Re: Paznokcie akrylowe - Trzeba malować ?

From: "MOLNARka" <g...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Paznokcie akrylowe - Trzeba malować ?
Date: Tue, 22 Apr 2003 13:15:20 +0200

Użytkownik "Elżbieta Berezecka" <e...@g...pl>
napisał

> Akurat trafiłam na promocję w moim
> miasteczku (70 zł) więc skorzystałam z oferty.

Rany ... jak tanio ....
Przy takich informacjach zaczynam żałować, ze mieszkam w
W-wie.

> Kosmetyczka
> powiedziała że paznokcie MUSZĄ być cały czas pomalowane, w
przeciwnym
> wypadku akryl będzie się brudził i może zżółknąć.

Mam akryle od lat ... nigdy nie słyszałam, ze muszą ... ale
faktycznie jakbyś długo chodziłą z niepomalowanymi (i
jeszcze robiła jakieś prace domowe + chcemia gospodarcza) to
ona rzeczywiście stracą swój ładny wygląd.

Maluj delikatnie lakierem bezbarwnym - i po kłopocie.

> Czy każdy akryl wymaga
> malowania, czy też ta promocja to po prostu użycie
gorszego (i pewnie
> tańszego) akrylu ?

Każdy akryl wymaga ;-)))
Promocja nie opiera się na tym, że używają gorszego akrylu
... a na tym, że za niską ceną zrobią Ci coś co poźniej
_musisz_ uzupełniać (to tak jak z tanimi drukarkami i
drogimi tonerami).

Pozdrawiam
MOLNARka