depilacja okolic bikini,

1. Data: 2004-06-13 11:21:23

Temat: depilacja okolic bikini,
Od: "rafal.lena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Poradzcie prosę jak usunąć niechciane włoski z tych właśnie miejsc jeśli
mam uczulenie na maszynkę do golenia ( 4 dni nie mogę spokojnie chodzić,
takie brzydkie krostki - fuj, okropieństwo), nie chcę się męczyć co 2 dni z
jakimś kremem depilacyjnym typu Veet. Może wosk? Można tym woskiem samej sie
potraktować czy konieczna jest wizyta u kosmetyczki?
Jestem nowa, więc całkiem możliwe, że temat był już wałkowany. W takim razie
poprosiłabym o adres archiwum.
Z góry dzięki za porady.
Pozdrawiam, Lena

1. Data: 2004-06-13 13:25:32

Temat: Re: depilacja okolic bikini,
Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rafal.lena" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
W takim razie
> poprosiłabym o adres archiwum.

www.google.pl to jest adres do archiwum ;)
pozdr

1. Data: 2004-06-13 14:35:19

Od: "Beatka" <s...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> www.google.pl to jest adres do archiwum ;)

szok !

Adres archiwum:
http://niusy.onet.pl/niusy.html?t=archiwum&group=pl.
rec.uroda
lub
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&o
e=UTF-8&q=&btnG=Szukaj+z+Google&meta=group%3Dpl.rec.
uroda

Pozdrawaiam Beata

1. Data: 2004-06-13 14:55:54

Od: "rafal.lena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki bardzo. Poszukam w archiwum, a jak będzie mi czegoś brakowało to
znowu się odezwę.
Pozdrowionka oraz wszystkim ładnej pogody życzę.
Lena

1. Data: 2004-06-13 15:59:09

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal.lena wrote:
> [...]
> męczyć co 2 dni z jakimś kremem depilacyjnym typu Veet. Może wosk?
> Można tym woskiem samej sie potraktować czy konieczna jest wizyta u

Jeśli jesteś odważna, to zrób sobie sama. ;-) Ja spróbowałam raz i niemile
to wspominam. Mówiąc prosto z mostu, boli jak cholera! Poza tym,
własnoręcznie depilując woskiem pojawia się ryzyko, że niedokładnie usuniesz
włoski. Kosmetyczka ma po prostu wprawniejszą rękę. Jeśli o mnie chodzi, to
od lat używam golarki i nie mam jakichś szczególnych problemów z krostkami.
To znaczy, skóra po jakimś czasie może się podrażniać, ponieważ włosy łonowe
nie pojawiają się na niej bez powodu. ;-) Zwłaszcza jak się nosi jakieś
obcisłe spodnie itp.
Natomiast ostatnio widziałam reklamę bodajże Sally Hansen do depilacji
wrażliwych miejsc na ciele, i chyba się skuszę. Preparat wygląda jak
dezodorant w kulce i podobno jest tak delikatny, że nadaje się też do
depilacji twarzy. Cena ok. 30 zł.

> Jestem nowa, więc całkiem możliwe, że temat był już
> wałkowany. W takim razie poprosiłabym o adres archiwum.
> Z góry dzięki za porady.
> Pozdrawiam, Lena

Archiwum jest na google.pl, zakładka "grupy dyskusyjne", a następnie
"zaawansowane ustawienia grup dyskusyjnych". Potem w odpowiednie pole
wpisujesz pożądany termin i nazwę grupy.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-06-13 16:00:36

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal.lena wrote:
> Dzięki bardzo. Poszukam w archiwum, a jak będzie mi czegoś brakowało
> to znowu się odezwę.
> Pozdrowionka oraz wszystkim ładnej pogody życzę.
> Lena

Ładna pogoda to się przyda. ;-) Nawzajem!

Ligeia

1. Data: 2004-06-13 16:16:19

Od: Barbara Anna <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

rafal.lena:

> [...]
> takie brzydkie krostki - fuj, okropieństwo), nie chcę się męczyć co 2 dni z

Ja robie to zwyklym depilatorem elektrycznym, potem smaruje skore oliwka
dla dzieci Johnsona, dzieki czemu nie ma podraznien. Wystarcza na
dwa-trzy tygodnie. Troche boli, ale da sie przyzwyczaic. Aha -
- w moim przypadku chodzi faktycznie o _okolice_ bikini, nie pozbywam
sie wszystkich wlosow "tam", tylko tyle, zeby z wycietej bielzny nie
wystawaly (to co zostaje strzyge krociutko).

Pozdrawiam,

BA

1. Data: 2004-06-13 17:59:04

Od: "vika" <v...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mialam taki sam problem (krostki - wrastajace wloski + zapalenie mieszkow)
proponuje golarke elektryczna (taka jak dla facetow)
nie ma zadnych podraznien - bo nie zdziera sie skory, tylko goli wlos tuz
przy niej
co prawda - trzeba czesto powtarzac zabieg (ale wole to niz bolesci)
v.

1. Data: 2004-06-14 07:41:00

Od: "Aga G." <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> proponuje golarke elektryczna (taka jak dla facetow)
> nie ma zadnych podraznien - bo nie zdziera sie skory, tylko goli wlos tuz
> przy niej

A czy po takiej golarce nie zauważyłaś zwiększenia się ilości odrastanych
włosów? Bo ja po zwykej maszynce zauważyłam że rośnie ich tak jakby więcej i
coraz dalej wychodzą na uda.

Ha! Pomyślałam sobie że może bym na głowie zastosowała taki zabieg. Może w
końcu bym miała bardziej bujne włosy jakbym je tak parę razy potraktowała
maszynką do golenia:))))

1. Data: 2004-06-14 14:53:01

Od: "rafal.lena" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za rady. Chyba najpierw spróbuję sama sobie poradzić. Kolejne
pytanie: jak to ma być z tym woskiem ? Kiedyś kupiłam sobie wosk Veet'a do
nóg z takim dozownikiem, co się gorącą wodę wlewa, czeka i jechane oraz
plastry Veet'a( te co trzeba w ręku rozgrzać, przykleić na nogi ii zrywać) i
miałam problem, bo nic mi się nie wyrywało. Przykleiłam te plastry,
chodziłam z pół godziny żeby to zastygło a jak chciałam zrywać to może 2-3
włoski mi się wyrywały. Czy robiłam coś źle czy może kupić wosk innej firmy?
Pozdrawiam
Lena z Gdańska, w którym dzisiaj okrutnie wieje i jest paskudnie:(((

estreva żel
jaki krem do stop
Przebarwienia
tradzik