Pędzle do makijażu (3miasto)

1. Data: 2004-06-13 16:12:50

Temat: Pędzle do makijażu (3miasto)
Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mogłybyście mi polecić jakiś zestaw pędzli do makijażu?

Firma i orientacyjna cena (a może on line?), oraz jeśli to w 3mieście -
miejsce, gdzie cos takiego mogę dostać a jeszcze lepiej powybierać sobie do
wyboru, do koloru.
W zwykłych drogeriach nie znalazłam czegoś co by mnie usatysfakcjonowało,
ale przyznam się, że nie jestem mistrzynią buszowania po sklepach - raczej
wolę iść w polecone miejsce.
Na Allegro widziałam pędzle Diora - ale jednak wolałabym coś trochę chociaż
tańszego i bez tych cholernych licytacji i zastanawiania się czy to podróba.
Potrzebuję głównie 3: duży do pudru, mniejszy ale grubszy do różu i jakiś
mniejszy płaski- może być ich więcej, jeśli stanowią komplet.

Szukam czegoś ładnego i trwałego.

Sowa

1. Data: 2004-06-13 18:43:45

Temat: Re: Pędzle do makijażu (3miasto)
Od: "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:
> [...]
> czy to podróba. Potrzebuję głównie 3: duży do pudru, mniejszy ale
> grubszy do różu i jakiś mniejszy płaski- może być ich więcej, jeśli

W Trójmieście funkcjonuje kilka szkół makijażu - poszukaj ich adresów.
Tam na pewno kupisz nie najgorsze i nie najdroższe pędzle. Poza tym,
zapytaj na wizaz.pl - może ktoś sprzedaje pędzle do makijażu We-Ma
(Warszawa) - do użytku domowego są dobre, i bardzo tanie (tzn. są o
niebo lepsze niż to co w perfumeriach a cena najdroższego, do pudru to
chyba cos ok 50 zł - ręcznie robione, z naturalnego włosia.). Na pewno
będą trwałe jeśli tylko nie będziesz ich prać w mydle czy innych
detergentach - używaj do ich czyszczenia alkoholu.
--

Dominika Schimscheiner

FAQ grupy pl.rec.uroda - http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html
Moje makijaże - www.wizaz.pl/nowa_galeria/album02

1. Data: 2004-06-13 20:00:18

Od: "Gosia Plitnik" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "DominikaNM" <dominikanospam@nie_dla_spamuautocom.pl> napisał w
wiadomości news:cai79p$qpe$1@atlantis.news.tpi.pl...

> zapytaj na wizaz.pl - może ktoś sprzedaje pędzle do makijażu We-Ma

Pędzle We-Ma przesympatyczny dziadek wysyła do domu za zaliczeniem
pocztowym.Adres We-My na Wizażu

Gosia

1. Data: 2004-06-13 20:07:15

Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

dobre pędzle są w Sephorach i w Douglasach- chyba któraś z tych perfumerii
znajdzie sie w trójmieście?

1. Data: 2004-06-14 22:37:38

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

DominikaNM napisał/a w news:cai79p$qpe$1@atlantis.news.tpi.pl:

> może ktoś sprzedaje pędzle do makijażu We-Ma
> (Warszawa)

Lepsze są te na krótkim patyczku. Ja mam większość na długim
(profesjonalne ;) i są mało poręczne.

mips

--
Zofia Rakowska

"Juz pod pierwszym linkiem widac, ze jestes wstretnym
zlosliwym mikroprocesorem!" (c) ISIA pru,20-06-2004r.

maść na zmiany skórne
orzezwiajacy tonik do buzki?
ochrona stop na plazy?
vichy do opalania?