| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2005-11-15 10:55:47
Temat: OT-problemdrogie dziewczyny
to trochę nie na temat, ale na was zawsze mozna liczyc:)
może wiecie w jakim czasie można zwrócić do sklepu zakupiony towar?konkretnie-
garnitur bo okazał się za mały.jak bedzie rozmiar to się wymieni, a jak nie??
prosze o rade
pozdrawiam/paprocia
ps.garnitur był kupiony jakis tydzien temu i wisiał sobie w szafie ,az do
dzisiaj
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
2. Data: 2005-11-15 11:10:49
Temat: [szydełko]Proszę o schematy do tych listków:
http://www.koronki.art.pl/galerie/cameracafe12112005
/P1160065.html
http://www.koronki.art.pl/galerie/cameracafe12112005
/P1160058.html
--
pzdr.
Shaa
"(...) nie bój się, kobiety są fajne."
shaa[at]interia[dot]pl #GG:1547188
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
3. Data: 2005-11-15 11:15:06
Temat: Re: OT-problem10 dni roboczych od zakupu - jezeli nie bedzie rozmiaru maja obowiazek
zwrocic Ci pieniadze. garnitur musi byc nieuzywany i ometkowany tak jak w
dniu zakupu. i to wlasciwie tyle :)
--
Pozdrawiam
Weronika
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
4. Data: 2005-11-15 11:18:17
Temat: Re: OT-problem> 10 dni roboczych od zakupu - jezeli nie bedzie rozmiaru maja obowiazek
> zwrocic Ci pieniadze. garnitur musi byc nieuzywany i ometkowany tak jak w
> dniu zakupu. i to wlasciwie tyle :)
>
> --
>
> Pozdrawiam
> Weronika
dzięki
a co jak metki już nie ma??:/
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
5. Data: 2005-11-15 11:30:50
Temat: Re: OT-problemUżytkownik "vampiro" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:dlcg1b$bgq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> 10 dni roboczych od zakupu - jezeli nie bedzie rozmiaru maja obowiazek
> zwrocic Ci pieniadze. garnitur musi byc nieuzywany i ometkowany tak jak w
> dniu zakupu. i to wlasciwie tyle :)
>
Nie ma tak dobrze. Teraz kazdy sklep ustała swoje reguły dotyczące zwrotów
towaru i bardzo często w sklepach są karteczki, z prośbą o przemyślane
zakupy bo zwrotów nie ma. W tym konkretnym przypadku trzeba się dowiedziec w
sklepie, w którym był garnitur zakupiony.
Kasia
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
6. Data: 2005-11-15 11:34:29
Temat: Re: OT-problemvampiro wrote:
> 10 dni roboczych od zakupu - jezeli nie bedzie rozmiaru maja obowiazek
> zwrocic Ci pieniadze. garnitur musi byc nieuzywany i ometkowany tak
> jak w dniu zakupu. i to wlasciwie tyle :)
A masz jakis link gdzie mozna przeczytac o tym. Kiedys czytalam an stronie
Federacji Konsumentow, ze zwrot towaru niewadliwego to tylko uprzejmosc
sklepow i nie maja obowiazku przyjmowania go. Niestety nie mge tego znalezc
teraz tego ale jak znajde to podesle link.
--
Pozdrawiam
Zazula
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
7. Data: 2005-11-15 11:37:50
Temat: Re: OT-problemKasiaA napisał(a):
> Nie ma tak dobrze. Teraz kazdy sklep ustała swoje reguły dotyczące zwrotów
> towaru i bardzo często w sklepach są karteczki, z prośbą o przemyślane
> zakupy bo zwrotów nie ma. W tym konkretnym przypadku trzeba się dowiedziec w
> sklepie, w którym był garnitur zakupiony.
Tyle, że takie "własne przepisy" nie mają mocy prawnej. Oczywiście -
sklep może się zapierać i nie przyjąć, ale wtedy trzeba się zwrócić do
Federacji Konsumentów, w ostateczności do sądu (pytanie czy to się
opłaca to inna sprawa)...
--
Pozdrówki,
Aneczka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
8. Data: 2005-11-15 11:40:15
Temat: Re: OT-problempaprocia napisał(a):
> dzięki
> a co jak metki już nie ma??:/
No to "po frytkach" - sklep nie ma najmniejszego obowiązku przyjąć
rzeczy, z której została oderwana metka - szkoda czasu, by jechać ze
zwrotem...
Jest to zabezpieczenie, że rzecz nie była przez kogoś noszona (np.
garnitur czy sukienka użyte na jakieś "większe wyjście". Dodatkowo
rzeczy są z reguły metkowane przez producenta, więc sklep nie ma do
dyspozycji oryginalnych metek, a raczej nikt nie kupi nowej rzeczy
pozbawionej metki - byłoby to zbyt podejrzane...
--
Pozdrówki,
Aneczka
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
9. Data: 2005-11-15 11:45:56
Temat: Re: OT-problem> KasiaA napisał(a):
> > Nie ma tak dobrze. Teraz kazdy sklep ustała swoje reguły dotyczące zwrotów
> > towaru i bardzo często w sklepach są karteczki, z prośbą o przemyślane
> > zakupy bo zwrotów nie ma. W tym konkretnym przypadku trzeba się dowiedziec
w
> > sklepie, w którym był garnitur zakupiony.
>
> Tyle, że takie "własne przepisy" nie mają mocy prawnej. Oczywiście -
> sklep może się zapierać i nie przyjąć, ale wtedy trzeba się zwrócić do
> Federacji Konsumentów, w ostateczności do sądu (pytanie czy to się
> opłaca to inna sprawa)...
>
>
> --
> Pozdrówki,
> Aneczka
mam nadzieję, że sklep stosuje się do praw konsumenta, bo garnitur to nie
bluzeczka(jezeli chodzi o koszty).no zobaczymy po pracy jak pojedziemy do tego
sklepu.
paprocia
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
10. Data: 2005-11-15 11:49:22
Temat: Re: OT-problemzwrot w ciagu 10 dni nowego nieuzywanego towaru to zwykly przepis prawny dla
kazdego konsumenta. linka pod reka zadnego nie mam, ale naczytalam sie o tym
mnostwo gdy zaczynalam zabawe w kupowanie i sprzedawanie w sklepach
internetowych. jezeli dany sklep nie przestrega tego prawa bo wymyslilo
sobie wlasne wystarczy monit do rzecznika praw konsumenta i sprawe szybko
sie zalatwi [juz nie raz to robilam]
tyle ze paprocia oderwala metke... wiec towar nie jest juz prawnie nowy...
tak wiec po ptokach :(
Pzdr
Weronika
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |