[OT] w domu!

1. Data: 2002-03-19 16:45:33

Temat: [OT] w domu!
Od: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani!

Wrocilismy wczoraj do domu z
Karolkiem - Lolkiem i powoli uczymy sie wspolnego bycia. Kot Fredek
przechodzi szybkie przystosowanie do zycia w rodzinie, na razie do dziecka
podchodzi ze sporym dystansem (samoczynnie, nikt go nie musi odganiac)
natomiast z wielka ciekawoscia obwachuje wszelkie akcesoria i pania
polozna.
Tatus bardzo sie sprawdza, gdy obolala mamusia nieszczegolnie radzi sobie ze
sprawami domowymi i niektorymi aspektami pielegnacji noworodka (jak kapiel)

Borykamy sie z piersiami, leniwy Karolek nie chce ssac. Mamy tez klopoty z
trawieniem, mysle ze spowodowane dopajaniem
malego w szpitalu. Dzis juz lepiej i tak mam nadzieje bedzie z kazdym dniem.

No to jestesmy w komplecie!

Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

http://panda.bg.univ.gda.pl/~malgos

1. Data: 2002-03-19 17:08:51

Temat: Re: [OT] w domu!
Od: "Nea" <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl> napisał w
wiadomości news:a77qn6$t4c$3@news.tpi.pl...
<ciach>

> No to jestesmy w komplecie!
>
> Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

witam szczesliwa Mame i nowego grupowicza "Lolka":)))
Margolko gratulacje z powodu malego zucha:))

pozdroofka
Nea
----
"ludzie sa po to zeby zyc i tanczyc, ludzie sa po to zeby mogli walczyc"

1. Data: 2002-03-19 18:39:09

Od: "Bożena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> No to jestesmy w komplecie!
>
> Margolka Sularczyk + Karol Andrzej "Lolek" (13.03.2002)

Margolciu !

Najserdeczniejsze gratulacje!
Niech nasz mlody kolega rosnie zdrowy i silny i pozwala mamie troche
odpoczac i pozagladac na grupe :o))))

Z calego serca ciesze sie razem z Wami :o))))))))))

Bozenka z Wilna :o)
ICQ 81838200 http://bozena.samorzad.pw.edu.pl
FAQ : http://bozena.samorzad.pw.edu.pl/faq/index.html
Archiwum: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

1. Data: 2002-03-19 19:51:24

Od: i...@r...com.pl (Macabra) szukaj wiadomości tego autora

From: "Margolka Sularczyk" <m...@p...bg.univ.gda.pl>

> Kochani!
>
> Wrocilismy wczoraj do domu z
> Karolkiem - Lolkiem i powoli uczymy sie wspolnego bycia.

Bardzo sie ciesze, ze jestes znow z nami !!!
Trzymaj sie mocno i gratulacje

Macabra

1. Data: 2002-03-19 20:18:08

Od: "Gosia ^KIKI^" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gratuluje i witaj po powrocie :) Czyli jednak synek rybka (hihihi, tak jak
ja :))
Zycze zdrowia Karolkowi i jego mamusi.
Pozdrawiam goraco,
--
*** KIKI***
Gosia Ceglińska

Użytkownik Margolka Sularczyk <m...@p...bg.univ.gda.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:a77qn6$t4c$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-03-19 20:47:40

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Powodzenia!!! Dumy z pociechy i duuuuzo przespanych nocy zyczy

******
m-gosia
******

1. Data: 2002-03-20 04:33:29

Od: "arielka" <a...@s...ca> szukaj wiadomości tego autora

gratulacje !
niech rosnie duzy i silny ;)
zycze ci przespanych nocy ;)
pozdro arielka

1. Data: 2002-03-20 09:00:32

Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witaj w Klubie Matek!!! Niech sie lolek zdrowo chowa i da Wam pożyć ( pospać,
pojeść, pooddychać). Qd

1. Data: 2002-03-20 12:37:30

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

<k...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
> pojeść, pooddychać). Qd

Wlasnie, witamy w Klubie Matek! Gratuluje i obiecuje wypic za zdrowie i na
pomyslnosc!

Irek

1. Data: 2002-03-20 16:50:55

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora