lotion z naftą i azulanem

1. Data: 2003-04-08 13:44:42

Temat: lotion z naftą i azulanem
Od: "Renya" <renya @ poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

... firmy Inter-fragrances (z Poznania) kupiłam dziś po obejściu 3 aptek i
jednego sklepu zielarskiego - to w nim. Ale panie w aptekach mówiły, że nie
ma w hurtowniach, a jak jest, to od razu rozchwytywany.
Cena znośna (10 zł) i mam nadzieję, że niebawem moje włosy będą cudowne i 3
razy gęstsze ;-> (o czym poinformuję).

Renya

1. Data: 2003-04-08 14:34:32

Temat: Re: lotion z naftą i azulanem
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

". Ale panie w aptekach mówiły, że nie
> ma w hurtowniach, a jak jest, to od razu rozchwytywany.

Hehe jaką moc ma pl.rec.uroda:))))

Hanuś

1. Data: 2003-04-08 14:35:55

Temat: Re: lotion z naft? i azulanem
Od: "becik" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanu?" <k...@g...pl> napisał w wiadomości

> ". Ale panie w aptekach mówiły, że nie
>
> Hehe jak? moc ma pl.rec.uroda:))))
>
> --
> Pozdrawiam
> Hanu?
>
> a to był żart z tym rośnięciem włosów ,:)))))))

A powiedzci mi jeszcze bo jestem tuż przed zakupem, tzn. mam zamiar to
zrobić dziś po pracy, czy lepszy jest lotion czy balsam???

pozdrawiam
Beata

1. Data: 2003-04-08 14:39:41

Temat: [OT] siła pl.rec.uroda | było: Re: lotion z naftą i azulanem
Od: Ula Kapała <u...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

>Hehe jaką moc ma pl.rec.uroda:))))

Znajomy się śmiał, a właściwie to "przejawiał kreatywność w trakcie głupawki", że
niedługo będą robić lustra z wbudowanym czytnikiem niusów i pl.rec.uroda. Lustra
będą interaktywne i będą mówić, czy smarujemy się modnym odcieniem szminki, czy nie.
Jeśli ręka nam się omsknie, dostępna będzie opcja "anuluj maźnięcie". I tak dalej.
Nie uważacie, że to byłoby straszne? :-D

UlaK

--
e-mail: u...@h...pl -- IRC nick: Ula
http://ula.hell.pl/ i http://ula-kapala.art.pl/

1. Data: 2003-04-08 15:18:12

Temat: Odp: lotion z naftą i azulanem
Od: "jinxia" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Renya <renya @ poczta.fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:b6ujmp$mpc$...@t...icpnet.pl...
> [...]
nie
> ma w hurtowniach, a jak jest, to od razu rozchwytywany.

...a mi pani w aptece probowala wmowic, ze takiego czegos nie produkuja juz.
Ja na to: 'Niemozliwe! Wszystkie kobity z pl.rec.uroda tym glowe smaruja'
;)) No i pani zostala bez slowa. I nigdzie u mnie w miescie tego nie ma ale
to sa uroki mieszkania na zatylku.

Pozdrowienia
jinxia, szukajaca tego cuda

1. Data: 2003-04-08 19:52:32

Od: "eliza" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie go kupiłaś???????

Pewnie nie we Wrocławiu, bo u nas tego jakoś tak nigdzie niema :-((((. No
chyba, że ktoś coś wie....??

1. Data: 2003-04-08 21:46:22

Od: "yewka" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A gdzie go kupiłaœ???????
>
> Pewnie nie we Wrocławiu, bo u nas tego jakoœ tak nigdzie niema :-((((. No
> chyba, że ktoœ coœ wie....??
ja kupiłam w Galerii Dominikańskiej- apteka na p
yewka - Wroclawoziomie ulicy

1. Data: 2003-04-09 05:40:11

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

yewka <y...@o...pl> napisał(a):

> [...]

Kupiłam wczoraj w drogerii "Pod Złotym Dzbanem" w Rynku (obok Mody Polskiej)
Pozdrawiam - R.

1. Data: 2003-04-09 08:16:47

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]

>ja kupiłam w Galerii Dominikańskiej- apteka na p

> Kupiłam wczoraj w drogerii "Pod Złotym Dzbanem" w Rynku (obok Mody

O BOSKIE!!!!!!!!!!!
A ja piec aptek oblazlam i w kazdej panie mialy oczy coraz wieksze. Jak ja
sie wam odwdziecze? POwiedzcie jeszcze tylko, czy w tej Galerii i w rynku
byl tez z chlorofiem, czy tylko z azulanem?

Kruszyna
--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-09 09:33:25

Od: "Reniaszka " <r...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kruszynka <l...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> sie wam odwdziecze? POwiedzcie jeszcze tylko, czy w tej Galerii i w rynku
> byl tez z chlorofiem, czy tylko z azulanem?

Były do wyboru do koloru:-) I do jasnych i do ciemnych - szampony, balsamy,
lotiony i różne ustrojstwa do włosów IF. Seboradin też. A swoją drogą to ta
drogeria powinna mi dać jakiś rabacik za reklamę :-)

Pomocy - lzawiace oczy
Jaki korektor polecacie?
Podkład pod tusz
krem nawilzajacy