś tam z hormonami)??

1. Data: 2004-06-15 12:45:22

Temat: Re: tradzik
Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik klee napisał:

> Czy jezeli pryszcze występują głównie na określonej części twarzy to czy
> może to o czymś świadczyć (np. zła dieta, czy coś tam z hormonami)??

Być może uczulenie.
Ja kiedyś miałam taką sytuację, że rano wstałam i zobaczylam, że na tej
stronie twarzy, która przylegała do poduszki, mam piękne pryszcze.
Okazało się, że to reakcja alergiczna na płyn do płukania tkanin.

Krusz.

1. Data: 2004-06-15 20:07:23

Od: "kapula" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

klee <k...@p...onet.pl> napisał(a):

> Czy jezeli pryszcze występują głównie na określonej części twarzy to czy
> może to o czymś świadczyć (np. zła dieta, czy coś tam z hormonami)??

Czytałam gdzieś, ze właśnie tak jest, ale nie potrafię wskazac źródła, może
ktoś wyjaśni, też jestem tym zainteresowana. Mam bardziej tłustą niz mieszaną
cerę i najwięcej problemów sprawia mi broda (okolice żuchwy), czasami
skronie, myslę, że to mogą być hormony, ale jak jest naprawdę to nie wiem.

[Allegro] chusta do tanca brzucha
cellulit raz jeszce
kondycja brwi
dermedic?