(OT) warszawa - spotkanie ???

1. Data: 2004-05-07 11:06:26

Temat: (OT) warszawa - spotkanie ???
Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Dlugo mnie nie bylo, bo prawie miesiac. Czy warszawianki i okolice
reflektuja na spotkanie w przyszlym tygodniu, wtorek, sroda lub czwartek? W
sumie to juz dawno sie nie widzialysmy.

pzdr
yenn

p.s czy ktos wie czy ogrodek przy Mickiewiczu juz otwarty??

1. Data: 2004-05-07 12:21:54

Temat: Re: (OT) warszawa - spotkanie ???
Od: "Julka" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam
>
> Dlugo mnie nie bylo, bo prawie miesiac. Czy warszawianki i okolice
> reflektuja na spotkanie w przyszlym tygodniu, wtorek, sroda lub czwartek? W
> sumie to juz dawno sie nie widzialysmy.
Ja :)
Jutro wracam, wiec akurat moge sie pochwalic zdobyczami ;)
Pasuje mi wtorek i sroda.

Pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-05-07 12:37:04

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Julka" napisał w wiadomości
> Ja :)
> Jutro wracam, wiec akurat moge sie pochwalic zdobyczami ;)
> Pasuje mi wtorek i sroda.

to moze sroda, co? okolo 17 - tylko gdzie?

a gdzie bylas jak Cie nie bylo?:)

pzdr
yenn

1. Data: 2004-05-07 14:10:02

Od: "Misia" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Tak sobie mysle ze moze ja tez sie skusze? W koncu trzeba sie pojawic na
jakims spotkanku..po raz pierwszy;)
Musze tylko uzgodnic z kim dziecie zostawic.
Ale... co powinnam ze soba przyniesc? Moje serwetki i obrazki?
Moze byc problem bo mam oprawione.
Co przynosicie?
Zastanawiajaca sie Misia

1. Data: 2004-05-07 14:41:04

Od: "jolate" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka <a...@z...data.pl> napisał(a):

> p.s czy ktos wie czy ogrodek przy Mickiewiczu juz otwarty??

Ja w kwestii informacji - ogródek przy Mickiewiczu ( piekna sprawa ! ) -
wczoraj przechodziłam nic nie widać żeby w najbliższym czasie był otwarty ,
jest tam narazie puste miejsce.

Pozdrawiam Jolate

1. Data: 2004-05-07 16:23:55

Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem za. Ola

1. Data: 2004-05-07 20:15:23

Od: "Ania" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> pzdr
> yenn
>
> p.s czy ktos wie czy ogrodek przy Mickiewiczu juz otwarty??

Ja też bym chciała przyjść ale wszystko zależy od tego czy mąż bedzie mógł
zostać z synkiem.

Pozdr
Ania z Raszyna

1. Data: 2004-05-07 20:49:44

Od: sekutnica <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik yenulka napisał:
> [...]
>
> Dlugo mnie nie bylo, bo prawie miesiac. Czy warszawianki i okolice
> reflektuja na spotkanie w przyszlym tygodniu, wtorek, sroda lub czwartek? W

mnie napewno nie bedzie, najpierw BARDZO intensywnie pracuje, a potem
sie urlopuje :)

snbid

"po toniku brak wyniku - po ginie rezerwa ginie"

1. Data: 2004-05-08 15:30:24

Od: Julka <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

yenulka wrote:

> to moze sroda, co? okolo 17 - tylko gdzie?
Wolałabym trochę później, bo mam zajęcia do 17- tak 17.30 mniej więcej-
wtedy bym się mniej spóźniła ;)

> a gdzie bylas jak Cie nie bylo?:)

We Francji :), ale już jestem :D

Pozdrawiam
Julita, która z niewiadomych powodów nie może się dostać do swojego
konta pocztowego

--
www.szpilka.netnafta.pl

1. Data: 2004-05-10 06:28:07

Od: "yenulka" <a...@z...data.pl> szukaj wiadomości tego autora

to ja proponuje srode, godzina 17 - moze w cafe brama, chyba tam bylo
ostatnie spotkanie i jakos nie slychac bylo glosow niezadowolenia. jak sa
inne propozycje to bardzo prosze:)
pzdr
yenn

blog
[Gdzie] szkolenia/kursy dla konstruktorów odzieży
szukam
mulina metalizowana
[ot] sprzedam kanwe