blog

1. Data: 2004-05-07 08:56:30

Temat: blog
Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie bardzo wiosennie!

ja juz kiedys pisalam, ze podobaja mi sie takie robotkowe blogi, na jakie
natknelam sie w Sieci. Proponowalam zrobienie czegos w naszym kregu, ale
odzew byl jakis nijaki.

Dzis chce tylko poinformowac, ze portal www.gazeta.pl uruchomil bardzo
funkcjonalne blogowisko i ja sie tam zainstalowalam razem z moim majdanem,
takze robotkowym. Jestem pod adresem http://amber.blox.pl/ . Zapraszam i
zachecam do dolaczenia sie. Bedziemy wiedzialy i widzialy, co kto robi, co
planuje, co skonczyl itp. itd.

Jakby co sluze pomoca.

Magda N.

1. Data: 2004-05-08 06:31:24

Temat: Re: blog
Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja myślę że mały odzew na Twoje ogłoszenie o blogu jest spowodowany
przynajmniej dwoma rzeczami:

po piewsze wiele/u z nas ma tak mało czasu na robótki że chce każdą wolną
chwilę przeznaczyc właśnie na dzierganie a nie na pilnowanie bloga

po drugie ta grupa poniekąd spełnia funkcję miejsca gdzie dielimy sie na
bieżąco swoimi radościami i smutkami dotyczącymi robótkowania (i nie tylko)
a swoje prace pokazujemy gdzie się da w sieci :)

więc mi osobiście wydaje się bez sensu dublowaniem niektórych czyności
tworząc bloga :)

A jeśłi ktoś ma dużo czasu wolnego (zazdroszczę) to super - z chęcią
poczytam jak będę miała chwilę :)

******* Magda ********
Białystok GG 1582381
www.madziula.prv.pl

1. Data: 2004-05-08 06:37:14

Od: "M.Nowak" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Madziulu,

dzieki za odpowiedz. Zaluje, ze pomysl nietrafiony.
Prowadzenie bloga jest na tyle proste, ze dziennie zajmuje kilka minut. Ot
pisze się parę zdań, wrzuci jakies zdjecie. Tam wszystko jest automatyczne i
nie trzeba znac html-a.
Szkoda. Dziewczyny w innych krajach maja takie kregi blogow.
No trudno. Przepraszam za zawracnie glowy. Juz zmykam.

1. Data: 2004-05-08 06:56:02

Temat: Re[2]: blog
Od: e...@o...pl (Ewa Ziembik) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

MN> Zaluje, ze pomysl nietrafiony.
E tam, od razu nietrafiony. Trafiony, bo robisz to, co Ci sie podoba.
Sama nie znosze blogow, ale z checia obejrzalam i przeczytalam Twoj. I
majac zly dzien i brak humoru usmiechnelam sie dzieki Twojemu synkowi
i jego oryginalnej wersji posenki ;) Wiec jest super!

I milo dowiedziec sie, ze sa osoby, ktore maja czas na wiele pieknych
rzeczy, na zrobienie dla coreczki cudnej sukienki, wysluchania
piosenki synka i pisanie bloga :)

A nie ma odzewu, bo moze nie jest on potrzebny. Sa rzeczy na swiecie,
ktore nie potrzebuja komentarzy.

P.S.
Czekam na ciag dalszy!
--
Serdecznie pozdrawiam,
Ewa Ziembik

1. Data: 2004-05-08 07:08:59

Od: "dodo" <d...@S...JEST.BE.skowron.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M.Nowak" <e...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Szkoda. Dziewczyny w innych krajach maja takie kregi blogow.
> No trudno. Przepraszam za zawracnie glowy. Juz zmykam.

hej,
wcale nie tak bardzo nietrafiony. Mi się bardzo podoba tylko chwilowo jestem
zarobiona (nie tylko zakrzyzykowana). Byłam, oglądałam Twój blog i to jest
super pomysł. Niektóre zdjęcia mi sie nie otwierały , ale o to muszę zapytać
mojego męża dlaczego. Dla kogoś kto nie potrafi zrobić profesjonalnie
stronki jest to super rozwiązanie. Niektóre z nas korzystaja z albumów
netowych - ale tam nie można/ciężko jest dodawać komentarze.
Jak tylko będę miała moce przerobowe to wejdę w takie coś.
powiedz, dlaczego wybrałaś akurat gazetę?? na onecie też jest serwis blogowy
i przedtem podawałaś chyba jakąś inną stronke blogową? Porównywałaś je??
Dodo (Kraków)

1. Data: 2004-05-08 07:15:33

Od: Beazuku <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czytamy , ogladamy : )

--
Pozdawiam. Beazuku z Zielonej Góry
www.republika.pl/beazuku

1. Data: 2004-05-08 08:23:30

Od: "Gosia Jankowska" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pomysl jest swietny.Strasznie mi sie podobal wierszyk i zdjecia tez sa
super.Pozdrawiam Gosia JG.

1. Data: 2004-05-08 12:59:11

Od: "gablo" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Dodo (Kraków)
>
> Popieram, też chciałabym zrobić coś takiego, jak tylko znajdę czas (może doba
się jakoś wydłuży?)Moje najmłodsze dziecko ma 6 tygodni :))) więc nie wiem,
kiedy to nastąpi, ale pomysł jest super. Chciałabym gdzieś pokazać to co robię
i zrobiłam, a na stronę z prawdziwego zdarzenia na razie nie mam szans.
Pozdrawiam serdecznie.
gablo Sokołów Podlaski

1. Data: 2004-05-08 15:30:23

Od: "madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Szkoda. Dziewczyny w innych krajach maja takie kregi blogow.
> No trudno. Przepraszam za zawracnie glowy. Juz zmykam.

Magda no coś ty pomysł jest fajny - ale może na wakacje kiedy jest wiecej
czasu - przynajmniej dla nauczycieli :)))
Super że coś takiego robisz i jest fajne - czytałam.
Może z biegiem czasu się rozkręci :))

Nie chciałam żebyś negatywnie odebrała mój post - przepraszam
@------>--------

--
******* Magda ********
Białystok GG 1582381

1. Data: 2004-05-10 07:00:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 8 May 2004 08:31:24 +0200, "madziula"
<m...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
>przynajmniej dwoma rzeczami:
>
>po piewsze wiele/u z nas ma tak ma?o czasu na robótki ?e chce ka?d? woln?
>chwil? przeznaczyc w?a?nie na dzierganie a nie na pilnowanie bloga
>
>po drugie ta grupa poniek?d spe?nia funkcj? miejsca gdzie dielimy sie na
>bie??co swoimi rado?ciami i smutkami dotycz?cymi robótkowania (i nie tylko)
>a swoje prace pokazujemy gdzie si? da w sieci :)
>
>wi?c mi osobi?cie wydaje si? bez sensu dublowaniem niektórych czyno?ci
>tworz?c bloga :)
>
>A je??i kto? ma du?o czasu wolnego (zazdroszcz?) to super - z ch?ci?

a ja sie musze przyznac, ze jestem uzalezniona od jednego
bloga...a taka mialam nadzieje, ze sie nie dam -
www.chicknits.com ma kbieta i darmowe wzory drutowe, i platne i
smiesznie pisze i projektuje wzory, najmniej co drugi dzien
sprawdzam co przybylo...na inne zwyczajnien ie ma czasu :(

trys
K.T. - starannie opakowana

[Gdzie] szkolenia/kursy dla konstruktorów odzieży
szukam
mulina metalizowana
[ot] sprzedam kanwe
Krzyżyki