Paznokcie akrylowe - Trzeba malować ?

1. Data: 2003-04-22 10:42:40

Temat: Paznokcie akrylowe - Trzeba malować ?
Od: "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W czasie świąt byłam świadkiem na ślubie, więc postanowiłam sobie
zafundować przedłużenie paznokci. Akurat trafiłam na promocję w moim
miasteczku (70 zł) więc skorzystałam z oferty. Paznokcie wyglądają super i
ogólnie jestem bardzo zadowolona, ale jedno mnie zastanawia. Kosmetyczka
powiedziała że paznokcie MUSZĄ być cały czas pomalowane, w przeciwnym
wypadku akryl będzie się brudził i może zżółknąć. Czy każdy akryl wymaga
malowania, czy też ta promocja to po prostu użycie gorszego (i pewnie
tańszego) akrylu ?
I jeszcze drugie pytanie. Ponieważ paznokcie wyglądają bardzo naturalnie
chciałabym kupić lakier który by tego efektu nie zepsuł, a więc bardzo
delikatny, taki który przy jednej warstwie wygląda jak bezbarwny, ale
matowy. Ewentualnie zupełnie bezbarwny matowy. Może któraś z grupowiczek ma
taki i może podać namiary na firmę ?

Pozdrawiam EB.

1. Data: 2003-04-22 10:52:46

Temat: Re: Paznokcie akrylowe - Trzeba malować ?
Od: "Tusia" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl> napisał
> Witam. W czasie świąt byłam świadkiem na ślubie, więc postanowiłam sobie
> zafundować przedłużenie paznokci...
[ciach]

No a ja wlasnie mialam napisac posta z pytaniem o te paznokcie ;) Co ile
trzeba je uzupelniac? I moze ktos zna fajne miejsce w krakowie gdzie ladnie
i wnie rujnujac sie zrobie sobie takie pazurki? W krakowie pewnie duzo
drozsze sa ;( A moze lepsze zelowe od akryli?

1. Data: 2003-04-22 11:15:20

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl>
napisał

> Akurat trafiłam na promocję w moim
> miasteczku (70 zł) więc skorzystałam z oferty.

Rany ... jak tanio ....
Przy takich informacjach zaczynam żałować, ze mieszkam w
W-wie.

> Kosmetyczka
> powiedziała że paznokcie MUSZĄ być cały czas pomalowane, w
przeciwnym
> wypadku akryl będzie się brudził i może zżółknąć.

Mam akryle od lat ... nigdy nie słyszałam, ze muszą ... ale
faktycznie jakbyś długo chodziłą z niepomalowanymi (i
jeszcze robiła jakieś prace domowe + chcemia gospodarcza) to
ona rzeczywiście stracą swój ładny wygląd.

Maluj delikatnie lakierem bezbarwnym - i po kłopocie.

> Czy każdy akryl wymaga
> malowania, czy też ta promocja to po prostu użycie
gorszego (i pewnie
> tańszego) akrylu ?

Każdy akryl wymaga ;-)))
Promocja nie opiera się na tym, że używają gorszego akrylu
... a na tym, że za niską ceną zrobią Ci coś co poźniej
_musisz_ uzupełniać (to tak jak z tanimi drukarkami i
drogimi tonerami).

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-04-22 11:17:26

Od: "MOLNARka" <g...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tusia" <f...@i...pl> napisał w

> Co ile
> trzeba je uzupelniac?

Co 4 - 6 tygodni.

> A moze lepsze zelowe od akryli?

Chyba zależy od własnych upodobań i Twojej płytki
paznokciowej.
Ja kiedyś miałam żele ... ale a) szybciej mi odpadały (jakoś
gorzej się trzymały mojej płytki) b) wydaje mi się, ze
akryle wyglądają naturalniej.

Pozdrawiam
MOLNARka

1. Data: 2003-04-22 13:01:51

Od: b...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witam sama wykonuje pazkockie akrylowe,
co do promocji to dobrze są promocje, można skorzystać, jakoś akrylu jest
ważna, ale tak naprawde różny akryl różnie trzyma się na paznokciach. Nawet ten
najlepszy na paznkociach jednej klientki trzyma się kiepsko, a na innych b.
dobrze. A twoja manikurzysta jeśli wykonywała by paznokcie słabym akrylwem,
zaraz straciła by klientki, a w to wątpię czy jej się to opłaca, co do
opłacalności robienia akryli w cenach promocyjnych.......to jestem zwolenniczką
takich promocji, ja także korzystam z promocji np. wędlin, albo serków więc
czemu ktoś nie miałby korzystać z promocji paznokci.
Co do lakieru na akryl, po pierwsze ładniej wyglądają, po drugie chronią
płytkę, po trzecie, ładniej wyglądaja. Ja polecam lakier UV Inglota lub lakie
bladoróżowy też INGlota lae nie pamiętam teraz numeru, w każdym bądz razie są
bladoróżowe i nie mają połysku i naturlanie wygląda.

1. Data: 2003-04-22 17:07:15

Od: "katarzynKa" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MOLNARka" <g...@h...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Ja kiedyś miałam żele ... ale a) szybciej mi odpadały (jakoś
> gorzej się trzymały mojej płytki) b) wydaje mi się, ze

a mnie powiedziala pani kosmetyczka, ze akryl bardzo niszczy plytke
paznokcia

1. Data: 2003-04-23 07:41:05

Od: Seva <a...@...sygnaturce> szukaj wiadomości tego autora

MOLNARka <g...@h...pl> napisał(a) w wiadomości

> Przy takich informacjach zaczynam żałować, ze mieszkam w
> W-wie.

Ja bez takich informacji Wam współczuję. ;-)

--
Pozdrawiam, Seva. --> GG#788049 --> mail:w...@p...pl
|----[Moja strona] [Moje aukcje]----|

Krem Charmine Rose Podkręcone rzęsy ;-)