(OT) warszawa - spotkanie ???

1. Data: 2004-05-10 07:52:04

Temat: Re: (OT) warszawa - spotkanie ???
Od: "justyna" <m...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ja proponuje srode, godzina 17 - moze w cafe brama, chyba tam bylo
> ostatnie spotkanie i jakos nie slychac bylo glosow niezadowolenia. jak sa
> inne propozycje to bardzo prosze:)
> pzdr
> yenn

O - to ja postaram się też dotrzeć. Cafe Brama jest OK. Tylko siądźmy w razie
czego w dwóch grupach (jeśli liczba przekroczy 7) i udawajmy że się nie znamy
:-)))))))))))))))))))))))))))))))

Ja będę nieuleczalnie dziergać :)))
Jolate, przyjdź, to Cię zobaczę, jak wyglądasz! :))
justyna

1. Data: 2004-05-10 09:33:32

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "yenulka" <a...@z...data.pl> napisał w wiadomości
> to ja proponuje srode, godzina 17 - moze w cafe brama, chyba tam bylo
> ostatnie spotkanie i jakos nie slychac bylo glosow niezadowolenia. jak sa

ja potwierdzam przybycie termin i godzina w porządku.
Do zobaczenia
Anna J.

1. Data: 2004-05-10 15:12:51

Od: "ela0626" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> to ja proponuje srode, godzina 17 - moze w cafe brama,

To ja się postaram, ale nie mogę obiecać że będę. Znów ciężko.

Pozdrawiam
Ela

1. Data: 2004-05-10 15:39:43

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja się spóźnię, bo mam zajęcia do 17.00. Poczekajcie na mnie!!!! ;)

Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-05-10 17:26:38

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

A czy z dzieckiem można? Bo nie mam go z kim zostawić a bardzo chciałabym
przyjechać...

Pozdr
Ania z Raszyna

1. Data: 2004-05-11 08:06:52

Od: "Kruszynka" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> A czy z dzieckiem można? Bo nie mam go z kim zostawić a bardzo chciałabym
> przyjechać...
Ja nie mam nic przeciwko, wniesie nowy oddech a po za tym zgłosiło sie
bardzo mało chetnych więc zglaszam wszystkich chetnych do raportu i juz.
Anna J.

1. Data: 2004-05-11 15:56:01

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ania wrote:
> A czy z dzieckiem można? Bo nie mam go z kim zostawić a bardzo chciałabym
> przyjechać...

Nie wyrzucamy dzieci.... poza tym Stynka też zazwyczaj jest z Jachem :)
Pozdrawiam
Julita

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-05-12 08:41:34

Od: "Jolate" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna <m...@r...pl> napisał(a):

> Cafe Brama jest OK.<
Gdzie to jest???

> Ja będę nieuleczalnie dziergać :)))
> Jolate, przyjdź, to Cię zobaczę, jak wyglądasz! :))
> justyna

Miło mi Justynko że chcesz mnie zobaczyć , nie obiecuję ( choć to chyba
drugi raz ? pierwszy był przed warszawskim szczytowaniem - prawda ? )mam
jednak nadzieję że uda nam sie wreszcie spotkac choćby pod Mickiewiczem , bo
to cudne miejsce i bardzo lubię tam chodzić słuchac muzyki.

Pozdrawiam Jola-te

blog
[Gdzie] szkolenia/kursy dla konstruktorów odzieży
szukam
mulina metalizowana
[ot] sprzedam kanwe