OT - przeprosiny

1. Data: 2004-09-24 21:51:45

Temat: OT - przeprosiny
Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałem przeprosić grupowiczów za moje nieznośne zachowanie i przypadkowe
stworzenie jednego z najdłuższych OT-owych wątków na grupie. Nawiązują do
Schutzbacha z mojej sygnaturki fanatycznie widziałem tylko jedną stronę
medalu. :)
Wybaczcie (szczególnie Ci zaplątani w te dwa wątki), bo spać nie mogę.

*Habeck*
- Schutzbach

2. Data: 2004-09-25 07:46:21

Temat: Re: OT - przeprosiny
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:m4xy7rpuxyur.dlg@habeck.pl...
> [...]
> medalu. :)
> Wybaczcie (szczególnie Ci zaplątani w te dwa wątki), bo spać nie mogę.

Ja na razie wybaczam, weekend jest, wyśpij się :)))

Pozdrawiam
Kaśka

Problem ze śliwą, czy powazny?
Sprzedam działkę rekracyjna w Helu .