OT - problem z przegladarka

1. Data: 2003-02-08 17:16:40

Temat: OT - problem z przegladarka
Od: "AnnaD" <q...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, mam problem, z ktorym kompletnie nie umiem sobie poradzic, ktory
uniemozliwia mi swobodne buszowanie po sieci.
Po wlaczeniu przegladarki (Internet Explorer chyba 5,5 - moj TZ aktualizowal
ja niedawno na stronach Microsoftu) otworzenie nastepnego okna powoduje
zablokowanie przegladarki.
Komputer sie nie wiesza, tylko przegladarka. Intuicyjnie czuje, ze to jakis
banal, jakies zle ustawienie opcji, ale skutecznie uniemozliwia np.
ogladanie wzorkow na niektorych witrynach.
Co ciekawe kiedy np. sciagam poczte i jednoczesnie ogladam jakas strone to
nic zlego sie nie dzieje....
Help me please...

podgladajaca tylko
AnnaBlue

1. Data: 2003-02-08 21:59:16

Temat: Re: OT - problem z przegladarka
Od: "Ewa Birlet" <fk[spam]@[spam]xs4all.nl> szukaj wiadomości tego autora

In news:b23e59$pst$1@news.onet.pl,
AnnaD <q...@p...onet.pl> typed:
> [...]
> aktualizowal ja niedawno na stronach Microsoftu) otworzenie
> nastepnego okna powoduje zablokowanie przegladarki.
[ciach]
Poprosze na prive o podanie wiecej danych, tzn. dokladnie ktora wersja
przegladarki, jaki sys operacyjny ile pamieci operacyjnej, jakie
uaktualnienie, co zostalo zmienione w ustawieniach, poza tym sprawdz w
Internet Options--->General---->Settings---->Amount of disk space to use
(ile MB?) itp itd. moze wtedy bedzie latwiej. Przy okazji usun pliki z
Temporary Internet Files, wyrzuc niepotrzebne Cookies.
Pozdrawiam serdecznie
Ewa

--
Icq 179697180