Podkład pod tusz

1. Data: 2003-04-08 12:58:15

Temat: Podkład pod tusz
Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

We francuskiej gazecie dla bab znalazłam reklamę podkładu pod tusz do
rzęs Maybelline, ma on wydłużać rzęsy, jest biały jak krem, i na niego
można (wg reklamy) nakładać dowolny tusz. Brzmi nieźle. Nazywa się
Wonder Base. Widziałyście to w Polsce? Jak wszystkie zaczniemy pytać w
perfumeriach, to może szybciej będą mieli :)

Dorota

1. Data: 2003-04-08 19:07:31

Temat: Odp: Podkład pod tusz
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> We francuskiej gazecie dla bab znalazłam reklamę podkładu pod tusz do
> rzęs Maybelline, ma on wydłużać rzęsy, jest biały jak krem, i na niego
> można (wg reklamy) nakładać dowolny tusz.

Na tym samym polega chyba tusz Burżuja Theatre (chyba tak się nazywa) - taki
dwustronny, z jednej strony biały wydłużający, z drugiej czarny pokrywający
to białe. Kosztował mnie 6 dych i był największym niewypałem w mojej
karierze;))
rzęsy wyglądały jak nogi muchy;PP
koszmar
pozdrawiam
kroofka

1. Data: 2003-04-08 19:33:11

Temat: Re: Odp: Podkład pod tusz
Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:

> [...]
> drugiej czarny pokrywający to białe. Kosztował mnie 6 dych i był
> największym niewypałem w mojej karierze;))

E tam, przesadzasz:) Ja mam ten tusz i za nic w świecie nie
zamieniłabym go na inny w tej cenie. Efekt jaki daje rzeczywiście można
nazwać teatralnym, ale o to właśnie chodzi. Miodzio:))

--
mips

1. Data: 2003-04-08 19:51:33

Temat: Odp: Odp: Podkład pod tusz
Od: "kroofka" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> E tam, przesadzasz:) Ja mam ten tusz i za nic w świecie nie
> zamieniłabym go na inny w tej cenie.

Nie przesadzam, po prostu bardzo mi nie pasuje, na szczescie sprzedalam go
kolezance ktorej, jak sie potem okazalo, tez srednio pasowal.
każdy ma inne rzęsy.
Ja w każdym bądź razie nie polecam nikomu tego tuszu.

>Efekt jaki daje rzeczywiście można
> nazwać teatralnym, ale o to właśnie chodzi.

U mnie efekt teatralny, a konkretnie: dramatyczny;-) Sztuka o nogach muchy;P

> mips
kroofka

1. Data: 2003-04-10 15:15:37

Od: Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

kroofka wrote:

> [...]
> dwustronny, z jednej strony biały wydłużający, z drugiej czarny pokrywający
> to białe. Kosztował mnie 6 dych i był największym niewypałem w mojej

Ten widziałam i nie miałam do niego zaufania, ale on jest dwustronny z
natury. Natomiast tamto jest tylko podkładem i można stosować pod
dowolny tusz, czytaj swój ulubiony, i to już mnie bardziej zachęca. No
nic, zobaczymy jak się pojawi...

Dorota

1. Data: 2003-04-10 16:48:30

Temat: Re: Podkład pod tusz
Od: "sylwia szczerba" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota Szeliga <d...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> Wonder Base. Widziałyście to w Polsce? Jak wszystkie zaczniemy pytać w
> perfumeriach, to może szybciej będą mieli :)

Widzialam go na stronie maybelline(francuskiej), cos mi sie wydaje, ze
bedzie dostepny jedynie za granica, szkoda bo ja chetnie bym go wyprobowala.

1. Data: 2003-04-11 14:19:41

Od: "DominikaNM" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sylwia szczerba" <s...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Widzialam go na stronie maybelline(francuskiej), cos mi sie wydaje, ze
> bedzie dostepny jedynie za granica, szkoda bo ja chetnie bym go
wyprobowala.

Nie martw się, jak nie będzie tego to na dniach ma się pojawić podobny
podkład pod tusz z Shiseido:-)
DominikaNM

1. Data: 2003-04-11 15:27:20

Od: "Mgiełka " <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tańszych baz jest już od dawna Art Deco. HR ma coś takiego, Kanebo chyba
też. A ja używałam kiedyś w tej funkcji odżywki Avonu (biały krem, już od
dawna jej nie robią). Jedyna rzecz Avonu, która mi naprawdę pasowała :-).
Żaden tusz się potem nie sypie, taka prawdziwa baza. Ale trochę jednak więcej
roboty rano :-(.

1. Data: 2003-04-12 00:00:50

Od: "H@n!@" <h...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

W cenie?

krem nawilzajacy
ZNOWU O SPOTKANIU
Idea25 - Gdzie jest blad, lub moze male oszustwo?
Korektor teatree z oriflamu.
ziaja (krem biomin) - oddam