ziaja (krem biomin) - oddam

1. Data: 2003-04-08 11:58:10

Temat: ziaja (krem biomin) - oddam
Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiatm

Kupilam wczoraj krem jogurtowy (nawilzajaco - regenerujacy) Ziaji, ale
niestety mnie uczula. Chetnie komus "uzywajacemu" oddam jesli mieszka w
Krakowie. Data waznosci do maja br., wiec trzeba go szybko zuzyc :)
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-08 12:35:36

Temat: Re: ziaja (krem biomin) - oddam
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"> Krakowie. Data waznosci do maja br., wiec trzeba go szybko zuzyc :)
> Pozdrawiam
> Elfka
To ja chcę, bo go lubię i mnie nie uczula...a i jestem z Krakowa:)

Hanuś

1. Data: 2003-04-08 14:57:28

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

> "> Krakowie. Data waznosci do maja br., wiec trzeba go szybko
> zuzyc :)
> To ja chcę, bo go lubię i mnie nie uczula...a i jestem z Krakowa:)

Jakbyś była w Białymstoku, to mogę Ci jeszcze żel szałwiowy pod oczy
dorzucić:) Też mnie uczulił, niestety.

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-08 16:10:09

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jakbyś była w Białymstoku, to mogę Ci jeszcze żel szałwiowy pod oczy
> dorzucić:) Też mnie uczulił, niestety.

Dzięki, nie zbieram wszystkiego co innych uczula :)

Hanuś

1. Data: 2003-04-08 16:26:53

Od: mips <m...@a...warszawa.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

> Dzięki, nie zbieram wszystkiego co innych uczula :)

No właśnie tak z tym uczulaniem jest, że nigdy nie wiadomo, co może
zaszkodzić. Krem jogurtowy pod oczy Ziaji był rewelacyjny, więc kupiłam
właśnie żel szałwiowy tejże firmy z nadzieją, że także się sprawdzi.
Tymczasem doprowadza mnie do łez. Dosłownie:) Ale poza tym mankamentem
świetnie likwiduje cienie:)

--
Pozdrowienia od mips.

1. Data: 2003-04-08 19:06:55

Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Elfka" wrote
> [...]
> niestety mnie uczula. Chetnie komus "uzywajacemu" oddam jesli mieszka w
> Krakowie. Data waznosci do maja br., wiec trzeba go szybko zuzyc :)

Czy mozesz napisac gdzie go kupilas ;) Wlasnie szukam go w Krakowie i jakos
mi nie wychodzi... Mam nadzieje ze mnei nie uczuli (jogurtowy pod oczy nie
uczulil)

1. Data: 2003-04-08 19:32:58

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mi nie wychodzi... Mam nadzieje ze mnei nie uczuli (jogurtowy pod oczy nie

Chodzilam tez wszedzie, ale trafilam w okolicy mojego zamieszkania -
paradoks :) Na ulicy Raclawickiej jest taki maly bazarek, a tam sklep
zielarski, ale byl to ostatni. Jednak w drogerii na Wroclawskiej juz jest.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-08 19:40:02

Od: Elfka <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanuś wrote:

> To ja chcę, bo go lubię i mnie nie uczula...a i jestem z Krakowa:)

Ok, tylko prosilabym Cie o maila do mnie, bo w naglowku nie moge znalezc
Twojego adresu. Umowimy sie wtedy konkretnie.
Pozdrawiam
Elfka

| Elfy sa wsrod nas |

1. Data: 2003-04-09 07:24:53

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w wiadomości
> Czy mozesz napisac gdzie go kupilas ;) Wlasnie szukam go w Krakowie i
jakos
> mi nie wychodzi... Mam nadzieje ze mnei nie uczuli (jogurtowy pod oczy nie
> uczulil)

W Firlitach sa na przyklad :)

Kaska

1. Data: 2003-04-11 08:23:01

Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki Elfka za krem!

Hanuś

Re: Szukam dobrego fryzjera w Radomiu ...
Getry Laform
Krem na pękające naczynka.
Bielizna Avocado- Salamanka - wrażenia
peeling