[OT] problemy ze skanerem

1. Data: 2004-11-10 15:57:50

Temat: [OT] problemy ze skanerem
Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
Mam pytanie. Moze ktos tez tak mial ze skanerem i cos doradzi.
Skanujac zawiesil mi sie program i skaner sie zatrzymał.
Teraz wogóle pomimo wielokrotnego właczania nie che ruszyc.
Zdjelam nawet pokrywe. To cos co skanuje jezdzi po takim palaku i jest
na linkach, baaaaaaaaardzo ciezko chodzi ( oczywiscie popychane palcem).
Mial ktos tak ??
Kto wie gdzie sie naprawia skanery ??
--
Pozdrawiam Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-11-10 16:54:08

Temat: Re: [OT] problemy ze skanerem
Od: Ula Plosarek <u...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beazuku wrote:

> Witam.
> Mam pytanie. Moze ktos tez tak mial ze skanerem i cos doradzi.
> Skanujac zawiesil mi sie program i skaner sie zatrzymał.
> Teraz wogóle pomimo wielokrotnego właczania nie che ruszyc.

Restart kompa? wylaczenie skanera z kontaktu na kilka minut? Najlepiej i
restart, i wylaczenie skanera na raz.

> Zdjelam nawet pokrywe. To cos co skanuje jezdzi po takim palaku i jest
> na linkach, baaaaaaaaardzo ciezko chodzi ( oczywiscie popychane palcem).
> Mial ktos tak ??

To "cos" co skanuje generalnie ciezko chodzi i raczej nie powinno byc
macane paluchami :)). U mnie to "cos" jest pod szyba i nie ma dostepu.

> Kto wie gdzie sie naprawia skanery ??

W serwisie na przyklad. Adresy masz w karcie gwarancyjnej :)

A w ogole to NTG!!!! :)))

---
Uka P.

1. Data: 2004-11-10 17:02:25

Od: "Dorota Ruebenbauer" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 10 Nov 2004 15:57:50 +0000, Beazuku <b...@o...pl> napisał:

> [...]
> Zdjelam nawet pokrywe. To cos co skanuje jezdzi po takim palaku i jest
> na linkach, baaaaaaaaardzo ciezko chodzi ( oczywiscie popychane palcem).

ja kiedys tez tak mialam. skaner zatrzymywal sie w polowie i nie chcial
isc do przodu. mój mąż wyczail, ze to byla wina zasilacza .. mial za słabą
moc, czy cos w tym stylu... i wysiadal ... trzeba bylo go odłączyc z
gniazdka i chwile poczekac. potem chodzil przez kilka minut az do
nastepnego zaciecia :(
po zmianie zasilacza bylo wszystko ok.

--
Dorota Ruebenbauer
Wrocław

1. Data: 2004-11-10 20:25:19

Od: "T0SIA" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beazuku" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> Kto wie gdzie sie naprawia skanery ??

taniej byloby kupic nowy..
--
Pozdrawiam - T0SIA

[XXX] Dziewczynka w kapeluszu-poszukuje schemtu
obrazy- Monet xxx
(xxx) dwa aniolki -ktos szukal niedawno
Marudzę... Łucznik 436 instrukcja.... potrzebuję....
[szydelko, druty] jeszcze troche linkow