OT westchnienie

1. Data: 2003-04-22 22:44:56

Temat: Re: OT westchnienie
Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> Czasem tak strasznie zaluje, ze ta grupa nie jest moderowana.
>
> Pozdrawiam
> ISIA, ktora ma dosyc :-/

Ehh, Isiu,
NIE KARMIC TROLI,
nie beda miec odzewu - uschną jak kwiatki bez wody.

Co do tego, ze Adam jest trolem, nie mam juz zadnych wątpliwosci.
Wiec albo mozemy go zmiazdzyc, przy tym pusjąc klimat, bo on niesttey jest
gUpim trolem, i sie bedzie rzucał, albo go olejemy, co najwyzej okazując
dezaprobate przy jego postach, które beda przekraczac kolejne progi
tolerancji.

I pomysl, ze niedługo odpoczniesz w takim fajnym miejscu :)))

Buziaki :)
I uszy do góry :)

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154
howuser&userid=3338656

1. Data: 2003-04-23 07:09:49

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky S." <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Pozdrawiam serdecznie, Vicky S. i "ON"
> (~11.06.2003)

Czyzby badanie USG dobitnie ukazalo plec potomka? :)))

Kruszyna

--
"Primum non stresere... "

1. Data: 2003-04-23 08:38:12

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lia wrote:
> I pomysl, ze niedługo odpoczniesz w takim fajnym miejscu :)))
Psychiatryk? ;-)

Dobra, juz daje spokoj :-)

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-23 08:49:18

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> Dobra, juz daje spokoj :-)

LOL, mowie ci to jest lepsze od pychiatryka :))))

1. Data: 2003-04-23 08:55:46

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" Skakanka " wrote:

> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Ehhh, ja za ISIE moge odsiedziec psychiatryk:)

Jakby mi pozwolili w tym roku ruszyc w strony isine, to tez bym mogła trochu
posiedziec w psychiatryku :))

> Niech sie dziewczyna naoglada, a potem poopowiada i pochwali
> opalenizna;)

A moze bede miec na lotnisku jakies nowosci czy specjalne edycje kosmetyków
;))) ehhhhh.... :)

1. Data: 2003-04-23 08:58:14

Od: "Skakanka" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

Ehhh, ja za ISIE moge odsiedziec psychiatryk:)
Niech sie dziewczyna naoglada, a potem poopowiada i pochwali opalenizna;)

Kaska

1. Data: 2003-04-23 09:02:34

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

Nie bylam, nie mam porownania ;-)

> Ehhh, ja za ISIE moge odsiedziec psychiatryk:)
> Niech sie dziewczyna naoglada, a potem poopowiada i pochwali opalenizna;)
Nie bedzie sie czym chwalic, bo mnie slonce bierze na czerwono.
Na poprzednich wakacjach mialam ksywe 'Pomidorek' ;-(

Pozdrawiam
ISIA

1. Data: 2003-04-23 09:05:31

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Tue, 22 Apr 2003 15:26:35 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <k...@p...pl> i powiedziała:

> Aż do abuse słać nieszczęście użalające się, że "jej" wątek
> się rozwinął nie w w tę stronę? W dodatku nie mam pojęcia, jaki
> to był ten jej. Ale pełny kf - dobry kf :-)

E, na nieszczęścia to ja uwagi nie zwracam. Pomoc tylko niosę.

Zuzanka

*:.
... za ten tekst masz moje uwielbienie po wieki wiekow...
Jacek Kijewski

1. Data: 2003-04-23 09:05:48

Od: "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

" ISIA " wrote:

> Nie bylam, nie mam porownania ;-)

Heh, ja tylko na praktykach, ale w zupełnosci mi to wystarczy n acałe zycie
:(

> Nie bedzie sie czym chwalic, bo mnie slonce bierze na czerwono.
> Na poprzednich wakacjach mialam ksywe 'Pomidorek' ;-(

Tak jak pisałam, zaraz po przyjezdzie poszukaj w sklepikach oliwy z oliwek z
cytryną, są roznych firm. Ja miałam w wysokiej białawo - przejrzystej
butelce z zielonkawymi rysunkami. Bedziesz brazowiutka :)

1. Data: 2003-04-23 09:07:26

Od: ISIA <i...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Skakanka wrote:
> Użytkownik "Lia" <L...@u...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> trochu

> Ja wogole w takim razie proponuje wszystko to, co ktos okreslil mianem TWA
> wsadzic na jakis miesiac dla kurazu:))) Bedziem miec spotkanie grupowe przy
> elektrowstrzasikach:)
A dla Kruszyny kawe i elektrowstrzasik :-)

> Na poczatku bedziemy miec ataki furii, szalenczego
> smiechu, co jakis czas ktoras dostanie drgawek na wspomnienie jakiegos
> watku, ale to minie...
Ja atak smiechu wlasnie zaliczylam.
Koledzy dziwnie patrza... siegaja po telefon...
Uaaaaaaa....

Pozdrawiam
ISIA, widzaca przyszlosc ;-)

jaki krem pod oczy?